Lief natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat is belangrijker? lief of knap zijn?
snoep :'D heb al 8/10 op en 6 taartpuntjes. voel me dik. huehueheuheuhequote:Op woensdag 11 september 2013 22:24 schreef Che_ het volgende:
PWF wat zat er in de blauwe bezemkast?
Nog nooit zo'n slecht dag meegemaaktquote:
allah bagislasinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Gelukkig kan je er nu om lachen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n slecht dag meegemaakt
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
allah bagislasinSagol. Alleen ik kan niks doen aan zijn voetbal keuze. HelaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke Turkse team support hij? Zo kan ik beoordelen of het een echte Turk is.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:32 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Sagol. Alleen ik kan niks doen aan zijn voetbal keuze. Helaas
hehequote:Op woensdag 11 september 2013 22:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Gelukkig kan je er nu om lachen.
Ze lijken op half Turk half Nederlander.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef krokusje31 het volgende:
Maar lijken ze nu op Nederlanders of Turken?
Mooie conclusie.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze lijken op half Turk half Nederlander.
Voor een volledige analyse moet je bij bortecinem zijn
Hahahaquote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Vanavond op Ned 3 om 21.10
The Undeatables is een BNN programma waar jongeren met een gebrek, opzoek gaan naar de ware liefde. En al ligt kandidaat Birsen niet helemaal goed in de markt wegens haar autisme, ze heeft de liefdes lat hoog gelegd. Birsen wil maar één ding. Een witte Turk!...
Zie ook de docu over Birsen
http://www.npo.nl/programmas/NPS_1229377
Lees ook eens de Twitter van Birsen
https://mobile.twitter.com/autistic_birsen
Einde bericht
Ze praat als een sjonnie, zou je niet zeggen als je haar twitter leestquote:Op woensdag 11 september 2013 23:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahahahaar opmerkingen waren wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |