abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131090769
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:02 schreef expans het volgende:

[..]

Sowieso. Zou de ultieme actie zijn van Aliyev om zichzelf te vereeuwigen als de badass president van Azerbaycan :P
Ik vraag me af wat Turkije en Rusland zullen doen in zo'n situatie.

Tja, of hij zichzelf vereeuwigt als een badass of een zichzelf overschattende faler ligt aan het eindresultaat van zo'n oorlog. En zo'n oorlog kan dat gebied op dit moment niet echt trekken. :').
pi_131090785
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:04 schreef expans het volgende:

[..]

Ik irriteer me altijd een beetje aan dit soort 'sosyete' Turken. Vind dat accent zo nep en gemaakt. Vooral omdat ik praat als een typische Gonyali :')
Ik heb haar nog niet horen praten. Vraag me nu wel af hoe ze overkomt... :').
pi_131090810
Drie keer raden wie vanochtend voor de deur stond... :') Gelukkig kon ik zien dat zij het was (samen met haar zusje) en heb ik maar gedaan alsof ik niet thuis was.

Dit begint eng te worden... -O-
pi_131090913
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:51 schreef zarGon het volgende:
'Storm' en 'Bliksem' zijn niets vergeleken bij 'Kasırga' en 'Şimşek'. :6.
:')

Ik heb geen zin om de naam te veranderen. :P
pi_131090917
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Drie keer raden wie vanochtend voor de deur stond... :') Gelukkig kon ik zien dat zij het was (samen met haar zusje) en heb ik maar gedaan alsof ik niet thuis was.

Als je haar zo leuk vond zoals je eerder zei, waarom zo bruut afkappen? Ik snap het nog steeds niet. :')
pi_131091058
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat Turkije en Rusland zullen doen in zo'n situatie.

Tja, of hij zichzelf vereeuwigt als een badass of een zichzelf overschattende faler ligt aan het eindresultaat van zo'n oorlog. En zo'n oorlog kan dat gebied op dit moment niet echt trekken. :').
True, maar het is geen 92/93 meer gebaseerd op vrijwilligers en shit. Aan de andere kant zullen de Armenen er alles aan doen om niet te verliezen, plus denk dat er tegenwoordig geen enkele Azerbaycan-gezinde persoon meer woont daar. Jammer dat er geen normale oplossing voor kan komen (bkz: ermeniler bi s... gitseler)
pi_131091153
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:28 schreef expans het volgende:

[..]

True, maar het is geen 92/93 meer gebaseerd op vrijwilligers en shit. Aan de andere kant zullen de Armenen er alles aan doen om niet te verliezen, plus denk dat er tegenwoordig geen enkele Azerbaycan-gezinde persoon meer woont daar. Jammer dat er geen normale oplossing voor kan komen (bkz: ermeniler bi s... gitseler)
De beste oplossing is al voor handen, maar de landen willen dat niet.

Maak er een apart land van met zijn eigen grenzen. 'Probleem' is wel dat de bevolking pro-Armenië is (Armenen eh). Dat zal straks ook vast gezeur opleveren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2013 12:32:06 ]
pi_131091182
quote:

Tja... Als je later maar geen spijt hebt...
  donderdag 12 september 2013 @ 12:33:42 #259
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131091202
quote:

Man up, man....

Je kan ze toch gewoon te woord staan, heb je dat ook gelijk gehad.
pi_131091212
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

De beste oplossing is al voor handen, maar de landen willen dat niet.

Maak er een apart land van met zijn eigen grenzen. 'Probleem' is wel dat de bevolking pro-Armenië is (Armenen eh). Dat zal straks ook vast gezeur opleveren.
Kibris 2.0 word dat dan.
Turkije en Rusland zullen in het openbaar wel hameren op een politieke oplossing en 'stiekem' steun verlenen. Rusland verkoopt veel aan Azerbaycan, denk ook wel aan Armenië.

Heb ik even geen rekening gehouden met eventuele afspraken over oorlog, die Rusland met Armenië heeft.
pi_131091278
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:33 schreef expans het volgende:

[..]

Kibris 2.0 word dat dan.
Nee, want alleen het zuidelijk deel van Cyprus wordt erkend. Heel ander probleem dan Dağlık Karabağ. Mocht dat een apart land worden, dan heb je dus een land dat in zijn totaliteit erkend wordt.

quote:
Turkije en Rusland zullen in het openbaar wel hameren op een politieke oplossing en 'stiekem' steun verlenen. Rusland verkoopt veel aan Azerbaycan, denk ook wel aan Armenië.
Denk dat de Russen de kant kiezen van de Armenen en de Turken de kant van de Azerbaycanen. Omdat religie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2013 12:37:05 ]
pi_131091281
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:33 schreef expans het volgende:

[..]

Kibris 2.0 word dat dan.

Heb ik even geen rekening gehouden met eventuele afspraken over oorlog, die Rusland met Armenië heeft.
Wattan?
pi_131091939
quote:

Doe volwassen man, misschien wil ze gewoon een goed gesprek om het af te wikkelen.
pi_131092118
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Als je haar zo leuk vond zoals je eerder zei, waarom zo bruut afkappen? Ik snap het nog steeds niet. :')
Ik ga het niet nog eens proberen uit te leggen. Sorry.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tja... Als je later maar geen spijt hebt...
Zal niet gebeuren.

quote:
15s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:33 schreef Che_ het volgende:

[..]

Man up, man....

Je kan ze toch gewoon te woord staan, heb je dat ook gelijk gehad.
Wat heeft het voor zin om erover te praten? Ik meen me te herinneren dat we het hebben uitgepraat.
pi_131092162
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wattan?
Even simpel google werk;
http://www.rferl.org/cont(...)Armenia/2131915.html

quote:
Russian–Armenian interaction in military affairs is directed toward providing the safety of both states, of the southern flank of the collaboration of the independent states, and stability in Transcaucasia. The Armenian armed forces participate in the bearing of standby alert within the framework of the integral system PVO – air defense of the CIS. Collaboration between the Defense Ministries of Russia and Armenia is achieved on a regular basis.
The 102nd Russian military base is stationed in the territory of Armenia. United Russian–Armenian troop groups are formed. The boundary group FSB of Russia in Armenia together with the Armenian frontier-guards bears the protection of the boundaries of the republic with Turkey and Iran.
One June 18, 2013, the Russian newspaper Vedomosti reported that in 2011-2012 Russia sold Azerbaijan military equipment costing $700 million to $1 billion, including 94 T-90 tanks, 100 BMP-3s, 18 2S19 Mstas, 18 BM-30 Smerchs, 18 2S31 Venas, and 6 TOS-1s.[2]
http://en.wikipedia.org/w(...)_Treaty_Organization

En dan heb je dit ook nog, waar rook is...
quote:
The Khojaly massacre was the killing[2] of hundreds of ethnic Azerbaijani civilians[3] from the town of Khojaly on 25–26 February 1992 by the Armenian and, partially, by CIS armed forces during the Nagorno-Karabakh War. According to the Azerbaijani side, as well as Memorial Human Rights Center, Human Rights Watch and other international observers,[4][5] the massacre was committed by the ethnic Armenian armed forces, reportedly with help of the Russian 366th Motor Rifle Regiment, apparently not acting on orders from the command.[6][7] The death toll provided by Azerbaijani authorities is 613 civilians, including 106 women and 83 children.[8] The event became the largest massacre in the course of Nagorno-Karabakh conflict.[9]
En dan dit nog;
quote:
In light of Armenia considering signing an Association Agreement with the European Union, Russia issued a warning of sorts by President Vladimir Purin traveling to Baku and signing a raft of agreements so as to leverage Armenia-Azerbaijan relations.[3]
Maw; een verzoening behoort niet tot de interesse van Rusland.
pi_131092171
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:06 schreef xminator het volgende:

[..]

Doe volwassen man, misschien wil ze gewoon een goed gesprek om het af te wikkelen.
Had ik al aangegeven dat ik de afgelopen dagen al >20x ben gebeld door haar en haar zusje/vriendin? Vanaf verschillende nummers.
pi_131092247
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:14 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Had ik al aangegeven dat ik de afgelopen dagen al >20x ben gebeld door haar en haar zusje/vriendin? Vanaf verschillende nummers.
Niet echt mijn zaak (en ze komt nu als een psycho over) maar bro; jij bent toch ook 2 jaar na dato richting Zweden gegaan? :P Ookal was dat veel serieuzer.
pi_131092271
Voor jou is het misschien klaar, maar misschien realiseert ze het niet. Dus maak het nogmaals kenbaar en anders zal het zo doorgaan
pi_131092299
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:18 schreef xminator het volgende:
Voor jou is het misschien klaar, maar misschien realiseert ze het niet. Dus maak het nogmaals kenbaar en anders zal het zo doorgaan
Dit ja.
pi_131092305
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:17 schreef expans het volgende:

[..]

Niet echt mijn zaak (en ze komt nu als een psycho over) maar bro; jij bent toch ook 2 jaar na dato richting Zweden gegaan? :P Ookal was dat veel serieuzer.
Dat klopt. Als ze serieus een laatste gesprek wil om het af te sluiten (misschien heeft ze afgelopen zondag niet alle vragen kunnen stellen), dan gun ik dat haar. Echt waar. Dat gesprek krijgt ze echter niet als ze mij blijft stalken of voor alles en nog wat uitmaakt/laat uitmaken via de telefoon. :')

Misschien moet ik dat maar eens zeggen...
pi_131092356
Je hebt haar gewoon gebruikt, ouwe snoeperd :D.
pi_131092376
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:20 schreef xminator het volgende:
Je hebt haar gewoon gebruikt, ouwe snoeperd :D.
Gebruikt? Waarvoor?
pi_131092389
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:19 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat klopt. Als ze serieus een laatste gesprek wil om het af te sluiten (misschien heeft ze afgelopen zondag niet alle vragen kunnen stellen), dan gun ik dat haar. Echt waar. Dat gesprek krijgt ze echter niet als ze mij blijft stalken of voor alles en nog wat uitmaakt/laat uitmaken via de telefoon. :')

Beter doe je dat niet, ga gewoon een laatste gesprek aan. Als het daarna doorgaat dan pas negeren/nummers blokkeren.
pi_131092512
Je komt idd wel over als een player, alles leuk en aardig totdat de ouders worden genoemd en Sylvester is spoorloos :P

Denk trouwens dat zij echt wel wat te maken heeft gehad daarmee en waarschijnlijk flipt ze hem nu ook een beetje daarover.
pi_131092576
Broeder, wat is haar nummer? Wij regelen het wel voor je, als ze het niet wil horen mag ze het voelen hoor!!!
pi_131092594
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:19 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Voor wat ben je uitgemaakt dat niet overeenkwam met de realiteit?
pi_131092747
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:21 schreef xminator het volgende:

[..]

Beter doe je dat niet, ga gewoon een laatste gesprek aan. Als het daarna doorgaat dan pas negeren/nummers blokkeren.
Ik ben aan de lopende band nummers aan het blokkeren... :') Ze worden bij mij op het werk gek van mijn verzoeken om een nummer te blokkeren (telefoon van het werk - we kunnen op de telefooncentrale nummers blokkeren).

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:26 schreef expans het volgende:
Je komt idd wel over als een player, alles leuk en aardig totdat de ouders worden genoemd en Sylvester is spoorloos :P

Denk trouwens dat zij echt wel wat te maken heeft gehad daarmee en waarschijnlijk flipt ze hem nu ook een beetje daarover.
Player? Ik? Serieus, je kent me niet. Juíst omdat ik haar niet na twee maanden ofzo (en na kennismaking met ouders wat voor mij een enorme stap betekent) wil kwetsen gun ik haar een leven zonder mij. Ik wil dat zij gelukkig wordt met iemand die wél verliefd op haar is.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Voor wat ben je uitgemaakt dat niet overeenkwam met de realiteit?
Seriously?
pi_131092781
Het lijkt wel alsof ik hier opeens de 'bad guy' ben omdat ik het heb uitgemaakt met een Turkse. -O-
pi_131092904
pi_131092916
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Het lijkt wel alsof ik hier opeens de 'bad guy' ben omdat ik het heb uitgemaakt met een Turkse. -O-
Bij mij kom je niet zo over hoor, maar misschien moet je dit soort shit ook met haar delen (zo ver je dat nog niet gedaan hebt). Lijkt net een Turkse serie :D
pi_131092983
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Seriously?
Ja. Mensen trippen geregeld omdat ze in een negatief context worden genoemd, maar soms is het terecht.

Bedoel... Als een jongen of meisje rondslet en je die persoon een slet noemt, is dat name calling, maar wel een terechte. Slechts een voorbeeld.
pi_131093191
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik oordeel op wat ik lees, want ik maak het zelf allemaal niet persoonlijk mee.

Ik vind het zwak dat je haar dumpt niet door haar, maar door haar ouders. Verder vind jij het acceptabel blijkbaar dat alles afgesloten is wanneer jij het afsluit en dat wanneer jij geen behoefte meer hebt aan een persoon, de persoon ook geen behoefte heeft aan jou.

En je noemt negatieve punten van haar op (naar je huis komen/stalken/bellen met verschillende nummers/uitgemaakt worden voor alles en nog wat). Blijkbaar heb je de behoefte om dat te delen, maar dan moet je het niet vreemd vinden dat men het niet (geheel) met je eens is.

Als jij volgens jezelf gelijk hebt en goed gehandeld hebt, wat maakt het dan uit dat je als een bad guy wordt gezien? Je kan toch nooit iedereen tevreden stellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2013 13:52:21 ]
pi_131093572
Hoe zit het eigenlijk met de blokkade van Thepiratebay.se en Thepiratebay.com ?
Hoezo kan ik er opeens wel op zonder gebruik van proxy? :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_131093695
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:02 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de blokkade van Thepiratebay.se en Thepiratebay.com ?
Hoezo kan ik er opeens wel op zonder gebruik van proxy? :P
Ze verwijzen door naar http://thepiratebay.sx/. Die domein zal vast nog niet geblokkeerd zijn.

.sx is van Sint Maarten, Sint Maarten is onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden. Mag hopen dat BREIN daardoor niet meer invloed of zo heeft.
pi_131093723
Hmm, ik maak gebruik van kuiken.co :D
pi_131093782
Waarom een specifieke tracker in plaats van een indexer? (http://torrentz.eu.)
pi_131094000
Heb je ook categorieën op die website? Vind TPB wel handig, gewoon direct naar de categorie 'HD-Movies' en dan sort by seeders, vervolgens gewoon kijken naar leuke filmpjes.
pi_131094006
Btw. YIFY :r
pi_131094095
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:15 schreef xminator het volgende:
Heb je ook categorieën op die website? Vind TPB wel handig, gewoon direct naar de categorie 'HD-Movies' en dan sort by seeders, vervolgens gewoon kijken naar leuke filmpjes.
Leuke film gevonden:

donderdag 12 september 2013 @ 14:19:45 #290
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_131094167
PublicHD
pi_131094508
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:15 schreef xminator het volgende:
Btw. YIFY :r
eztv + yifi _O_

Alleen laatstgenoemde is traag met films uploaden en het volume is daar altijd te laag.
pi_131094644
Manpower heeft mijn probleempje opgelost trouwens. :9
pi_131094727
@TT voorhuid ain't one?
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_131095544
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik vind het zwak dat je haar dumpt niet door haar, maar door haar ouders.
Oneens. Of ik heb het niet goed uitgelegd of jij hebt me niet goed begrepen. De kennismaking heeft het proces hooguit versneld.

quote:
Verder vind jij het acceptabel blijkbaar dat alles afgesloten is wanneer jij het afsluit en dat wanneer jij geen behoefte meer hebt aan een persoon, de persoon ook geen behoefte heeft aan jou.
True. Je hebt gelijk.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja. Mensen trippen geregeld omdat ze in een negatief context worden genoemd, maar soms is het terecht.

Bedoel... Als een jongen of meisje rondslet en je die persoon een slet noemt, is dat name calling, maar wel een terechte. Slechts een voorbeeld.
Ok, ik begrijp je punt. Laat ik hier maar niet typen hoe ik word genoemd, iets teveel van het goede.

Maar goed, ik heb haar gebeld. Ze komt straks hierheen (ze wilde per se hier afspreken). Ik ben benieuwd.
pi_131095591
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Oneens. Of ik heb het niet goed uitgelegd of jij hebt me niet goed begrepen. De kennismaking heeft het proces hooguit versneld.
Je vond haar prima totdat ze aankwam met de mededeling dat haar ouders jou wilden ontmoeten toch? Voor die mededeling wilde je haar helemaal niet dumpen, toch?

Of begrijp ik het nou niet meer?

En is er heeft helemaal geen kennismaking plaatsgevonden? Hooguit een uitnodiging om kennis te maken, no?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2013 15:08:14 ]
pi_131095595
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:34 schreef Bortecinem het volgende:
Manpower heeft mijn probleempje opgelost trouwens. :9
*O*.
pi_131095665
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je vond haar prima totdat ze aankwam met de mededeling dat haar ouders jou wilden ontmoeten toch? Voor die mededeling wilde je haar helemaal niet dumpen, toch?

Of begrijp ik het nou niet meer?

En is er heeft helemaal geen kennismaking plaatsgevonden? Hooguit een uitnodiging om kennis te maken, no?
Voordat ze met die mededeling kwam zat ik al met twijfels. Ik was sowieso al niet verliefd (1e twee weken dacht ik van wel).

En nee, er heeft geen kennismaking plaatsgevonden.
pi_131095872
Sylv, ik noemde je een player voor de grap. Ben niet serieus daarmee :@. Kap er wel mee.
pi_131095877
quote:
3s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:09 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Voordat ze met die mededeling kwam zat ik al met twijfels. Ik was sowieso al niet verliefd (1e twee weken dacht ik van wel).
Zou je het uitgemaakt hebben - op dat moment of de dag erna - als ze niet met die mededeling kwam? Een ja -> het zou in ieder geval niet gaat om de ouders; een nee -> je maakt het uit omdat haar ouders je willen zien;

Kijk, ik weet niet hoe verliefdheid bij jou of de mannen hier werkt. Ik ben nog nooit meteen gevallen voor een meisje, er ging altijd tijd overheen. Ik viel dan ook niet op het uiterlijk, maar om bepaalde eigenschappen van die persoon. Het uiterlijk helpt natuurlijk wel, maar een persoon waar je verliefd op bent wordt vanzelf nog mooier.

Je groeit overigens vanzelf naar elkaar toe, naarmate de tijd vordert begin je meer en meer dingen te waarderen. Maar goed, dit hoeft niet voor jou te gelden natuurlijk. Als ik jou was had ik het meer tijd gegeven. Instant wederzijdse verliefdheid zie ik niet gebeuren, hooguit wederzijdse aantrekkingskracht. Alhoewel, dat is lichamelijk en niet geestelijk zoals verliefdheid.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2013 15:31:05 ]
pi_131096205
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:19 schreef xminator het volgende:
Sylv, ik noemde je een player voor de grap. Ben niet serieus daarmee :@. Kap er wel mee.
Soms weet ik niet of je dat serieus meent of niet, dus het is al goed. :s)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zou je het uitgemaakt hebben - op dat moment of de dag erna - als ze niet met die mededeling kwam? Een ja -> je maakt het uit omdat haar ouders je willen zien; een nee: het zou in ieder geval niet gaat om de ouders.
Ik zou het niet uitgemaakt hebben nee. Ik wilde afwachten, wellicht dat ik wel verliefd zou worden. Dat wilde ik graag. Misschien te graag. Als ik na een paar maanden nog steeds niet verliefd zou zijn, dan zou ik het wél hebben uitgemaakt.

Dat ze van mij verlangde om kennis te maken met haar ouders heeft mij doen besluiten om er direct mee te kappen omdat ik van mening ben dat je daarmee een signaal afgeeft dat er een grote kans is dat je bij elkaar blijft. Ik wist echter niet of die kans wel zo groot was, want ik had al mijn twijfels. Met zo'n kennismaking geef je de ander ook hoop, en ik wilde haar niet (onbewust) valse hoop geven.

quote:
Kijk, ik weet niet hoe verliefdheid bij jou of de mannen hier werkt. Ik ben nog nooit meteen gevallen voor een meisje, er ging altijd tijd overheen. Ik viel dan ook niet op het uiterlijk, maar om bepaalde eigenschappen van die persoon. Het uiterlijk helpt natuurlijk wel, maar een persoon waar je verliefd op bent wordt vanzelf nog mooier.

Je groeit overigens vanzelf naar elkaar toe, naarmate de tijd vordert begin je meer en meer dingen te waarderen. Maar goed, dit hoeft niet voor jou te gelden natuurlijk. Als ik jou was had ik het meer tijd gegeven. Instant wederzijdse verliefdheid zie ik niet gebeuren, hooguit wederzijdse aantrekkingskracht. Alhoewel, dat is lichamelijk en niet geestelijk zoals verliefdheid.
Ik heb haar in die maand dat ik haar heb gedate vaak gezien en gesproken (>10 keer). Zoals ik eerder aangaf dacht ik in het begin wel verliefd te zijn, maar dat is na verloop van tijd juist veranderd in 'leuk vinden'. Niet echt een goede basis imho.

Ik doe een meid liever na 1 maand pijn dan dat ik haar na 2-3 maanden (en kennismaking met ouders) pijn. Niet dat ik op dit gebied ervaren ben overigens...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')