2, 1, 3, 4quote:Op woensdag 11 september 2013 18:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
AAARGH ik twijfel.
1) kopen wat Excell zegt (momenteel oma's)
2) sparen voor Get Lucky
3) sparen voor *15% cookies
4) time machines of pointers kopen voor achievo (100 resp. 200)
Wat Excell zegt? wtfquote:Op woensdag 11 september 2013 18:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
AAARGH ik twijfel.
1) kopen wat Excell zegt (momenteel oma's)
2) sparen voor Get Lucky
3) sparen voor *15% cookies
4) time machines of pointers kopen voor achievo (100 resp. 200)
Via een van die programma'squote:
Een professioneel cookie-clicker kan niet meer zonder, je doet niet mee in deze wereld als je niet optimaliseert!quote:
Ik heb wat gemist...quote:Op woensdag 11 september 2013 18:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Via een van die programma's
Sparen voor get lucky duurt nu trouwens 1 day, 19 h, 8 min, 18,85 sec
Zekers. De Telemetrie van de Cookieclickerijquote:Op woensdag 11 september 2013 18:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Een professioneel cookie-clicker kan niet meer zonder, je doet niet mee in deze wereld als je niet optimaliseert!
Jupquote:Op woensdag 11 september 2013 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zekers. De Telemetrie van de Cookieclickerij
Ik bouw voor ieder spel dat ik serieus neem een sheet. Heb het al voor een spel of 6 gedaan. Die efficientie-slag die je maakt kan complete oorlogen winnen van tegenstanders die 5x groter zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jup
Best erg hahaha. En dat voor een simpel spelletje. Probeer maar eens uit te leggen aan mensen die het niet kennen, ik kreeg hetniet voor elkaar
ja jongen, als het rotnoobs zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 18:47 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik bouw voor ieder spel dat ik serieus neem een sheet. Heb het al voor een spel of 6 gedaan. Die efficientie-slag die je maakt kan complete oorlogen winnen van tegenstanders die 5x groter zijn.
Ken ik nietquote:Op woensdag 11 september 2013 18:47 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik bouw voor ieder spel dat ik serieus neem een sheet. Heb het al voor een spel of 6 gedaan. Die efficientie-slag die je maakt kan complete oorlogen winnen van tegenstanders die 5x groter zijn.
edit: Je moet eens kijken wat er allemaal op internet bestaat voor Eve Online, die spelers hebben deze ziekelijkheid tot een heel nieuw niveau gebracht (speel ik niet meer).
Correct. Zie TT, we pakken het serieus aan inmiddelsquote:
Op een digitaal koekje klikken zonder Excel, programma's en brainstormsessies is zó vorige weekquote:Op woensdag 11 september 2013 18:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Correct. Zie TT, we pakken het serieus aan inmiddels
Ik wil die sheet ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Correct. Zie TT, we pakken het serieus aan inmiddels
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Op een digitaal koekje klikken zonder Excel, programma's en brainstormsessies is zó vorige week
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Cookie_Eaterquote:
Volgens mij niet, maar aangezien het een half uur duurt denk ik dat ik de 10 keer na 5 uur bereikt hebquote:Op woensdag 11 september 2013 18:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Trouwens, weet iemand hoe je kunt zien hoevaak je die Pledge al gebruikt hebt? (na 10x krijg je nl een upgrade die je kunt kopen en die wil ik ook aangezien ik voor alle upgrades en achievo's ga)
-O_ Ik lach er wel om maar ben er zelf ook verslaafd aan. PC staat nu al 33 uur aan hiervoorquote:
Invoeren kost 2 minuten, alle upgrades kan toch alleen 1 of 0 staan.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Cookie_Eater
Deze ziet er minder mooi uit maar berekent je CpS wel correct zonder dat je een extra dingetje in moet vullen (zoals bij Cookie Eater)
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Spreadsheet_Simulator
Voordeel bij Cookie Eater is dan weer dat je je save link erin kunt zetten, dan staan gelijk alle buildings erin (maar niet de upgrades en achievements, die moet je zelf doen)
Door die get lucky is het bij mij inmiddels zo dat het niet heel veel meer extra oplevert om de laptop de hele nacht aan te laten, dus dat doe ik niet meerquote:Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
-O_ Ik lach er wel om maar ben er zelf ook verslaafd aan. PC staat nu al 33 uur aan hiervoorMet minstens 5 tabbladen en de rekenmachine en excel
![]()
#CookieLife
Ik zie de update vanzelf wel verschijnen!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar aangezien het een half uur duurt denk ik dat ik de 10 keer na 5 uur bereikt heb
Ja maar dat gaat wel traag want die moet je harder indrukkenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wisten jullie trouwens ook al dat je ook met het scroll-wieltje kunt klikkenAfwisseling haha
136quote:Op woensdag 11 september 2013 19:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat wel traag want die moet je harder indrukken
Nu je het zegt, even trainen![]()
http://www.brainbashers.com/10seconds.asp
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:04 schreef DeLuna het volgende:
Moet je nu bij n het aantal gebouwen invullen?
Hoe in de war? Doe eens een screenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:06 schreef DeLuna het volgende:
Mijn cps raakt in de war in die sheet, wat gaat er mis?
Ik heb 177 cursors en nu doet hij ############# bij CpSquote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe in de war? Doe eens een screen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |