Bereken het met Excel zou ik zeggen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Drabit het volgende:
Doe ik iets fout of klopt het dat ik met 83700000000 all time baked cookies 9 heavenly chips krijg?
Ik zit te wachten op een antwoord op mijn vraag of ik al mijn gegevens met de hand in moet voeren in excelquote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bereken het met Excel zou ik zeggen.
Of had je dat gedaan?
Nee je moet een paar keer over je scherm en je toetsenbord heen pissen en dan staat alles er perfect in, nou goed?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef Drabit het volgende:
Bij die cookie clicker simulator moet ik zeker alles met de hand invoeren?
Ik had niet verwacht dat alles er in zou kunnen komen te staan met een save, maar je weet maar nooit. Ik ben niet erg handig met excel.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je moet een paar keer over je scherm en je toetsenbord heen pissen en dan staat alles er perfect in, nou goed?
Die save import werkt niet meer, omdat de manier waarop die save wordt gegenereerd nu anders is, is de Excelmethode verouderd.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op een antwoord op mijn vraag of ik al mijn gegevens met de hand in moet voeren in excelIk las iets over save erin zetten of zoiets maar ik zie dat nergens staan. Ik heb het ouderwets met een rekenmachine berekend.
Ah, bedankt. Ik zal dan eerst alles erin gaan zetten, dan kijk ik hoeveel chips ik kan krijgenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die save werkt niet meer, omddat de manier waarop die save wordt gegenereerd nu anders is, is de Excelmethode verouderd.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Ik zal dan eerst alles erin gaan zetten, dan kijk ik hoeveel chips ik kan krijgen
cookie Eater kan op dit moment iig je buiildings importeren uit een save. Upgrades komen later begreep ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat alles er in zou kunnen komen te staan met een save, maar je weet maar nooit. Ik ben niet erg handig met excel.
Heb nu al een probleem, bij de plastic mouse upgrade kan ik geen 1 invoeren.quote:
Ja, daardoor werkt de save nu juist WEL weer.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die save import werkt niet meer, omdat de manier waarop die save wordt gegenereerd nu anders is, is de Excelmethode verouderd.
Dat heb ik dus ook. Ben klaar met die domme sheetsquote:Op woensdag 11 september 2013 23:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heb nu al een probleem, bij de plastic mouse upgrade kan ik geen 1 invoeren.
Gewoon intypen kan ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heb nu al een probleem, bij de plastic mouse upgrade kan ik geen 1 invoeren.
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef JochemP het volgende:
[..]
Dan krijg je een foutmelding...
Oh, ik zal wel kijken of ik het probleem kan vinden.quote:
En om te weten hoeveel heavenly chips je krijgt neem je de wortel van je all-time cookies en die deel je door een miljoenquote:
Welke gebruik je precies? Doe eens een screen.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:08 schreef Drabit het volgende:
Hmm, die sheet berekend niet mijn goede CpS, ik denk dat ik iets vergeet...
Uhmm, die betere die een stukje omhoog stond, niet de eerste maar de tweede link. Screen komt eraan.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke gebruik je precies? Doe eens een screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Hmm, enige wat ik kan bedenken is heavenly chips, maar je hebt nog geen reset gedaan dus 0 klopt gewoonquote:Op woensdag 11 september 2013 23:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Uhmm, die betere die een stukje omhoog stond, niet de eerste maar de tweede link. Screen komt eraan.
[ afbeelding ]
Ja, heb wat fotos toegevoegd, nu heb je allesquote:Op woensdag 11 september 2013 23:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hmm, enige wat ik kan bedenken is heavenly chips, maar je hebt nog geen reset gedaan dus 0 klopt gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |