SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BDIL op 11-09-2013 16:57:54 ]Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Gebruik je glazen bol a zemmel. Wat is de kans gezien vorige jaren ?quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gebruik je glazen bol a zemmel. Wat is de kans gezien vorige jaren ?
En nee geen 50 %
Vind het wel leuk om te volgen, echt een drukte daar de laatste dagenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Word echt gek van al die mapsize comparisons daaro
Met hoeveel zijn jullie?quote:
hahaquote:Op woensdag 11 september 2013 16:43 schreef Djeetje het volgende:
Ik join in FIFA 14 wel een paar keer clubs
Ja, dat klopt. Maar wtf moet ik met een IF Kokorin.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:44 schreef DutchSL het volgende:
IF Lichtsteiner als RB gaat wel een goede investering worden als je hem kunt krijgen in TOTW 1, aangezien zijn NIF dan RM is.
Ik wil wel, maar ik moet wel om kwart over 6 stoppen, want dan moet ik naar trainen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
In ieder geval ik.En Mo (?)
En Jamesquote:Op woensdag 11 september 2013 16:44 schreef DutchSL het volgende:
IF Lichtsteiner als RB gaat wel een goede investering worden als je hem kunt krijgen in TOTW 1, aangezien zijn NIF dan RM is.
Dat is bijna anderhalf uur.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik moet wel om kwart over 6 stoppen, want dan moet ik naar trainen.
Oh, dan is het goed. Dus moet ik nu FIFA opstarten en op Skype kommen?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is bijna anderhalf uur.Ik moet ook gewoon eten hoor.
Ik weet niet of Mo met z'n drieën wil.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Dus moet ik nu FIFA opstarten en op Skype kommen?
Oh.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mo met z'n drieën wil.
vind het bestquote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mo met z'n drieën wil.
Ik moet even beneden weer de internetcode halen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Top.Ik kom eraan.
Is Reemi trouwens jarig vandaag?
WTf serieus? helemaal vertiefd is het danquote:Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef Maver24 het volgende:
Wat vinden jullie er nou van dat de chemistry links zijn aangepast en dat dus een national link niet meer 1.5 is maar 1
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
WTf serieus? helemaal vertiefd is het dan
niet dan? wordt dan toch helemaal kut om hybrids te makenquote:
al dat werken heeft geen goed effect op jequote:Op woensdag 11 september 2013 16:53 schreef v0lt026 het volgende:
Mooi toch, kunnen ze dan die Brazil teams opdoeken of dat dan weer niet?
Nee, als het echt zo is, krijg je alleen nog maar Brazil-pace teams.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet dan? wordt dan toch helemaal kut om hybrids te maken
of was het een heel obv grapje
Nog meer reden om me volledig op GTA te stortenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef Maver24 het volgende:
Wat vinden jullie er nou van dat de chemistry links zijn aangepast en dat dus een national link niet meer 1.5 is maar 1
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
al dat werken heeft geen goed effect op je
Iedereen voelt de crisis.quote:
IF Kokorin wordt in FUT14 gold.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar wtf moet ik met een IF Kokorin.
Ik wil een IF Bukharov(haha die speelt NOOIT).![]()
Ik heb in 6 wedstrijden 1x gescoord. De computer scoorde een cutback met Balotelli en hij deed de sshhhhquote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef Vijf_voor het volgende:
1 wedstrijd gespeeld in de demo 2 - 0 verloren. Kutspel
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb in 6 wedstrijden 1x gescoord. De computer scoorde een cutback met Balotelli en hij deed de sshhhh
Wtf is dit dan..nu kan ik echt alle teams weggooienquote:Op woensdag 11 september 2013 16:55 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2581704.page hier een stukje erover
Ik snap ook niet waarom ze dat hebben aangepast. Dat wordt dus echt klote met hybrids maken en spelers om 10 chem krijgen. team wat ik in me hoofd had gaat dus ook niet meer door
Kan een LW dan bijvoorbeeld op RW nu 10 chem halen ?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wtf is dit dan..nu kan ik echt alle teams weggooien
edit: met de nieuwe bonusdingen kan je een speler dus alsnog op 10 chem krijgen..loyalty en manager. Zolang je de 8 chem maar haalt. Maar dat haal je dus net niet als je een link mist..8chem haal je alleen maar met net een verkeerde positie enzo
Nee, max 9 dus als het goed is. Maar dat is ook niet verkeerd. Je moet hem dan op 7 chem krijgen + loyalty bonus + manager bonusquote:Op woensdag 11 september 2013 17:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan een LW dan bijvoorbeeld op RW nu 10 chem halen ?
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, het is zijn standaard celebration maar dat maakt het nog niet minder pijnlijk.
Kan je dus nog best leuke aanval makenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, max 9 dus als het goed is. Maar dat is ook niet verkeerd. Je moet hem dan op 7 chem krijgen + loyalty bonus + manager bonus
Jup. En zo zijn er wel meer. Maar op deze manier ga je dus veel minder teams met full 9 (of dit jaar 10) chem krijgen. Ik hoop alleen dat het geen al te groot voordeel op gaat leveren voor de niet-creatieve spelers met hun standaard BPL en Brazil teams.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Een 4231 hybrid is dus bijna onmogelijk
League of land ja..volgens mij kan hij max 1 chempoint geven voor een speler. En je kan managers leaguekaarten geven, dus je kan een BPL Frank de Boer hebben bijv. Maar als je al aan 10 chem zit dan boeit het niks meer volgens mij.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Welke spelers boost de manager dan? League en land?
Dus als je dan een non BPL en een non NLer hebt is de max 9chem?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
League of land ja..volgens mij kan hij max 1 chempoint geven voor een speler. En je kan managers leaguekaarten geven, dus je kan een BPL Frank de Boer hebben bijv. Maar als je al aan 10 chem zit dan boeit het niks meer volgens mij.
Als er een loyaltybonus bij zat zou die keeper op 8 chem moeten zitten lijkt me.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:39 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je dat Henry geen 10chem krijgt, maar 7 chem, nu vraag ik mij af of er bij die 7 chem ook al die niet die loyalty bonus zit want die andere hebben wel 10chem, als dat zo is kan je dus nog maar 8 chem krijgen
Waarom hebben die andere dan wel 10chemquote:Op woensdag 11 september 2013 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er een loyaltybonus bij zat zou die keeper op 8 chem moeten zitten lijkt me.
Nee. Als die speler al genoeg links heeft dan zit hij al op 10 en het kan niet hoger dan dat. Dit jaar kon je met een manager max 20 team chemistry extra krijgen, maar dat boeide ook niet als je al op 99 chem zat (11x9 chem). Dan had je nog maar dat ene puntje nodig.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:39 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Dus als je dan een non BPL en een non NLer hebt is de max 9chem?
Omdat je volgens mij gewoon op 10 chem kan komen zonder bonus?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom hebben die andere dan wel 10chem
Correctquote:Op woensdag 11 september 2013 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij gewoon op 10 chem kan komen zonder bonus?
Is het zo erg gesteld met je chem autisme?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
ik hoop van harte dat dat een fout is in de demo, anders ga ik hem sowieso niet meer kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan is het helemaal niet te doen meer en heb je alleen maar van die standaard klereteamsquote:Op woensdag 11 september 2013 17:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is het zo erg gesteld met je chem autisme?
ooh ok, dan heb ik dat niet goed begrepen. dan zou hij met alle bonussen op 9 chem komen ipv 10. Ik vind het ook niet tof, ik vind altijd als een team niet de maximale 10chem heeft per speler dat het gewoon niet goed voelt. Beetje chemie tik van mijquote:
Ja het idee van 'Ultimate Team' is dan een beetje wegquote:Op woensdag 11 september 2013 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan is het helemaal niet te doen meer en heb je alleen maar van die standaard klereteams
Ik ga ook gewoon mijn hybride teams bouwen, maar misschien valt het allemaal reuze mee en kan je nog op 10chem krijgen, we zullen even moeten afwachten. Ik heb even gekeken in dat team en als ik nu op CM Cahill neerzet krijgt Henry wel 10 chem maar ja das ook logisch, league+club link en een national linkquote:Op woensdag 11 september 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan wel leven met 1 speler op 9 chem ipv 10 als dit het nieuwe systeem gaat worden. Enige verschil is dat hij een fractie van de chem boost mist op zijn attributes. De autist in mij had het liever anders gezien, maar ja..Liever alsnog originele en leuke teams bouwen met dit kleine offer dan al die generic rommel.
yepquote:Op woensdag 11 september 2013 17:51 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Henry heeft dan dus ook 7 chem
*gebeurtquote:Op woensdag 11 september 2013 17:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dafuq, eerste keer dat ik de TV niet aan zet als ik thuis kom gebeurd dit
Studio Sport om 18:45 toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb het ook gemist van Mollema, goffer, vanavond maar even terugkijken op eurosport in een samenvatting
Nibali vooral. Heb niks met die Spanjaarden (ik vind ze nog verdacht ook)...en die Horner is echt een faalhaasquote:Op woensdag 11 september 2013 17:57 schreef DutchSL het volgende:
Hoop wel dat Nibali het eindklassement wint of anders Valverde/Rodriguez i.p.v. die bejaarde Amerikaan.
Ja geniaal. Daarin kwam Robert wel als een eikel overquote:Op woensdag 11 september 2013 17:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Studio Sport om 18:45 toch?
Heb je die docu gezien (De Tour van Bauke)? Echt wel heel
Werd wel iets teveel gehyped. Prima documentaire maar niets meer. Leuk dat ze ons lieten meekijken maar ik kreeg niet echt een band met de wielrenners ofzo. Misschien is dat ook omdat het een apart volkje blijft. Waarschijnlijk ook omdat het succes uitbleef en ze nooit echt enthousiast zijn (de wielrenners dan).quote:Op woensdag 11 september 2013 17:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien is het dat ook welquote:Op woensdag 11 september 2013 18:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja geniaal. Daarin kwam Robert wel als een eikel over
Vooral die teamleiders waren geinigquote:Op woensdag 11 september 2013 18:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Werd wel iets teveel gehyped. Prima documentaire maar niets meer. Leuk dat ze ons lieten meekijken maar ik kreeg niet echt een band met de wielrenners ofzo. Misschien is dat ook omdat het een apart volkje blijft. Waarschijnlijk ook omdat het succes uitbleef en ze nooit echt enthousiast zijn (de wielrenners dan).
Nee, inderdaad, die band bleef achterwege. Maar ik vond die tactische besprekingen wel superinteressant, en het meeleven van ploegleiders in de auto.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Werd wel iets teveel gehyped. Prima documentaire maar niets meer. Leuk dat ze ons lieten meekijken maar ik kreeg niet echt een band met de wielrenners ofzo. Misschien is dat ook omdat het een apart volkje blijft. Waarschijnlijk ook omdat het succes uitbleef en ze nooit echt enthousiast zijn (de wielrenners dan).
Ja die gingen helemaal los, dat was wel vermakelijk. Maar bijvoorbeeld na de tijdrit naar Mont Saint-Michel... Mollema rijdt een fantastische tijdrit, doet het beter dan we allemaal hadden verwacht... Komt terug in het hotel en zegt tegen z'n kamergenoot: "Ja ging wel goed toch"quote:Op woensdag 11 september 2013 18:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vooral die teamleiders waren geinig
Erg toffe docu ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar 3* wf en geen skillsquote:Op woensdag 11 september 2013 17:59 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/6019/emmanuel-rivi%C3%A8re/
gaat denk ik goed worden dit jaar
Van ene Diego Mauricio gehoord ?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar 3* wf en geen skills
Spits is ook weer anders dan een winger, maar 3*/3* kan prima. De workrates verneuken het idd. Als RM kan het nog wel, maar dan is die linkerpoot icm 3* wf weer irritant.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Van ene Diego Mauricio gehoord ?
Uhuh. Iets sneller, 3*skills, betere shooting en betere dribbling.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Van ene Diego Mauricio gehoord ?
Vind je dat hij slechte workrates heeft dan ?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spits is ook weer anders dan een winger, maar 3*/3* kan prima. De workrates verneuken het idd. Als RM kan het nog wel, maar dan is die linkerpoot icm 3* wf weer irritant.
Hij was wel veel beter ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhuh. Iets sneller, 3*skills, betere shooting en betere dribbling.
hoe kom jij nou weer aan 2* skillsquote:Op woensdag 11 september 2013 18:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik gebruik sowieso geen silver spits met 2* skills.. bij bronzes kan het nog als hij sterk is (Magennis vorig jaar) maar bij silvers niet.
Als ik tot op heden naar de silvers kijk, lijkt Bundesliga de beste competitie voor een silverteam.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
Ik kijk verkeerd, sorry. Dacht dat het over Joel Campbell ging
Riviere lijkt me ook de beste Franse silverspits. Leuk koppel met Briand ernaast, maar dan zit je wel met 2* en 3*
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hoe kom jij nou weer aan 2* skills
Als je Vlaar en Ramires zet toch wel ?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:09 schreef wieisboos het volgende:
Godver ik kan dit team dus niet maken![]()
[ afbeelding ]
Of Nathan Akequote:Op woensdag 11 september 2013 18:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je Vlaar en Ramires zet toch wel ?
Ja of Heitinga. Maar dan krijg ik een veel te hoge ratingquote:Op woensdag 11 september 2013 18:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je Vlaar en Ramires zet toch wel ?
Elk jaar worden de keepers dommer..quote:
Dit is die goal van Schöne tegen Groningenquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:17 schreef Lindgren. het volgende:
Laten we een petitie starten tegen de slechte stats van Van Duinen.
Ik dacht ook al zoiets, hoe kan die keeper die bal niet hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Elk jaar worden de keepers dommer..
Gayquote:Op woensdag 11 september 2013 18:17 schreef Djeetje het volgende:
Mijn sport masseur masseerde Vlaar ook altijd (..) en hij sliep gewoon bij hem in zijn mega huis.
Best leuk om mee te maken lijkt me dat.
Ja, dat lijkt me ook wel tof. Maar aan de andere kant moet je als sportmasseur ook roodharige kneusjes masseren. Dat is dan weer kut.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:17 schreef Djeetje het volgende:
Mijn sport masseur masseerde Vlaar ook altijd mocht hij vorig jaar naar een wedstrijd van Aston Villa wat Vlaar allemaal betaalde en hij sliep gewoon bij hem in zijn mega huis.
dat team zou ik sowieso niet maken of het nou 100 chem krijgt of nietquote:Op woensdag 11 september 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al zoiets, hoe kan die keeper die bal niet hebben
Is het trouwens nog wel mogelijk om mijn start team te maken met deze spelers
[ afbeelding ]
Ben bang dat Vilhena niet meer 10chem komt te staan
Ik betaal altijd extraquote:Op woensdag 11 september 2013 18:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook wel tof. Maar aan de andere kant moet je als sportmasseur ook roodharige kneusjes masseren. Dat is dan weer kut.
Bij Vlaar had ik altijd al zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:17 schreef Djeetje het volgende:
Mijn sport masseur masseerde Vlaar ook altijd mocht hij vorig jaar naar een wedstrijd van Aston Villa wat Vlaar allemaal betaalde en hij sliep gewoon bij hem in zijn mega huis.
Scholesquote:Op woensdag 11 september 2013 18:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook wel tof. Maar aan de andere kant moet je als sportmasseur ook roodharige kneusjes masseren. Dat is dan weer kut.
Meehquote:Op woensdag 11 september 2013 18:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik tot op heden naar de silvers kijk, lijkt Bundesliga de beste competitie voor een silverteam.
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Vlaar had ik altijd al zo'n vermoeden.
wel zwaar kut voor jou he dat je die 10 chem pas na 10 potjes krijgt, betekent dat je nooit de 10 chem kan halen.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Vlaar had ik altijd al zo'n vermoeden.
Maar dat is nou ook niet echt een probleem.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Behalve met spelers uit packs dan.
Gewoon optellen hè..zo moeilijk is het niet. 3 van JPB, 2 van Pietje, 1 van Lerra, 0 van de rest = 6 (1 te weinig)quote:Op woensdag 11 september 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan kom je dus niet uit op 10 chem...quote:Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Meeh
Aanval lijkt nl me het bestdepay - kabir - beerens
Middeveld is duidelijk bpl, wanyama - medel - diame
Verdediging heb ik geen idee
Voor de rest lijkt trochowski me een baas, die is makkelijk te linken met mbia en leuke duitse silvers
Hb zelf dit gemaakt: http://www.futhead.com/14/squads/161370/
trochowski word wel heel duurquote:Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Meeh
Aanval lijkt nl me het bestdepay - kabir - beerens
Middeveld is duidelijk bpl, wanyama - medel - diame
Verdediging heb ik geen idee
Voor de rest lijkt trochowski me een baas, die is makkelijk te linken met mbia en leuke duitse silvers
Hb zelf dit gemaakt: http://www.futhead.com/14/squads/161370/
*wordtquote:Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
trochowski word wel heel duur
Tevens krijgt Mlapa geen 9 of 10 chem zo
Maar dat klopt dus niet..je kan die 10 chem al halen als je links gewoon kloppen. En dan boeit de loyalty bonus al niet meerquote:Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel zwaar kut voor jou he dat je die 10 chem pas na 10 potjes krijgt, betekent dat je nooit de 10 chem kan halen.
Behalve met spelers uit packs dan.
Nee klopt maar daar valt vast wel iets mee te makenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan kom je dus niet uit op 10 chem...
Niet met hybrids in ieder geval toch? Manager kan ook maar max 2 dingen dekken als je dat bedoeltquote:Op woensdag 11 september 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dat klopt dus niet..je kan die 10 chem al halen als je links gewoon kloppen. En dan boeit de loyalty bonus al niet meer
Het is wel zeker toch dat ze het veranderenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee klopt maar daar valt vast wel iets mee te maken
Hij is meteen CAM gemaakt toen hij naar Ajax ging, maar in FUT zullen ze wel alleen zijn club nog aanpassen vrees ikquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon optellen hè..zo moeilijk is het niet. 3 van JPB, 2 van Pietje, 1 van Lerra, 0 van de rest = 6 (1 te weinig)
Je krijgt altijd maar 1 extra chem door manager, door competitie of nationaliteit.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Niet met hybrids in ieder geval toch? Manager kan ook maar max 2 dingen dekken als je dat bedoelt
Dan zet ik daar leitner neer...quote:Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
trochowski word wel heel duur
Tevens krijgt Mlapa geen 9 of 10 chem zo
Jawel. Zoals ik het overal lees is nu standaard 10 chem ipv 9 chem als je team gewoon klopt. Dus dan heb je de bonus niet meer nodig.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Niet met hybrids in ieder geval toch? Manager kan ook maar max 2 dingen dekken als je dat bedoelt
brbquote:
Dan moet hij maar IF's krijgen. Al zullen die wel extreem duur worden mede door de positie veranderingquote:Op woensdag 11 september 2013 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is meteen CAM gemaakt toen hij naar Ajax ging, maar in FUT zullen ze wel alleen zijn club nog aanpassen vrees ik
quote:
hmm oke, vaag.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel. Zoals ik het overal lees is nu standaard 10 chem ipv 9 chem als je team gewoon klopt. Dus dan heb je de bonus niet meer nodig.
Beter dan Fifa.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:24 schreef Dudeweiser het volgende:
PES 2014 is wel een matig spel hoor
sowieso nietquote:Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef wonton het volgende:
[..]
Beter dan Fifa.
Die animaties van deze pes zijn next level. Iedereen heeft zijn eigen dribbel.
Het spa logoquote:Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
En ik kan haar gezeik ook nog eens niet verstaan. Dit meisje blijft trouwmateriaal.![]()
[ afbeelding ]
Laat dan ook maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young bloods everywhere....
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
En ik kan haar gezeik ook nog eens niet verstaan. Dit meisje blijft trouwmateriaal.![]()
[ afbeelding ]
Hele album =quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:31 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
teek jor pik
(ja een ginger)
Badu 7 chemquote:Op woensdag 11 september 2013 18:31 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
teek jor pik
(ja een ginger)
En Fetfaquote:Op woensdag 11 september 2013 18:31 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
teek jor pik
(ja een ginger)
quote:
Ratquote:Op woensdag 11 september 2013 18:38 schreef BDIL het volgende:
Mijn kut Roemenen squad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het begin waren ze niet zo rare. Volgens mij kon ik toen IF Hernandes onder de 40k oppikken, later wel spijt van gehad dat ik dat niet gedaan had, want een paar weken later was hij 200k.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar kwam de webapp toch op woensdag? En toen waren de TOTW1 spelers al mega rare..als de spelers nu maar 3 dagen in packs zitten tijdens de web only tijd...
Ik heb vorig jaar Meireles voor 800 coins verkocht.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
In het begin waren ze niet zo rare. Volgens mij kon ik toen IF Hernandes onder de 40k oppikken, later wel spijt van gehad dat ik dat niet gedaan had, want een paar weken later was hij 200k.
Nee, dat snap ik. Maar ik bedoel meer dat het nu nog extremer zal zijn. Voordat de mensen hun eerste beetje coins hebben opgebouwd is het alweer tijd voor TOTW2.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
In het begin waren ze niet zo rare. Volgens mij kon ik toen IF Hernandes onder de 40k oppikken, later wel spijt van gehad dat ik dat niet gedaan had, want een paar weken later was hij 200k.
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar ik bedoel meer dat het nu nog extremer zal zijn. Voordat de mensen hun eerste beetje coins hebben opgebouwd is het alweer tijd voor TOTW2.
En er is flink wat hype dit jaar rondom TOTW1. Er zijn zoveel mensen die hetzelfde idee hebben dat de prijzen normaliter al wat omhoog gedreven zouden moeten worden. Ik zie veel mensen hier posten dat ze meteen wat Jamesjes ofzo willen inslaan, maar het is mij nog nooit gelukt om meer dan een paar K te hebben na die eerste dagen (excl. tampercoins).
Vorig jaar kwam de webapp op dinsdag en was er dus 1 dag zonder IF's, ik denk dat het dit jaar gewoon zondag t/m woensdagmiddag zonder IF's is. Het is toch ook nergens bevestigd?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar kwam de webapp toch op woensdag? En toen waren de TOTW1 spelers al mega rare..als de spelers nu maar 3 dagen in packs zitten tijdens de web only tijd...
Misschien komt er pas een TOTW als FIFA14 écht uit is.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
Tsja, het is meer hopen dat je iets goeds uit je pakjes haalt, want van handelen komt die eerste dagen nog niet veel. En zelfs als je iets goeds uit je pakjes hebt, kun je het nog niet verkopen, omdat nog niemand veel coins heeft.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar ik bedoel meer dat het nu nog extremer zal zijn. Voordat de mensen hun eerste beetje coins hebben opgebouwd is het alweer tijd voor TOTW2.
En er is flink wat hype dit jaar rondom TOTW1. Er zijn zoveel mensen die hetzelfde idee hebben dat de prijzen normaliter al wat omhoog gedreven zouden moeten worden. Ik zie veel mensen hier posten dat ze meteen wat Jamesjes ofzo willen inslaan, maar het is mij nog nooit gelukt om meer dan een paar K te hebben na die eerste dagen (excl. tampercoins).
Niet kopen, dan bespaar je het geld en kan je bijv. GTA V kopenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Na nog een paar potjes demo gespeeld te hebben kan ik melden dat FIFA 14 pure zaad op een schijfje wordt
Ik denk ook niet dat ik het ga kopen. Zeker niet bij de release al.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet kopen, dan bespaar je het geld en kan je bijv. GTA V kopen
Dat is veel logischer ja. Ik dacht eigenlijk dat het bevestigd was, maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 11 september 2013 18:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam de webapp op dinsdag en was er dus 1 dag zonder IF's, ik denk dat het dit jaar gewoon zondag t/m woensdagmiddag zonder IF's is. Het is toch ook nergens bevestigd?
Wie dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:56 schreef Reemi het volgende:
Goh, ik waardeer voor het eerst in jááren weer eens een rapgroep.
Verbaast me ook niet dat het onder "alternatieve hip-hop" valt. Rizzle Kicks.quote:
Aangezien de rest van het spel inmiddels in het nadeel van de ervaren speler is.. Tsja.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:58 schreef poker4lifee het volgende:
unlimited consumables echt een geval van rijken worden rijker en de armen armer
hahah truequote:Op woensdag 11 september 2013 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aangezien de rest van het spel inmiddels in het nadeel van de ervaren speler is.. Tsja.
RRRRRRRRRRRREEEEEPPOOOOOOSSSSSSTquote:
Waarom niet? Moet je ons nog wat vertellen over een van je exen?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:01 schreef wonton het volgende:
Gaan we weer vroeg clubben. Denk niet dat ik kan wachten tot 11 uur
Jij met je zakdoek in anus verhaalquote:Op woensdag 11 september 2013 19:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet? Moet je ons nog wat vertellen over een van je exen?
zijn wel leuk inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Verbaast me ook niet dat het onder "alternatieve hip-hop" valt. Rizzle Kicks.
Bijna alles wat ik luister valt wel onder alternatief.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij met je zakdoek in anus verhaal
Blijft een toffe collab ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zijn wel leuk inderdaad.
Luister zelf veel Great Minds in de bus. Wat een bazen
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zijn wel leuk inderdaad.
Dat is dan ook het enigequote:Op woensdag 11 september 2013 19:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Die menus gaan altijd 10x soepeler in de demo's
Die isquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die is![]()
Doag, a song by Great Minds, Kleine Viezerik and Yung Felix on Spotify.
Dan ook even B.O.B. van Outkast vermelden.quote:
Nopequote:Op woensdag 11 september 2013 19:08 schreef BDIL het volgende:
[..]Heb je die docu gekeken van hun in Parijs enzo
?
]quote:Op woensdag 11 september 2013 19:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zijn wel leuk inderdaad.
[/quote[quote]Op woensdag 11 september 2013 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Blijft een toffe collab ja.
Waar heb je besteld?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:06 schreef BDIL het volgende:
FIFA ook gepreorderdgratis 4 fut packs erbij
![]()
Een zo'n gast probeerde te crowdsurfen in een wall of death :‘)quote:Op woensdag 11 september 2013 19:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
]![]()
Ze schenen ook een heel goed te zijn op Lowlands.
bolquote:
Ook gehoord jaquote:Op woensdag 11 september 2013 19:12 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Een zo'n gast probeerde te crowdsurfen in een wall of death :‘)
?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:12 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Een zo'n gast probeerde te crowdsurfen in een wall of death :‘)
En dan kom ik rond openingstijd en stap over een slapende Dreetje heenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:13 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga slapen voor de winkel zodat ik hem meteen heb.
GMTAquote:
Twee rijen mensen tegenover elkaar die vol op elkaar in gaan beuken. Een soort pit.quote:
Dat moment bewaar ik voor zondag.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:42 schreef rolls-reus het volgende:
Even ronaldo uit een pakje halen
?quote:
Ik heb 'm maar gediscard, speel toch niet meerquote:Op woensdag 11 september 2013 19:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat moment bewaar ik voor zondag.
Ik zou het tof vinden als Bob Ronaldo terug geeft op de laatste dag.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik heb 'm maar gediscard, speel toch niet meer
Dat zou wel geniaal zijn jaquote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou het tof vinden als Bob Ronaldo terug geeft op de laatste dag.
jaquote:Op woensdag 11 september 2013 19:52 schreef znaimer het volgende:
Kan een zilveren speler ook goud worden en goud blijven?
wat is dezequote:Op woensdag 11 september 2013 19:52 schreef znaimer het volgende:
Kan een zilveren speler ook goud worden en goud blijven?
Ik moest ook tot half 6 gvd.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha mensen die zo lang op school zittenhoeveel contacturen heb je dan
13 vrijwillig, 2 verplicht.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha mensen die zo lang op school zittenhoeveel contacturen heb je dan
Kevin is pas genaaidquote:Op woensdag 11 september 2013 19:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
13 vrijwillig, 2 verplicht.
Nja iets minder omdat het geen volle uren zijn maar 45 minuten dingen.
Ik miste je al.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:54 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben even een tijdje afwezig en er staat gewoon een tietloze chick in de OP.Waar gaat dit heen?
ben je nog dagen vrij?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
13 vrijwillig, 2 verplicht.
Nja iets minder omdat het geen volle uren zijn maar 45 minuten dingen.
als een speler irl goed presteert gaat zijn rating in fifa omhoog en andersomquote:Op woensdag 11 september 2013 20:02 schreef znaimer het volgende:
[..]
Ja ben een noob.maar alle ratings veranderen per week ofzo?
Quantic Dream ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:02 schreef poker4lifee het volgende:
@lind
http://games.fok.nl/preview/616735/1/1/100/beyond-two-souls.html
Hij doelde op FUT neem ik aan. Daar blijft de rating gewoon hetzelfde iedere week.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
als een speler irl goed presteert gaat zijn rating in fifa omhoog en andersom
GTA, meer hoef je niet in huis te halen. Hebben jullie de map al gezien? Konkogroot gek.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso bizarre games die uitkomen die ik móet hebben.
GTA, Watch Dogs, Beyond2Souls en misschien nog wel meer.
dat is wel lekker zo'n lang weekendquote:Op woensdag 11 september 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja vrijdag maar dan moet ik wel een online toets doen steeds.
bohquote:Op woensdag 11 september 2013 20:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
GTA, meer hoef je niet in huis te halen. Hebben jullie de map al gezien? Konkogroot gek.
[ afbeelding ]
Maar toch wel een mooie chickquote:Op woensdag 11 september 2013 19:54 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben even een tijdje afwezig en er staat gewoon een tietloze chick in de OP.Waar gaat dit heen?
Eerst hoeren oppikken.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bohhet eerste wat ik ga doen is een rondje rond het eiland rijden
Het is een zak met botten en een mooi koppie. Dat maakt haar wat mij betreft geen OP-chick.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar toch wel een mooie chickDe web app doet het bij mij nog steeds. Nog even 1x SMLENO'en
Mag je wel een vrije dag nemen.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bohhet eerste wat ik ga doen is een rondje rond het eiland rijden
Ik ben even met een studiegenoot aan het skypen, ik kan over een kwartiertje wel denk ik.quote:
Dat ik het een mooie chick vind komt door deze foto. Maar als je de lapo pakt kun je de OP-chick weer veranderen.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is een zak met botten en een mooi koppie. Dat maakt haar wat mij betreft geen OP-chick.
Dat was lachen ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef DutchSL het volgende:
In RDR een hoer aan je lasso rijgen, een heuveltje op rijden met je paard en haar naar beneden flikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |