SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even contact opgenomen met een vriend van mij. Die wou het wel eens proberen.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:47 schreef Paskal. het volgende:
Je kan gewoon online via sony.com je PSN account afkoppelen van deze playstation, heb ik ook gedaan met mijn ylod-ps3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The colour of her eyes were the colour of insanity
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:01 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Je kan gewoon online via sony.com je PSN account afkoppelen van deze playstation, heb ik ook gedaan met mijn ylod-ps3.
Ik weet dat het niet heel moeilijk is, alleen heb ik er de tijd niet voor om eraan te knutselen en heb ik toch al een nieuwe PlayStation 3 gekocht.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ylod is overigens kinderlijk eenvoudig te verhelpen.
Dan is het het idd niet waard, heb zelf een tijd lang YLOD's verholpen en met een half uur is het beestje weer gerepareerd. Enige nadeel is dat het soms tijdelijk is en soms een aantal maanden verholpen is.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:15 schreef Paskal. het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat het niet heel moeilijk is, alleen heb ik er de tijd niet voor om eraan te knutselen en heb ik toch al een nieuwe PlayStation 3 gekocht.
te laat!quote:
nee. Mods hier slapen !!quote:Op woensdag 11 september 2013 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
HALLO KAN HIER DAN NU EEN SLOTJE OP?
Dat lijkt mij wel, maar misschien moet een moderater er even naar kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
HALLO KAN HIER DAN NU EEN SLOTJE OP?
noem ze maar moddereters want ze moderaten helemaal niet!quote:Op woensdag 11 september 2013 16:42 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel, maar misschien moet een moderater er even naar kijken.
HEHE EINDELIJK EEN TR. TRAAG HOORquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |