Zo ja, ik heb namelijk nu een studenten rekening bij de ABN met daarop ongeveer ¤2000,-
Nu weet ik zeker dat ik daar altijd boven de 1500/1600 zal blijven.
Nu vroeg ik me af:
Als ik internet-spaarreking open:
1)Wordt als ik van spaar>> gewoon overschrijf het meteen overgeschreven.
2)Wat als ik wel onder de limiet van ¤50,- kom dat ik er op wil staan, kan ik de spaarrekening dan zonder kosten weer opzeggen?
3) Is er dus een nadeel aan dat ik een internet-spaarrekening open voor mijn ¤1500/1600,- die ik op mijn rekening heb staan?? Kan ik als ik al het geld wel weer nodig heb, zo de rekening weer opzeggen.
Bedankt voor evenetuele antwoorden
het enige nadeel die ik onder vind is dat de site soms niet te berijken is
Maar verder is het wel prima
Maar als het dus toch niet bevalt kan je gewoon weer opzeggen??
En omdat ik nu een gewone studentenrekening heb kan ik dus beter gewoon een internet-spaarrekening ernaast openene omdat ik anders toch maar 1,75% ongeveer krijg en nu dan op dit moment met de int-spaar-rekening 4,10%.
Mijn grootste vraag is dus >> ga ik er op achter uit als ik bijvoorbeeld nu die spaarrekening open en volgende maand dat geld nodig heb en dan die spaarrekening weer ophef?
quote:Hey ouwe stalker
Op woensdag 25 september 2002 16:41 schreef Blapiet het volgende:
hé gutteguttegut,... rijk man,...
1. wordt meteen overgemaakt van rek. courant naar internet spaarrekening. Ziet het zelfs al direct bijgescheven op andere rekening. Andersom natuurlijk ook.
2. geen idee, maar volgens mij is dat een startlimiet. Er onder voor een korte periode maakt niet uit. Negatief is toch niet mogelijk.
3. opzeggen kost niets
Je ontvangt alleen geen afschriften van de internet spaarrekening
quote:Helemaal mee eens!
Op vrijdag 27 september 2002 21:49 schreef rensie het volgende:
Jaaaaaah dat werkt heel goedie. Ik zat eerst bij de postbank en als ik dan geld nodig had van m'n internetspaarrekening, kon ik eerst een week wachten zodat ik inmiddels al was gecrepeerd van de honger
. Gelukkig kun je je centjes direct van de internet spaarrekening afhalen. Is erg handig naast het internetbankieren. ABN AMRO RULEZZZ
Het werkt met de meest gangbare browsers (mits die encryptie ondersteunen), ongeacht je OS, het enige wat je nodig hebt zijn je pinpas, je pincode en een e-dentifier.
En wat dat snel overschrijven betreft: als je geld overmaakt tussen je betaalrekening en je internetspaarrekening, wordt het direct overgeboekt! Dat geldt voor beide richtingen.
Dus als je heel veel geld op je betaalrekening hebt en daar een fatsoenlijke rente op wil vangen, terwijl je het geld nog steeds op korte termijn beschikbaar wilt hebben: this is the way to go.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |