Revenge is tofquote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
welke serie moet ik kijken? ik ben door alles heen :<
Ray Donovan. Person of Interest.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:
beide ff opzoeken, ken ze niet!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ray Donovan. Person of Interest.
Orange is the new black?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Weet je hoeveel slekte matige kut-tv er nu is?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
- Camping Pownedquote:Op woensdag 11 september 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet je hoeveel slekte matige kut-tv er nu is?![]()
Red mijn vakantie
Een dubbeltje op z'n kant
Uitstel van Executie
De slechtste chauffeur van Nederland
Zon, zee, ziekenhuis
De rijdende rechter
Hollands next flopmodel
Ik hou het nauwelijks bij
Ik heb geen normale tv ik download alles :vquote:Op woensdag 11 september 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Red mijn vakantie
Uitstel van Executie
Zon, zee, ziekenhuis
De rijdende rechter
Hollands next flopmodel
Neinz, ik heb alleen een tv voor mijn game consoles.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
heb jij geen normale TV? Dus jij kan ook niet ff het journaal kijken ofzo?
Wij hebben normale TV omdat 24Kitchen, verder vraag ik me af waar we het voor hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
heb jij geen normale TV? Dus jij kan ook niet ff het journaal kijken ofzo?
vroegah toen ik bij mijn ex woonde had ik de tv eigenlijk alleen op discovery en animal planet aanquote:
Dit ga ik echt allemaal niet kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Red mijn vakantie
Uitstel van Executie
Zon, zee, ziekenhuis
De rijdende rechter
Hollands next flopmodel
Dit, dan zou ik liever gaan lezenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit ga ik echt allemaal niet kijken
fixedquote:Op woensdag 11 september 2013 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit, dan zou ik liever gaan lezengamen.
Dat doe ik tegenwoordig wel dagelijksquote:Op woensdag 11 september 2013 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit, dan zou ik liever gaan lezen.
Precies!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neinz, ik heb alleen een tv voor mijn game consoles.
Toen k hier ging wonen hadi k nog een jaar gratis digitenne, ik heb dat kastje nooit aangesloten. Tv is echt zulke extreme bagger allemaal, zou niet weten waarvoor ik het nodig heb.
Series en films download ik, wil kijken wanneer ik dat wil en geen reclame
Het nieuws kun je gewoon online zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |