SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woord:
A _ _ _ _ _ _ (7 letters)
Wat is het probleem? Dit is het woord en tot nu toe is alleen de letter A door iemand genoemd:quote:
C?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:02 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Woord:
Fout: N
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Fout: N, C
I?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:06 schreef Rockfire het volgende:
[..]
A _ _ E _ _ _ (7 letters)
Fout: N, C
Allergie?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:15 schreef Rockfire het volgende:
[..]
A _ _ E _ I _ (7 letters)
Fout: N, C, R
quote:
Dat gaat inderdaad niet passen, bovendien had de E er dan ook al 2x moeten staanquote:Op woensdag 11 september 2013 14:19 schreef Differ het volgende:
[..]
Dat gaat niet passen ben ik bang![]()
T?
ja k zie t :Squote:Op woensdag 11 september 2013 14:19 schreef Differ het volgende:
[..]
Dat gaat niet passen ben ik bang![]()
T?
Zelfs al ben jequote:
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:27 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Zelfs al ben je
A F W E Z I G (7 letters)
toch reken ik je antwoord goedSPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
Wat was de tweede?quote:
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al, gaan we nu eenquote:
Die conclusie heb je goed getrokken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe maar, ik ben namelijk erg bijgelovig
quote:
Ja, kijk maar post boven je hahaquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:06 schreef Gravedigger het volgende:
Ben je echt niet een N vergeten?
Ghehe, ja.. Inderdaad..quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:09 schreef Gravedigger het volgende:
Ook een mooi woord. KLOOTHOMMEL!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:40 schreef Gravedigger het volgende:
Of poffertje, want er zit geen B in
quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 10:54 schreef Differ het volgende:
[..]
[..]
[..]
K _ A K E _ I N G (9 letters)
Fout:
quote:
Altijd ff quotenquote:
We wachten altijd tot de persoon in kwestie het goed heeft gekeurd. Ik heb toch geen haastquote:Op woensdag 18 september 2013 18:58 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik vroeg het aan Differ..
Maar zou het ook niet weten.. En is er nu niet genoeg tijd voorbij gegaan dat Differ niet gereageerd heeft? Zullen we Krakelingen goed keuren?
quote:
quote:
Ja hou maar op, snap er niks van! Normaal zo goed in woorden enzo, maar sinds ik nieuwe medicatie heb is het verschrikkelijk. Zelfs als ik iets voorlees noem ik hele andere woorden.quote:
Oei, dat klinkt best wel naar. Sterkte er meequote:Op donderdag 19 september 2013 09:41 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja hou maar op, snap er niks van! Normaal zo goed in woorden enzo, maar sinds ik nieuwe medicatie heb is het verschrikkelijk. Zelfs als ik iets voorlees noem ik hele andere woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |