quote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben op. 20 km gefietst en dat allemaal voor 2 lapjes.
Dan zal ik maar niet vertellen over die trui die ik eigenlijk helemaal niet van mezelf mocht kopen, maar wel gekocht hebquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vertellen over die trui die ik eigenlijk helemaal niet van mezelf mocht kopen, maar wel gekocht heb
En ik de rest van de maand alleen maar op droog brood levenquote:
Terwijl je je nieuwe trui draagt.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik de rest van de maand alleen maar op droog brood leven
Kan je ook moeilijk op je nieuwe trui knoeienquote:Op woensdag 11 september 2013 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik de rest van de maand alleen maar op droog brood leven
Want ik had natuurlijk nog niet genoeg kleren, want de kast puilt ook helemaal niet uitquote:Op woensdag 11 september 2013 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Terwijl je je nieuwe trui draagt.
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 september 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Want ik had natuurlijk nog niet genoeg kleren, want de kast puilt ook helemaal niet uit
Ik ookquote:Op woensdag 11 september 2013 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik vind het trouwens wel een leuke trui.
Je bent gegroeid?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:42 schreef ChatGirl het volgende:
Ik mag van mezelf binnenkort een keer gigantisch shoppen. Ik heb toch geen truien meer die passen
Gekrompenquote:
In de breedte mag ik hopen. En dat is altijd goed nieuwquote:
Zeker. Alleen merkte ik dat ik wel een béétje aan het doorslaan wasquote:Op woensdag 11 september 2013 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In de breedte mag ik hopen. En dat is altijd goed nieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |