abonnement Unibet Coolblue
pi_131228730
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 00:11 schreef koei het volgende:
Ik heb vandaag met de oculus rift gespeeld! Erg tof, ik stond tijdens de diepe drop in de achtbaan demo niet echt stabiel op m'n benen en voelde m'n maag :D

Alleen blijf ik bij m'n punt dat het enkel een leuke gimmick is en niet voor echt gamen geschikt is. En ze moeten de resolutie nog even flink opschroeven want het was echt heel erg lelijk met veel en grote blokjes. Terwijl dezelfde demo er tegelijkertijd op de laptop wel mooi uit zag.

En het ziet er nogal stom uit als iemand ermee speelt :D
Ik zou hem bij mijn broer proberen maar iemand wou die van hem voor het dubbele wat hij er voor betaald had overkopen dus hij heeft hem niet meer, hij haalt nu de HD versie zodra hij uit is. Ik denk niet dat ik er zelf ooit een ga kopen
pi_131229097
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:20 schreef Altron het volgende:

[..]

Blij dat er bij mij iets anders tussenkwam :)
Ja, buh, ze hadden wel de kast waar ik mijn eigen arcadekast naar heb gemaakt staan maar alles stond zo cramped op elkaar dat ik daar niet eens een foto van kon maken.

Tevens die muziek die ze aan hadden staan.. Best of Tina Turner, en dan zo hard dat ik verder geen arcade tunes meer hoorde.. Stond er NBA Jam, fucking awesome alleen te weinig ruimte waardoor je er maar met max z'n 2tjes kon staan en het geluid zo zacht dat je niet eens BOOOOMSHAKALAKA kon horen ;(

De collectie aan kasten die ze hadden was overigens wel tof, uitvoering was gewoon kut.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_131229290
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Ja, buh, ze hadden wel de kast waar ik mijn eigen arcadekast naar heb gemaakt staan maar alles stond zo cramped op elkaar dat ik daar niet eens een foto van kon maken.

Tevens die muziek die ze aan hadden staan.. Best of Tina Turner, en dan zo hard dat ik verder geen arcade tunes meer hoorde.. Stond er NBA Jam, fucking awesome alleen te weinig ruimte waardoor je er maar met max z'n 2tjes kon staan en het geluid zo zacht dat je niet eens BOOOOMSHAKALAKA kon horen ;(

De collectie aan kasten die ze hadden was overigens wel tof, uitvoering was gewoon kut.
Blergh... balen man..

Ik wilde er echt naartoe om gewoon weer lekker op die oude arcade kasten te spelen , en dan moet er idd wel geluid te horen zijn van die kasten. ( hoeft niet helemaal stil te zijn natuurlijk , want dat was het vroeger ook niet , maar een beetje hoorbaar moet het wel zijn )

Zonde iig man , dit soort dingen zijn altijd tof.
Jammer dat de uitvoering weer zo kut is.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131230829
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 09:33 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik zou hem bij mijn broer proberen maar iemand wou die van hem voor het dubbele wat hij er voor betaald had overkopen dus hij heeft hem niet meer, hij haalt nu de HD versie zodra hij uit is. Ik denk niet dat ik er zelf ooit een ga kopen
Het stomme is dat de devkit al HD-ready is, maar omdat dat in tweeën gesplitst moet worden (elk oog een deel) ziet het er echt beroerd slecht uit. Waarschijnlijk dat de full HD versie wel een stuk beter is, maar nog steeds niet in de buurt komt van wat we bij gewone games gewend zijn. Maar het is wel leuk om een keer te proberen en ze willen m voor 100 dollar op de markt brengen en dan is het wel een prima koop.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_131230869
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 11:07 schreef koei het volgende:

[..]

Het stomme is dat de devkit al HD-ready is, maar omdat dat in tweeën gesplitst moet worden (elk oog een deel) ziet het er echt beroerd slecht uit. Waarschijnlijk dat de full HD versie wel een stuk beter is, maar nog steeds niet in de buurt komt van wat we bij gewone games gewend zijn. Maar het is wel leuk om een keer te proberen en ze willen m voor 100 dollar op de markt brengen en dan is het wel een prima koop.
100 dollar is idd wel een mooie prijs :)
pi_131230940
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Ja, buh, ze hadden wel de kast waar ik mijn eigen arcadekast naar heb gemaakt staan maar alles stond zo cramped op elkaar dat ik daar niet eens een foto van kon maken.

Tevens die muziek die ze aan hadden staan.. Best of Tina Turner, en dan zo hard dat ik verder geen arcade tunes meer hoorde.. Stond er NBA Jam, fucking awesome alleen te weinig ruimte waardoor je er maar met max z'n 2tjes kon staan en het geluid zo zacht dat je niet eens BOOOOMSHAKALAKA kon horen ;(

De collectie aan kasten die ze hadden was overigens wel tof, uitvoering was gewoon kut.
Gewoon op vakantie gaan! In Canada kwamen we in een kleine havenstad in het winkelcentrumpje zelfs een arcadehal tegen. Zag er allemaal nogal pauperig uit, maar wel met authentieke kasten. M'n vriend was super blij dat ze een of ander racespel hadden dat hij vroeger veel speelde. En voor de echte liefhebbers verkochten ze ook automaten, in wisselende staat.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_131231000
tenerife waren ook veel arcadekasten, die kast waar je mensen moest sniperen was vet _O_
pi_131231033
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 11:11 schreef koei het volgende:

[..]

Gewoon op vakantie gaan! In Canada kwamen we in een kleine havenstad in het winkelcentrumpje zelfs een arcadehal tegen. Zag er allemaal nogal pauperig uit, maar wel met authentieke kasten. M'n vriend was super blij dat ze een of ander racespel hadden dat hij vroeger veel speelde. En voor de echte liefhebbers verkochten ze ook automaten, in wisselende staat.
Ja, arcadehallen opzoeken is een optie inderdaad. Maar ik had van een expo net iets meer verwacht dan alleen verzamelde spullen in een kamer filkkeren en de stekker erin.

quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 11:07 schreef koei het volgende:

[..]

Het stomme is dat de devkit al HD-ready is, maar omdat dat in tweeën gesplitst moet worden (elk oog een deel) ziet het er echt beroerd slecht uit. Waarschijnlijk dat de full HD versie wel een stuk beter is, maar nog steeds niet in de buurt komt van wat we bij gewone games gewend zijn. Maar het is wel leuk om een keer te proberen en ze willen m voor 100 dollar op de markt brengen en dan is het wel een prima koop.
Verschil tussen 720p en 1080p is best goed zichtbaar wanneer je er zo dicht bovenop zit.
Maar de OR heeft 1 scherm toch? Dat ding van Sony heeft er 2 als ik me niet vergis. Heb je die wel eens op gehad?
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_131231243
In zandvoort is btw ook leuk, mario kart doen in van die autotjes is echt gaaf O+
pi_131231779
Resolutie wordt wel beter, die gast wil zelf uiteindelijk 8K schermen erin, volgens hem kan je dan echt geen pixels meer tellen :D
Maar koei, hoezo een gimmick? Kan me wel voorstellen dat het niet voor iedere game goed werkt, maar een game waarin je in iets van een cokpit zit, ruimtegames, games met grote stampende robots als Hawken, lijkt me supervet en echt 1000 toevoegen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_131232008
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Resolutie wordt wel beter, die gast wil zelf uiteindelijk 8K schermen erin, volgens hem kan je dan echt geen pixels meer tellen :D
Maar koei, hoezo een gimmick? Kan me wel voorstellen dat het niet voor iedere game goed werkt, maar een game waarin je in iets van een cokpit zit, ruimtegames, games met grote stampende robots als Hawken, lijkt me supervet en echt 1000 toevoegen!
Dat wilde ik ook zeggen ja. Ik zie het meer als een toevoeging zoals een stuurtje bij een racegame of een gitaar bij rocksmith. Het zal niet bij elk genre evengoed tot zijn recht komen maar ik denk dat er zeker ruimte voor is, meer dan alleen een gimmick..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_131232132
Iets tussendoor:

Ik moet morgen in Den Haag zijn en later Scheveningen. Is die Arcade speelhal er nog die vlakbij bij de trap was wanneer je richting de beneden promenade wilde lopen? Ik meen mij te herinneren dat je daar heel veel spelletjes kon spelen op allerlei verschillende apparaten.

Een echte speelhal dus.
pi_131232432
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2013 11:51 schreef Iwanius het volgende:
Iets tussendoor:

Ik moet morgen in Den Haag zijn en later Scheveningen. Is die Arcade speelhal er nog die vlakbij bij de trap was wanneer je richting de beneden promenade wilde lopen? Ik meen mij te herinneren dat je daar heel veel spelletjes kon spelen op allerlei verschillende apparaten.

Een echte speelhal dus.
Was er een weekje geleden, helaas is de Hommerson ten onder gegaan :'(
Zo vet, daar hadden ze Afterburner met zo'n stoel di eook ondersteboven kon gaan :D man daar heb ik veel in gezeten
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_131232609
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Was er een weekje geleden, helaas is de Hommerson ten onder gegaan :'(
Zo vet, daar hadden ze Afterburner met zo'n stoel di eook ondersteboven kon gaan :D man daar heb ik veel in gezeten
Beter kijken Spank! De hommerson is verplaatst naar beneden (tegenover de Bart Smit). Maar ze hebben vooral veel race-dingen en airhockey, weinig echte arcade dingen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_131232657
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Was er een weekje geleden, helaas is de Hommerson ten onder gegaan :'(
Zo vet, daar hadden ze Afterburner met zo'n stoel di eook ondersteboven kon gaan :D man daar heb ik veel in gezeten
He? Is hij helemaal weg daar?
Ik ben daar niet zo lang geleden nog geweest. Afterburner was er niet meer.. Wel een hummer die meebeweegt enzo maar die was schreeuwlijk duur. 3 euro ofzo :')
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_131232691
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 12:06 schreef koei het volgende:

[..]

Beter kijken Spank! De hommerson is verplaatst naar beneden (tegenover de Bart Smit). Maar ze hebben vooral veel race-dingen en airhockey, weinig echte arcade dingen.
Ah, kijk.
Mocht je er geld in stoppen kijk uit waarin, de helft doet het niet..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_131232837
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Resolutie wordt wel beter, die gast wil zelf uiteindelijk 8K schermen erin, volgens hem kan je dan echt geen pixels meer tellen :D
Maar koei, hoezo een gimmick? Kan me wel voorstellen dat het niet voor iedere game goed werkt, maar een game waarin je in iets van een cokpit zit, ruimtegames, games met grote stampende robots als Hawken, lijkt me supervet en echt 1000 toevoegen!
Omdat je compleet afgesloten bent van alles om je heen wat ik niet fijn vind. Daarnaast is het net als Wii, kinect en move gewoon niet relaxt ontspannend gamen. Voor sommige games zal het wel leuk zijn, maar op de langere termijn is het niet iets wat je wil gebruiken, zeker als je niet alleen woont.

De variant van Sony heb ik nog niet gebruikt. Wel de niet 3D variant die ze 2 jaar geleden op de gamescom hadden, maar nog geen 3D apparaat. Tenminste, ik kan me niet herinneren dat het 3D was.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_131232984
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef koei het volgende:

[..]

Omdat je compleet afgesloten bent van alles om je heen wat ik niet fijn vind. Daarnaast is het net als Wii, kinect en move gewoon niet relaxt ontspannend gamen. Voor sommige games zal het wel leuk zijn, maar op de langere termijn is het niet iets wat je wil gebruiken, zeker als je niet alleen woont.

De variant van Sony heb ik nog niet gebruikt. Wel de niet 3D variant die ze 2 jaar geleden op de gamescom hadden, maar nog geen 3D apparaat. Tenminste, ik kan me niet herinneren dat het 3D was.
Relaxed gamen doe je maar op je telefoon / tablet.
Last of Us ben ik nu mee bezig maar dat speel ik alles behalve relaxt en ontspannen.

Het is natuurlijk juist de bedoeling om je 'in' de game te krijgen. Als je daar geen behoefte aan hebt is het niks voor je natuurlijk.. Maar dat had je van tevoren kunnen weten natuurlijk :P
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_131234008
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:17 schreef Poit het volgende:

[..]

Relaxed gamen doe je maar op je telefoon / tablet.
Last of Us ben ik nu mee bezig maar dat speel ik alles behalve relaxt en ontspannen.

Het is natuurlijk juist de bedoeling om je 'in' de game te krijgen. Als je daar geen behoefte aan hebt is het niks voor je natuurlijk.. Maar dat had je van tevoren kunnen weten natuurlijk :P
Gamen doe je niet op een tablet of telefoon, daar speel je een spelletje.

Maar God of war speel ik wel relaxt, net als killzone of een willekeurige andere game. Ik game voor wat ontspanning en vermaak, maar wil het wel merken als er dingen in m'n omgeving gebeuren en gewoon even kunnen omkijken of een slok drinken kunnen nemen zonder gelijk dat hele ding af te moeten doen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 16 september 2013 @ 13:28:02 #295
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_131235219
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef koei het volgende:

[..]

Omdat je compleet afgesloten bent van alles om je heen wat ik niet fijn vind. Daarnaast is het net als Wii, kinect en move gewoon niet relaxt ontspannend gamen. Voor sommige games zal het wel leuk zijn, maar op de langere termijn is het niet iets wat je wil gebruiken, zeker als je niet alleen woont.

De variant van Sony heb ik nog niet gebruikt. Wel de niet 3D variant die ze 2 jaar geleden op de gamescom hadden, maar nog geen 3D apparaat. Tenminste, ik kan me niet herinneren dat het 3D was.
Die van Sony toen was toch alleen een scherm gewoon? Geen head tracking enzulks.

Bij een racegame is het ook wel tof denk ik, je kunt nooit de bocht in kijken en dat is best lastig.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_131247572
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_131248031
je hebt amper geld en GTA5 kan best wachten...
je hebt amper geld en GTA5 kan best wachten...
je hebt amper geld en GTA5 kan best wachten...
je hebt amper geld en GTA5 kan best wachten...
je hebt amper geld en GTA5 kan best wachten...
....
:'(
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_131248326
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef SpankmasterC het volgende:
je hebt amper geld en GTA5 kan best wachten...
je hebt amper geld en GTA5 kan best wachten...
je hebt amper geld en GTA5 kan best wachten...
je hebt amper geld en GTA5 kan best wachten...
je hebt amper geld en GTA5 kan best wachten...
....
:'(
GTA5 hoor je op een PC of een nextgen console te spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_131248845
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef SpankmasterC het volgende:
je hebt amper geld en GTA5 kan best wachten...
je hebt amper geld en GTA5 kan best wachten...
je hebt amper geld en GTA5 kan best wachten...
je hebt amper geld en GTA5 kan best wachten...
je hebt amper geld en GTA5 kan best wachten...
....
:'(
Lol, ik heb hetzelfde gevoel.. Ben bang dat ik morgen echter wel even 'ga kijken' bij de Media Markt :')
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_131249382
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef Tain het volgende:

[..]

GTA5 hoor je op een PC of een nextgen console te spelen
Tuurlijk ga ik hem ook op de PC spelen, maar ik wil hem nununununu :'(
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')