SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
op de middelbare ging het zover dat ik weigerde het te doen en gewoon gelijk een 1 eistequote:Op woensdag 11 september 2013 08:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik was ook altijd zenuwachtig hoor
Alleen sinds het laatste jaar niet meer, omdat ik al vaker zulke dingen moest doen dus dan leer je het
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor de volgende keer: heel goed voorbereiden. Als je weet wat je moet gaan zeggen, dan heb je meer zelfvertrouwen in dat je het stukje goed verteld.
Ik moet 15 oktober ook weer een presentatie doen.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op de middelbare ging het zover dat ik weigerde het te doen en gewoon gelijk een 1 eistedie ze dan ookg aven omdat ik niet over te halen was
maar nu kom ik er niet meer onderuit
[..]
Mooi hè, de kleuterschool. Daar kan dat gewoon nog. Verkleedkistenquote:Op woensdag 11 september 2013 09:01 schreef Djeetje het volgende:
Ik moet morgen ook in een jurk naar school.
We hebben teambuilding en toen moesten we bedenken waar aan ze ons (mijn klas) konden herkennen.
Dus iemand zegt jurken gaat onze leraar er nog serieus op in dus nu moeten we in jurken
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mooi hè, de kleuterschool. Daar kan dat gewoon nog. Verkleedkisten
/same.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef Reemi het volgende:
Als je weet waar je het over hebt is er niks aan de hand.Ik had altijd een hekel aan presenteren en was ook altijd enorm zenuwachtig, behalve bij m'n profielwerkstuk. Dat was m'n trots en ik wist precies waar ik het over had, dat hielp enorm.
Je oefent voor je geschiedenispresentaties regelmatig op FOK! inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
/same.
Bij Nederlands vind ik het nog wel eens minder, zeker omdat daar de structuur van een presentatie ook veel beter bekeken en bekritiseerd wordt door een leraar. Maar als ik vrij kan vertellen, zoals bij geschiedenis, dan vind ik het na de eerste paar zinnen nog best leuk ook.
Geschiedenis is dan ook een geweldig leuk vak.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je oefent voor je geschiedenispresentaties regelmatig op FOK! inderdaad.
Dit. Ik heb een hekel aan presenteren om te moeten presenteren. Zodra het ergens over gaat waar je redelijk in thuis bent, en je ook echt een boodschap wil overbrengen, gaan dingen vaak best vanzelfquote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef Reemi het volgende:
Als je weet waar je het over hebt is er niks aan de hand.Ik had altijd een hekel aan presenteren en was ook altijd enorm zenuwachtig, behalve bij m'n profielwerkstuk. Dat was m'n trots en ik wist precies waar ik het over had, dat hielp enorm.
Nederlands is zo'n overrated vakquote:Op woensdag 11 september 2013 09:08 schreef Djeetje het volgende:
Bij Nederlands wil ik altijd als een van de 1e dan kan je nog meer fout doen en ben je er maar van af.
Er zijn sowieso maar een paar mensen die totaal niet zenuwachtig zijn tijdens een presentatie en had zelfs gelezen dat die spanning goed voor je is, omdat het je scherper maakt
Prima als ondersteunend vak bij andere vakken. Zo werd ik een stuk wijzer in Biologie door Turks Fruit te lezen, wat dan weer op mijn leeslijst voor Nederlands konquote:Op woensdag 11 september 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nederlands is zo'n overrated vakIk heb daar letterlijk niks geleerd.
Alleen die werkwoordsspelling is vaak nog wel handig voor de meesten, maar die stijlfouten etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat is hier ook te zien aan mijn spellingquote:Op woensdag 11 september 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het gaat de laatste tijd wat beter, maar dat komt niet door Nederlands, dat komt door de spellingsnazi's hierquote:Op woensdag 11 september 2013 09:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat is hier ook te zien aan mijn spelling
Lekker free wheelen is het beste ja, op de middelbare school is dat helemaal makkelijk, op uni (en hbo?) is free wheelen toch niet echt een aanrader.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
/same.
Bij Nederlands vind ik het nog wel eens minder, zeker omdat daar de structuur van een presentatie ook veel beter bekeken en bekritiseerd wordt door een leraar. Maar als ik vrij kan vertellen, zoals bij geschiedenis, dan vind ik het na de eerste paar zinnen nog best leuk ook.
Ja klopt op school behandelen ze dat 1x en dat is hetquote:Op woensdag 11 september 2013 09:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het gaat de laatste tijd wat beter, maar dat komt niet door Nederlands, dat komt door de spellingsnazi's hier
Dit advies ga ik goed opslaan, want dit moet wel van pas komen.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:21 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Lekker free wheelen is het beste ja, op de middelbare school is dat helemaal makkelijk, op uni (en hbo?) is free wheelen toch niet echt een aanrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |