Nee niet dat ik weet, maar zal wel weer rond 5/6/7 uur zijn. Of Vijf_Voor moet weer eens wat uit de hoge hoed toveren zodat we er wéér eerder in kunnen.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Idd ja. Moet 's middags naar het voetbal en 's avonds werken. Maar is er ook een tijd bekend of wat?
quote:Op woensdag 11 september 2013 01:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat een kut dag om de webapp open te gooien.
quote:
Ik zeg toch niet dat niemand kan tradenquote:Op woensdag 11 september 2013 00:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik had in 6 weken na de release al bijna 1 miljoen, ben gestopt en heb er niks meer meegedaan.
Iedereen kan traden en miljoenen binnen harken maar de meeste mensen hebben of kiezen voor een leven.
Wat is dat dan over de web app ?quote:
Gaat om 1900 dicht..quote:Op woensdag 11 september 2013 08:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat is dat dan over de web app ?
Ik snap het niet meerquote:
quote:
Vanavond om 19.00 gaat de FUT13 Web App dicht. Dan gaat EA knutselen en prutsen de komende dagen en dan komt zondag ofzo de FUT14 Web App.quote:
Ik geloofde alles tot dat ea gaat knutselen dat prutsen geloofde ik dan weer wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vanavond om 19.00 gaat de FUT13 Web App dicht. Dan gaat EA knutselen en prutsen de komende dagen en dan komt zondag ofzo de FUT14 Web App.
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik geloofde alles tot dat ea gaat knutselen dat prutsen geloofde ik dan weer wel.
Ik was ook altijd zenuwachtig hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 08:47 schreef poker4lifee het volgende:
weer focking nerveus voor presentatiehad ik dré z'n skills maar
Voor de volgende keer: heel goed voorbereiden. Als je weet wat je moet gaan zeggen, dan heb je meer zelfvertrouwen in dat je het stukje goed verteld.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:47 schreef poker4lifee het volgende:
weer focking nerveus voor presentatiehad ik dré z'n skills maar
Dat kan ook wel werken inderdaad. Gewoon schijt eraan hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:51 schreef Djeetje het volgende:
Ik denk altijd ik ken de helft van deze kinderen niet eens en ga met 9 van de 10 buiten school niet om dus als ik afga boeit het me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop