SPOILER: Haha, ok deze is serieusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je het niet gezien had.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:37 schreef Sapstengel het volgende:
Snakey wat zijn dat voor hacks?
Was bezig met pics zoeken.
Jawel, vandaar ook de "penii". Zag dat er nog 1 post te gaan was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet gezien had.
Sorry, hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jawel, vandaar ook de "penii". Zag dat er nog 1 post te gaan was.
Ik dacht dat je JB was en wilde net zeggen "je pics staan idd in m'n curvy bishes map".quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:47 schreef McNulty het volgende:
TT had moeten zijn: Sap likes them Juicy.
Sap slaat mijn pics op in zijn curvy bishes map.![]()
Ik dacht dat je CarbonC aan het bellen was om me een bezoekje te brengen....quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
Je haalt me door de war met CarbonC, ik heb geen black genetics.
Oh hij is de leider van de Fok knokploeg nu?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik dacht dat je CarbonC aan het bellen was om me een bezoekje te brengen....
Nice, weer 2 pics erbij voor fap folder.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:52 schreef McNulty het volgende:
Hips dont lie. ROAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CC heeft geen knokploeg nodig. Die ploegt alles wel in zijn eentje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh hij is de leider van de Fok knokploeg nu?
[..]
Nice, weer 2 pics erbij voor fap folder.
Awhh jij bent een leesmeisjuh... koetschie koetschiequote:
Als CC zijn quads gebruikt om op de grond te stampen ontstaan er aardbevingen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
CC heeft geen knokploeg nodig. Die ploegt alles wel in zijn eentje.
Sowieso. Goede afleiding van m'n real life struggles. Heb zelfs een crush op Puller. Zo erg is de immersie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Awhh jij bent een leesmeisjuh... koetschie koetschie
Goeie grap, het leukste hier aan is is dat ik deze al een half jaar geleden heb gemaakt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:59 schreef McNulty het volgende:
CarbonC is zo sterk dat wanneer hij een pushup doet, hij niet zichzelf omhoog duwt, maar de aarde omlaag.
Leesmeisjuhs zijn vaak introvert. Ben je dat ook?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso. Goede afleiding van m'n real life struggles. Heb zelfs een crush op Puller. Zo erg is de immersie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |