SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb laatst nog toegezegd om nachtdienst te draaien.quote:Werken in ploegendienst heeft een niet te onderschatten effect op het lichamelijk en geestelijk welzijn. Statistisch gezien leven mensen die in ploegendienst werken, of gewerkt hebben, korter dan mensen die dat niet gedaan hebben. Ploegendienstwerkers hebben vaak last van (verschijnselen die lijken op) jetlag, concentratieverlies, slaapgebrek, chagrijn, hoofdpijn of migraine, korsakov en OPS (organisch psychisch syndroom). Om deze verschijnselen zo veel mogelijk te beperken zoeken bedrijven naar alternatieve ploegendienstroosters
Niet meer sinds ik hier woon.quote:
Dat is toch chill? Nooit meer vrij moeten nemen om overdag zaken te regelen. 's nachts ben ik ook een stuk productiever (en zou ik op kantoor nooit gestoord wordenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ik heb laatst nog toegezegd dat ik nachtdienst wil draaien.
Check het stukje. Wat voor effect het op je heeft.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is toch chill? Nooit meer vrij moeten nemen om overdag zaken te regelen. 's nachts ben ik ook een stuk productiever (en zou ik op kantoor nooit gestoord worden).
Dat heb ik ook. Doe dan ook meeste huishoudelijke takenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:12 schreef xminator het volgende:
Ik ben ook een echte avondmens, hele dag voer ik geen flikker uit en dan van 22.00-04.00 ben ik extreem productief.
Dat gaat gewoon over ploegendienst in het algemeen, niet over nachtdienst.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Check het stukje. Wat voor effect het op je heeft.
Verder katabool as fuck, zo ga je nooit een big mofo worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Check het stukje. Wat voor effect het op je heeft.
Hoe meer verschillende ploegen, hoe erger het effect neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon over ploegendienst in het algemeen, niet over nachtdienst.
Avondenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:12 schreef xminator het volgende:
Ik ben ook een echte avondmens, hele dag voer ik geen flikker uit en dan van 22.00-04.00 ben ik extreem productief.
Ik weet niet of ik dit nou zo erg vind...quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Verder katabool as fuck, zo ga je nooit een big mofo worden natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:09 schreef krokusje31 het volgende:
Wie kan mij bij memlektler erbij zetten?
Kan. Toen ik nog op het callcenter werkte (2 jaar lang, fulltime) zorgde ik ervoor dat ik zoveel mogelijk late dienst (13:30-22:00) of weekenddienst had. Ik vond dat heerlijk. Toen de avondtoeslag (25% van 18:00-22:00) werd afgeschaft ben ik alleen overdag gaan werken, het had namelijk geen nut meer om m'n avond op te offeren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe meer verschillende ploegen, hoe erger het effect neem ik aan?
Doe up up down down left right left right b a (pijltjestoetsen en de letters) op je toetsenbord dan kom je erbij te staan.quote:
Die combinatie komt mij heel bekend voor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doe up up down down left right left right b a (pijltjestoetsen en de letters) op je toetsenbord dan kom je erbij te staan.
Sen yapma dan ga ja er weer uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die combinatie komt mij heel bekend voor.
Het gaat om de verschillende ploegen die je moet draaien, niet zo zeer dat je 's nachts moet werken. Als jij voor altijd nachtdienst hebt en jij jouw leven daarop aanpast, zul je geen last hebben van het effect van ploegen - en al helemaal niet als je een nachtmenst bent. Maar dan is dat ook geen ploegen meer te noemen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan. Toen ik nog op het callcenter werkte (2 jaar lang, fulltime) zorgde ik ervoor dat ik zoveel mogelijk late dienst (13:30-22:00) of weekenddienst had. Ik vond dat heerlijk. Toen de avondtoeslag (25% van 18:00-22:00) werd afgeschaft ben ik alleen overdag gaan werken, het had namelijk geen nut meer om m'n avond op te offeren.
Ik wou dat het toen mogelijk was om 's nachts te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |