Phew, net op tijd gewaarschuwd. Thanks!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sen yapma dan ga ja er weer uit.
Ah so.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het gaat om de verschillende ploegen die je moet draaien, niet zo zeer dat je 's nachts moet werken. Als jij voor altijd nachtdienst hebt en jij jouw leven daarop aanpast, zul je geen last hebben van het effect van ploegen - en al helemaal niet als je een nachtmenst bent. Maar dan is dat ook geen ploegen meer te noemen.
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah so.
Is het drie- of vijfploegendienst?
drieploegen: 1 week ochtend, 1 week middag, 1 week avondquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
Drieploegen. Vijfploegen klinkt echt fucked up.
Ik wacht op half 10. Dan sluit ik mijn macbook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wacht op half 10. Dan sluit ik mijn macbook.MacSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apple
iyi geceler!![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:29 schreef krokusje31 het volgende:
Enne ik kan niet met die pijltjes up down bladibla want ik zit altijd op de mini iPad.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dan ga ik verder in bed, op mijn iPhone.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dan ga ik verder in bed, op mijn iPhone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macbook is hoofdpijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:34 schreef krokusje31 het volgende:
Mijn man is Apple gek. Alles van Apple hier. Waaronder 3 ipads.
Hater en bedanktquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Je kent mijn mening ten opzichte van camera's die op mij zijn gericht... Maar verder heppy de birthday too you tinininiii.
Slaap jij nog niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Je kent mijn mening ten opzichte van camera's die op mij zijn gericht... Maar verder heppy de birthday too you tinininiii.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |