Stoners: Iedereen in dit topicquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ik heb me een kwartaal teruggetrokken naar mijn roots, Jamaica. It was a yasso nice! Big tings were comin'. Ik maakte wat cheddar en checkte wat hataz. Maad cool mon. Zeen? Heb veel geleerd, ben ook een beter mens geworden. You done know now, mi dupes. What's been going on with you then?quote:
Hey skatjuuuuquote:
Nu weet ik alsnog niet waar je nou serieus wasquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb me een kwartaal teruggetrokken naar mijn roots, Jamaica. It was a yasso nice! Big tings were comin'. Ik maakte wat cheddar en checkte wat hataz. Maad cool mon. Zeen? Heb veel geleerd, ben ook een beter mens geworden. You done know now, mi dupes. What's been going on with you then?
[..]
Hey skatjuuuu
Had geen pc. Maar dat is veel minder leuk dus laten we maar aannemen dat ik naar Jamaica was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu weet ik alsnog niet waar je nou serieus was
Nare shit brah, ik heb ook eindelijk weer mijn laptop goed en werkend terugquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Had geen pc. Maar dat is veel minder leuk dus laten we maar aannemen dat ik naar Jamaica was.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nare shit brah, ik heb ook eindelijk weer mijn laptop goed en werkend terug![]()
Jamaica brah
Kloojoohonderdtwintigtopicsquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]ik moet wel weer even in komen in het hele FOK! gebeuren. Binnenkort maar eens even een topic gaan bedenken ofzo.
chill vest. zeg me na. het is een chill vest.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Ah super chille vest gekregen uit Turkije (van mama)En turks fruit en 2 pakjes peuken en en nog een pakje peuken maar dan van die hele lange dunne.
Chill vest. Chill vest. Chill vest. Chill vest.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
chill vest. zeg me na. het is een chill vest.
Krijgt vest uit turkije, praat meteen met een turks accent. "Super chille vest"quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Ah super chille vest gekregen uit Turkije (van mama)En turks fruit en 2 pakjes peuken en en nog een pakje peuken maar dan van die hele lange dunne.
Nouhou..quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Krijgt vest uit turkije, praat meteen met een turks accent. "Super chille vest"
Hoi ama
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chill vest. Chill vest. Chill vest. Chill vest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |