Gratis bier van Tribalwars, waarom dat dan?In
dit topic, om precies te zijn in post #121 tot en met #132 staat zwart op wit de kans voor iedere BNW'er om gratis bier te verkrijgen. De ons allemaal bekende Tribalwars geeft namelijk aan dat als aan de volgende condities niet voldaan is, iedere BNW'er op/vanaf 1 November een biertje van hem kan verwachten:
"Want Amerika gaat zeker weten Syrie aanvallen. En de Fema kampen gaan zeker open op 1 Oktober en vanaf dat moment kun je opgepast worden. Wat is beter naar het zuiden gaan of het noorden want de winter nadert snel. En laat me niet door mensen wijs maken wat ik moet doen. Laat me niet door angst leiden. Heb nog een aantal maanden hoogstens tot in oktober."Samengevat: Als voor 1 november Amerika Syrië niet heeft binnengevallen, en de FEMA kampen voor deze datum nog steeds niet open staan voor publiek als modern werkkamp kan iedere BNW'er bij Tribalwars een lekker gerstenatje claimen.
Hoe maak ik kans op deze geweldige prijs?Simpelweg door in dit topic te posten. Op 2 november zal dit topic omhoog gekickt worden, en eenieder kan zijn goudgele rakker opeisen als de bovenstaande waarheid niet blijkt te zijn uitgekomen.
Disclaimer: Bij het biertje is algehele vernietiging van de mensheid zoals we die nu kennen niet inbegrepen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Degodvader op 10-09-2013 19:10:34 ]