Verder geen commentaar....
<zucht>
quote:And thanks to you...
Op vrijdag 27 september 2002 23:40 schreef karn het volgende:[..]
Indeed.........
http://sanshine.sgop.nl/mp3s/bbhummiedaniela1.mp3
(With thanks to Sanshine)
Wat erg...Ze worden echt gemindfucked daar....Ik had Hummie gelijk gezegd dat ze die lolly's in der pinegel met open ruggetje kon steken...
De boel opstoken, prima, graag zelfs! Maar er zijn wel grenzen.
Daniela had inderdaad een vreemd stemmetje.
-edit- Hummie zal wel denken "zit ik eens lekker te fokken in het BB-huis, doe ik het weer niet goed" (nadat ze weer op Fok is geweest).
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 28-09-2002 00:09]
quote:Je doet het hartstikke goed Sillie, en alle andere streamers hier ook. Een welgemeende
Op zaterdag 28 september 2002 00:08 schreef sillie het volgende:
Dank je Sanshine.
Het is toch altijd moeilijk om op schrift over te brengen wat je dwars zit. Dat gesprek tussen Hummie en Daan heb ik dan wel zo goed mogelijk proberen te vertellen maar het blijft altijd moeilijk om het zo woordelijk mogelijk op te schrijven. Nu weten jullie tenminste waarom ik me zat op te winden.
quote:Judith zit niet in de bunker.
Op zaterdag 28 september 2002 00:36 schreef APK het volgende in de streamverslagen:
In de bunker kunnen ze nog steeds niet slapen. Een paar mensen praten nog.
Judith: NOU MENSEN IK ZOU HET ERG OP PRIJS STELLEN ALS IEDEREEN NU STIL IS. HET HOEFT NIET HOOR MAAR HET ZOU WEL FIJN ZIJN.
quote:Oops!
Op zaterdag 28 september 2002 00:42 schreef Bus watcher het volgende:[..]
Judith zit niet in de bunker.
Het klonk als Judith.....
Daniela verteld dat ze weer stoute dignen doet, is net een klein kind, Hummie vind dat dat onzin is, dat ze 31 is, maar ondertussen behandelt ze Daniela wel als een klein kind ![]()
Sorry ik vind het wel leuk.
Daniela is een muts dat ze zich zo laat behandelen door Hummie.
Misschein doen ze dit om ruzie te kweken maar dat heeft niet geholpen , eerder zijn ze nog closer.
of is dat laatste juist de bedoeling?
Of is Hummie ongesteld?
quote:Vermoedelijk Jeanetje
Op zaterdag 28 september 2002 00:44 schreef APK het volgende:[..]
Oops!
Het klonk als Judith.....
quote:Komt er aan....
Op zaterdag 28 september 2002 01:28 schreef Htje het volgende:
Iemand nog een code over? Kan ik nog even in de gaten houden of er nog iets moois opbloeit tussen die twee tortelduifjes.
Edit: Moet ik wel je email adres hebben.
quote:Ik vind dat ze zo monotoon en met een raar stemmetje praat.
Op zaterdag 28 september 2002 01:17 schreef scanman01 het volgende:
APK, nou wil ik toch een keer vragen waarom je de laatste tijd de zinnen van Ting met een streepje tussen de woorden typt? Is het omdat je haar zo mag... of juist niet?
quote:You've got mail.
Op zaterdag 28 september 2002 01:32 schreef Htje het volgende:
hanwin@hotmail.com
Lees ook iets dat de bunkerbewoners zeggen over dat degene die ze uitgekozeb hebben hen naar de bungalow halen ![]()
Zijn zij dan eerst al in de DBK geweest? Hebben ze iemand moet kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |