abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 26 september 2002 @ 18:11:26 #176
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5986347
quote:
Op donderdag 26 september 2002 18:06 schreef febster het volgende:

[..]

Was de manager weer op cursus ofzo ?

nee, sterker nog ik heb samen met hem gelachen!! Er is op school van alles misgegaan met overzetting van leerlingensysteem. Alle ouders hebben nu de gegevens die op school bekend zijn gekregen en geven nu de wijzigingen door. Maar... het systeem heeft gezinnen bij elkaar gezet die niet bij elkaar horen, kinderen toegevoegd en dat soort dingen. Eén van de ouders heeft een brief geschreven waarin hij o.a. schrijft dat hij het vreselijk vind dat zijn vrouw aan een andere man gekoppeld is en daar hebben we dus echt om moeten lachen!! Het is voor mij een giga klus om het allemaal weer recht te breien en het is zo'n k*t-klus dat je het ook geen uren achter elkaar kunt doen. Voor half oktober moet alles rond zijn ivm leerlingentelling dus... dat gaat (nog) harder werken worden voor mij
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_5986640
quote:
Op donderdag 26 september 2002 18:11 schreef just me het volgende:

[..]

nee, sterker nog ik heb samen met hem gelachen!! Er is op school van alles misgegaan met overzetting van leerlingensysteem. Alle ouders hebben nu de gegevens die op school bekend zijn gekregen en geven nu de wijzigingen door. Maar... het systeem heeft gezinnen bij elkaar gezet die niet bij elkaar horen, kinderen toegevoegd en dat soort dingen. Eén van de ouders heeft een brief geschreven waarin hij o.a. schrijft dat hij het vreselijk vind dat zijn vrouw aan een andere man gekoppeld is en daar hebben we dus echt om moeten lachen!! Het is voor mij een giga klus om het allemaal weer recht te breien en het is zo'n k*t-klus dat je het ook geen uren achter elkaar kunt doen. Voor half oktober moet alles rond zijn ivm leerlingentelling dus... dat gaat (nog) harder werken worden voor mij

Had de brief geen ironische ondertoon of kennen de ouders van tegenwoordig dat niet meer ?

Ooh en just me naast al dat gewerk heb je ook dingen om te ontspannen he vergeet dat niet

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  † In Memoriam † donderdag 26 september 2002 @ 18:36:03 #178
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5986674
quote:
Op donderdag 26 september 2002 18:33 schreef febster het volgende:

[..]

Had de brief geen ironische ondertoon of kennen de ouders van tegenwoordig dat niet meer ?

Ooh en just me naast al dat gewerk heb je ook dingen om te ontspannen he vergeet dat niet

Ik vond wel dat die brief een ironische ondertoon had maar de baas durfde daar niet op te gokken

Dit weekend gaat gewoon heel ontspannen worden, geen afspraken, gewoon rustig thuis

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_5986938
quote:
Op donderdag 26 september 2002 18:36 schreef just me het volgende:

[..]

Ik vond wel dat die brief een ironische ondertoon had maar de baas durfde daar niet op te gokken

Kan ik me voorstellen stel je stuurt iets lichtelijks ironisch dan terug ofzo dan heb je kans dat ze het helemaal verkeerd opvatten en boze ouders heb je ook niet veel aan
quote:
Dit weekend gaat gewoon heel ontspannen worden, geen afspraken, gewoon rustig thuis
Goed zo ga je nog golfen toevallig of doe je dat alleen maandag ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_5987490
hoi...

drukdruk even vanaf m'n werk.. wel zeker dat ik dit weekend goed op stap ga dus!!

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_5987919
Whey, ik ben weer wakker (om 4 uur smiddags werd ik wakker gebeld door bart Ik had nog zo wel zo een volle planning )

Maar in ieder geval, ik heb weer geen geld, wel een cadeautje voor mijn baas, en mijn internet werkt weer

pi_5987983
quote:
Op donderdag 26 september 2002 20:09 schreef blieblie het volgende:
Whey, ik ben weer wakker (om 4 uur smiddags werd ik wakker gebeld door bart Ik had nog zo wel zo een volle planning )

Maar in ieder geval, ik heb weer geen geld, wel een cadeautje voor mijn baas, en mijn internet werkt weer

Is je baas jarig dan ?
pi_5988190
quote:
Op donderdag 26 september 2002 20:13 schreef febster het volgende:

[..]

Is je baas jarig dan ?

Die heeft een zoontje gekregen genaamd boris
pi_5988337
quote:
Op donderdag 26 september 2002 20:26 schreef blieblie het volgende:

[..]

Die heeft een zoontje gekregen genaamd boris

Boris ?? Leuk voor later maar voor nu...
  donderdag 26 september 2002 @ 20:47:34 #185
12750 Hrun
Special Obedience
pi_5988598
ik heb nu ook een roze icon.
Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_5988804
quote:
Op donderdag 26 september 2002 20:47 schreef Hrun het volgende:
ik heb nu ook een roze icon.
Oeh!!!
You go men!!
pi_5988833
quote:
Op donderdag 26 september 2002 20:34 schreef febster het volgende:

[..]

Boris ?? Leuk voor later maar voor nu...

Sjah, Okke dan
pi_5988912
quote:
Op donderdag 26 september 2002 20:59 schreef blieblie het volgende:

[..]

Sjah, Okke dan

Vind Boris een naam voor een man van 2 meter die 100 kg weegt wishkey zuipt en rookt en dat heb ik nou bij okke net weer niet
pi_5988938
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:03 schreef febster het volgende:

[..]

Vind Boris een naam voor een man van 2 meter die 100 kg weegt wishkey zuipt en rookt en dat heb ik nou bij okke net weer niet

NET niet??
Okke is zo'n vent met een boerenkiel en klompen aan, die s'morgens naar zijn baas fietst om weer lekker te gaan hooi'n
pi_5988955
maar ik ben der weg van, ff douzen en dan uittt!!!
pi_5989223
* r8ality is er ook weer

*zucht* vrouwen.. je kan beter kippen houden/wiet verbouwen/een komkommer in je aars douwen/vliegtuigjes vouwen/om je dode konijn rouwen etc.

verhaal: buurmeid was op MSN en irl niet echt zuinig met lofuitingen over mij (en dat ging af en toe ver ), en blijkbaar had ze me nogal wel in haar koppie zitten. Probleem is echter dat ze al een vriend heeft. Maar ze wist niet voor wie ze moest kiezen, en zat al meer richting mij dan huidige vriend. Dat gezever heeft nu maand of 2 maanden geduurd en ik was het beu. Dus ik heb gezegd: donderdag kom je maar hierheen en gaan we ff babbelen (als je het verhaal beter kent ging het meer om DOEN dan om praten ) Okee, afgesproken om 14.00. Werd ik wakker om 14.00 (hehe foutje ) maar nog geen teken van leven aan de overkant. Goed, om 14.45 was ze er maar bleef gezellig nog even bij mammie. (ouders gescheiden en ze kwam nu vanuit Helmond) Ik was ondertussen m'n band gaan plakken buiten (aan de voorkant lekker subtiel ) en mevrouw kwam onderhand eens naar buiten. En na veel koetjes en kalfjes, "hier een brief". Hoofdstatus op da moment: Maar in die brief stond dus, ja ik ben te koppig om het uit maken en blablabla... Resultaat: 0 dus..
Ach ja vrouwen zat op de wereld

Barb nog iets te doen vanavond

Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_5989309
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:04 schreef blieblie het volgende:

[..]

NET niet??
Okke is zo'n vent met een boerenkiel en klompen aan, die s'morgens naar zijn baas fietst om weer lekker te gaan hooi'n

WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  donderdag 26 september 2002 @ 21:22:52 #193
11102 knep
Mountainfreak
pi_5989385
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:15 schreef r8ality het volgende:
* r8ality is er ook weer

*zucht* vrouwen.. je kan beter kippen houden/wiet verbouwen/een komkommer in je aars douwen/vliegtuigjes vouwen/om je dode konijn rouwen etc.

verhaal: buurmeid was op MSN en irl niet echt zuinig met lofuitingen over mij (en dat ging af en toe ver ), en blijkbaar had ze me nogal wel in haar koppie zitten. Probleem is echter dat ze al een vriend heeft. Maar ze wist niet voor wie ze moest kiezen, en zat al meer richting mij dan huidige vriend. Dat gezever heeft nu maand of 2 maanden geduurd en ik was het beu. Dus ik heb gezegd: donderdag kom je maar hierheen en gaan we ff babbelen (als je het verhaal beter kent ging het meer om DOEN dan om praten ) Okee, afgesproken om 14.00. Werd ik wakker om 14.00 (hehe foutje ) maar nog geen teken van leven aan de overkant. Goed, om 14.45 was ze er maar bleef gezellig nog even bij mammie. (ouders gescheiden en ze kwam nu vanuit Helmond) Ik was ondertussen m'n band gaan plakken buiten (aan de voorkant lekker subtiel ) en mevrouw kwam onderhand eens naar buiten. En na veel koetjes en kalfjes, "hier een brief". Hoofdstatus op da moment: Maar in die brief stond dus, ja ik ben te koppig om het uit maken en blablabla... Resultaat: 0 dus..
Ach ja vrouwen zat op de wereld

Barb nog iets te doen vanavond

Hehe geinig verhaaltje .
pi_5989504
quote:
* r8ality is er ook weer

Wiet verbouwen!!!
Hierachter staat nog een bijna complete plantage
(Je hoeft alleen maar plantjes en lampjes mee te nemen )

Ach vrouwen genoeg idd, helaas zijn ze niet allemaal even leuk .

Kunnen ze geen standaard vrouw invoeren?
Zo a la grijze opel astra station met golden retriever hek in het midden .

pi_5989531
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:27 schreef blieblie het volgende:

[..]

Wiet verbouwen!!!
Hierachter staat nog een bijna complete plantage
(Je hoeft alleen maar plantjes en lampjes mee te nemen )

Ach vrouwen genoeg idd, helaas zijn ze niet allemaal even leuk .

Kunnen ze geen standaard vrouw invoeren?
Zo a la grijze opel astra station met golden retriever hek in het midden .

zou die jij willen dan
pi_5989551
quote:
* r8ality is er ook weer

Deja Vu

Maar jammer maar helaas maar nog zat kandidaten joh niet druk maken komt wel

zegt de vrijgezel

BEEEEEEEEEEEEEEEEEEF

pi_5989562
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:28 schreef r8ality het volgende:

[..]

zou die jij willen dan

Als ze die standaard ff op een leuk meisje gooien?
Tuurlijk wel
pi_5989589
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:29 schreef febster het volgende:

[..]

Maar jammer maar helaas maar nog zat kandidaten joh niet druk maken komt wel

zegt de vrijgezel

BEEEEEEEEEEEEEEEEEEF

AALLLL II EVVVEER WAANNNTTEEDDDD

pi_5989617
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:31 schreef r8ality het volgende:

[..]

AALLLL II EVVVEER WAANNNTTEEDDDD

Late night sessions YEAAAAAH
pi_5989629
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:30 schreef blieblie het volgende:

[..]

Als ze die standaard ff op een leuk meisje gooien?
Tuurlijk wel

Ik wil een vrouw met een klassieke Volvo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')