quote:nee, sterker nog ik heb samen met hem gelachen!! Er is op school van alles misgegaan met overzetting van leerlingensysteem. Alle ouders hebben nu de gegevens die op school bekend zijn gekregen en geven nu de wijzigingen door. Maar... het systeem heeft gezinnen bij elkaar gezet die niet bij elkaar horen, kinderen toegevoegd en dat soort dingen. Eén van de ouders heeft een brief geschreven waarin hij o.a. schrijft dat hij het vreselijk vind dat zijn vrouw aan een andere man gekoppeld is en daar hebben we dus echt om moeten lachen!! Het is voor mij een giga klus om het allemaal weer recht te breien en het is zo'n k*t-klus dat je het ook geen uren achter elkaar kunt doen. Voor half oktober moet alles rond zijn ivm leerlingentelling dus... dat gaat (nog) harder werken worden voor mij
Op donderdag 26 september 2002 18:06 schreef febster het volgende:[..]
Was de manager weer op cursus ofzo
?
quote:Had de brief geen ironische ondertoon of kennen de ouders van tegenwoordig dat niet meer
Op donderdag 26 september 2002 18:11 schreef just me het volgende:[..]
nee, sterker nog ik heb samen met hem gelachen!! Er is op school van alles misgegaan met overzetting van leerlingensysteem. Alle ouders hebben nu de gegevens die op school bekend zijn gekregen en geven nu de wijzigingen door. Maar... het systeem heeft gezinnen bij elkaar gezet die niet bij elkaar horen, kinderen toegevoegd en dat soort dingen. Eén van de ouders heeft een brief geschreven waarin hij o.a. schrijft dat hij het vreselijk vind dat zijn vrouw aan een andere man gekoppeld is en daar hebben we dus echt om moeten lachen!! Het is voor mij een giga klus om het allemaal weer recht te breien en het is zo'n k*t-klus dat je het ook geen uren achter elkaar kunt doen. Voor half oktober moet alles rond zijn ivm leerlingentelling dus... dat gaat (nog) harder werken worden voor mij
Ooh en just me naast al dat gewerk heb je ook dingen om te ontspannen he vergeet dat niet
quote:Ik vond wel dat die brief een ironische ondertoon had maar de baas durfde daar niet op te gokken
Op donderdag 26 september 2002 18:33 schreef febster het volgende:[..]
Had de brief geen ironische ondertoon of kennen de ouders van tegenwoordig dat niet meer
?
Ooh en just me naast al dat gewerk heb je ook dingen om te ontspannen he vergeet dat niet
Dit weekend gaat gewoon heel ontspannen worden, geen afspraken, gewoon rustig thuis
quote:Kan ik me voorstellen stel je stuurt iets lichtelijks ironisch dan terug ofzo dan heb je kans dat ze het helemaal verkeerd opvatten en boze ouders heb je ook niet veel aan
Op donderdag 26 september 2002 18:36 schreef just me het volgende:[..]
Ik vond wel dat die brief een ironische ondertoon had maar de baas durfde daar niet op te gokken
quote:Goed zo
Dit weekend gaat gewoon heel ontspannen worden, geen afspraken, gewoon rustig thuis
drukdruk even vanaf m'n werk.. wel zeker dat ik dit weekend goed op stap ga dus!!
Maar in ieder geval, ik heb weer geen geld, wel een cadeautje voor mijn baas, en mijn internet werkt weer
quote:Is je baas jarig dan
Op donderdag 26 september 2002 20:09 schreef blieblie het volgende:
Whey, ik ben weer wakker (om 4 uur smiddags werd ik wakker gebeld door bartIk had nog zo wel zo een volle planning
)
Maar in ieder geval, ik heb weer geen geld, wel een cadeautje voor mijn baas, en mijn internet werkt weer
quote:Die heeft een zoontje gekregen
Op donderdag 26 september 2002 20:13 schreef febster het volgende:[..]
Is je baas jarig dan
?
quote:Boris
Op donderdag 26 september 2002 20:26 schreef blieblie het volgende:[..]
Die heeft een zoontje gekregen
genaamd boris
![]()
quote:Oeh!!!
Op donderdag 26 september 2002 20:47 schreef Hrun het volgende:
ik heb nu ook een roze icon.
quote:Sjah, Okke dan
Op donderdag 26 september 2002 20:34 schreef febster het volgende:[..]
Boris
![]()
?? Leuk voor later maar voor nu...
quote:Vind Boris een naam voor een man van 2 meter die 100 kg weegt wishkey zuipt en rookt
Op donderdag 26 september 2002 20:59 schreef blieblie het volgende:[..]
Sjah, Okke dan
quote:NET niet??
Op donderdag 26 september 2002 21:03 schreef febster het volgende:[..]
Vind Boris een naam voor een man van 2 meter die 100 kg weegt wishkey zuipt en rookt
en dat heb ik nou bij okke net weer niet
*zucht* vrouwen.. je kan beter kippen houden/wiet verbouwen/een komkommer in je aars douwen/vliegtuigjes vouwen/om je dode konijn rouwen etc.
verhaal: buurmeid was op MSN en irl niet echt zuinig met lofuitingen over mij (en dat ging af en toe ver ), en blijkbaar had ze me nogal wel in haar koppie zitten. Probleem is echter dat ze al een vriend heeft. Maar ze wist niet voor wie ze moest kiezen, en zat al meer richting mij dan huidige vriend. Dat gezever heeft nu maand of 2 maanden geduurd en ik was het beu. Dus ik heb gezegd: donderdag kom je maar hierheen en gaan we ff babbelen (als je het verhaal beter kent ging het meer om DOEN dan om praten
) Okee, afgesproken om 14.00. Werd ik wakker om 14.00 (hehe foutje
) maar nog geen teken van leven aan de overkant. Goed, om 14.45 was ze er maar bleef gezellig nog even bij mammie. (ouders gescheiden en ze kwam nu vanuit Helmond) Ik was ondertussen m'n band gaan plakken buiten (aan de voorkant lekker subtiel
) en mevrouw kwam onderhand eens naar buiten. En na veel koetjes en kalfjes, "hier een brief". Hoofdstatus op da moment:
Maar in die brief stond dus, ja ik ben te koppig om het uit maken en blablabla... Resultaat: 0 dus..
Ach ja vrouwen zat op de wereld
Barb nog iets te doen vanavond
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:04 schreef blieblie het volgende:[..]
NET niet??
Okke is zo'n vent met een boerenkiel en klompen aan, die s'morgens naar zijn baas fietst om weer lekker te gaan hooi'n
quote:Hehe geinig verhaaltje
Op donderdag 26 september 2002 21:15 schreef r8ality het volgende:
* r8ality is er ook weer*zucht* vrouwen.. je kan beter kippen houden/wiet verbouwen/een komkommer in je aars douwen/vliegtuigjes vouwen/om je dode konijn rouwen etc.
verhaal: buurmeid was op MSN en irl niet echt zuinig met lofuitingen over mij (en dat ging af en toe ver
), en blijkbaar had ze me nogal wel in haar koppie zitten. Probleem is echter dat ze al een vriend heeft. Maar ze wist niet voor wie ze moest kiezen, en zat al meer richting mij dan huidige vriend. Dat gezever heeft nu maand of 2 maanden geduurd en ik was het beu. Dus ik heb gezegd: donderdag kom je maar hierheen en gaan we ff babbelen (als je het verhaal beter kent ging het meer om DOEN dan om praten
) Okee, afgesproken om 14.00. Werd ik wakker om 14.00 (hehe foutje
) maar nog geen teken van leven aan de overkant. Goed, om 14.45 was ze er maar bleef gezellig nog even bij mammie. (ouders gescheiden en ze kwam nu vanuit Helmond) Ik was ondertussen m'n band gaan plakken buiten (aan de voorkant lekker subtiel
) en mevrouw kwam onderhand eens naar buiten. En na veel koetjes en kalfjes, "hier een brief". Hoofdstatus op da moment:
Maar in die brief stond dus, ja ik ben te koppig om het uit maken en blablabla... Resultaat: 0 dus..
Ach ja vrouwen zat op de wereldBarb nog iets te doen vanavond
quote:Wiet verbouwen!!!
* r8ality is er ook weer*zucht* vrouwen.. je kan beter kippen houden/wiet verbouwen/een komkommer in je aars douwen/vliegtuigjes vouwen/om je dode konijn rouwen etc.
Ach vrouwen genoeg idd, helaas zijn ze niet allemaal even leuk .
Kunnen ze geen standaard vrouw invoeren?
Zo a la grijze opel astra station met golden retriever hek in het midden .
quote:zou die jij willen dan
Op donderdag 26 september 2002 21:27 schreef blieblie het volgende:[..]
Wiet verbouwen!!!
Hierachter staat nog een bijna complete plantage
(Je hoeft alleen maar plantjes en lampjes mee te nemen)
Ach vrouwen genoeg idd, helaas zijn ze niet allemaal even leuk
.
Kunnen ze geen standaard vrouw invoeren?
Zo a la grijze opel astra station met golden retriever hek in het midden.
quote:Maar jammer maar helaas maar nog zat kandidaten joh niet druk maken komt wel
* r8ality is er ook weerDeja Vu
zegt de vrijgezel
BEEEEEEEEEEEEEEEEEEF
quote:Als ze die standaard ff op een leuk meisje gooien?
Op donderdag 26 september 2002 21:28 schreef r8ality het volgende:[..]
zou die jij willen dan
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:29 schreef febster het volgende:[..]
Maar jammer maar helaas maar nog zat kandidaten joh niet druk maken komt wel
zegt de vrijgezel
![]()
BEEEEEEEEEEEEEEEEEEF
AALLLL II EVVVEER WAANNNTTEEDDDD
quote:Late night sessions YEAAAAAH
Op donderdag 26 september 2002 21:31 schreef r8ality het volgende:[..]
AALLLL II EVVVEER WAANNNTTEEDDDD
quote:Ik wil een vrouw met een klassieke Volvo
Op donderdag 26 september 2002 21:30 schreef blieblie het volgende:[..]
Als ze die standaard ff op een leuk meisje gooien?
Tuurlijk wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |