quote:DAAR HEB IK GVD HELEMAAL NIKS AAN, JA!!!
U bent geëindigd bij de 1e vijf
quote:Jammer maar helaas Barb
Op woensdag 25 september 2002 21:41 schreef Barb het volgende:
Gvd, weer geen woning.![]()
[..]DAAR HEB IK GVD HELEMAAL NIKS AAN, JA!!!
adem in.... adem uittt
quote:
Op woensdag 25 september 2002 21:41 schreef Barb het volgende:
Gvd, weer geen woning.![]()
[..]DAAR HEB IK GVD HELEMAAL NIKS AAN, JA!!!
Bah, SWS heeft 2(!) woningen voor starters deze week, beide voor minimaal 2 personen. Reageren heeft dus geen zin.
Hhvl heeft er 7in totaal voor straters, 3 voor min.1 persoon, maar met een maximum inkomen van ¤ 1362 bruto per maand. Reageren heeft dus geen zin.
Trudo heeft er 3, waarvan 2 in hetzelfde gebouw echt helemaal in fucking Woensel Noord. Lekker is dat, krijg ik er dalijk 1 toegewezen, moet ik helemaal in Woensel gaan wonen! En als ik ergens níet wil wonen ....
*ziet het gewoon niet zitten even*
Vriendin van me staat 7 jaar ingeschreven (ik 4 jaar en 27 dagen) en grijpt iedere week mis. Elke keer is er een urgentiegeval voor haar. Heeft zij nog de mazzel dat ze nu particulier huurt en dus niet per 1 maart op straat staat, zoals ik.
quote:Nee, geen urgentiegeval. Einde huurtijd telt niet als urgentie, daarvoor moet ik eerst in elkaar worden geslagen door mijn huisgenoot én ik moet er aangifte van doen, plus nog 3 kleine kinderen hebben.
Op woensdag 25 september 2002 21:55 schreef blieblie het volgende:
Maar dan ben jij toch ook een urgentiegeval???
(zat je nu bij vestide?)
Ma belde dus net: zij heeft een appartementje aan de Muzenlaan gekregen zojuist. Erg fijn voor haar, zeker omdat ze in het stomme dorp waar Riann ook woont een mini-zolderkamertje heeft, wat echt belachelijk klein en belachelijk duur is. Gefeliciteerd ma. One down, one to go.
quote:Jeey, dat klinkt als een lang en erg klotig verhaal, of zit ik er weer naast???
Op woensdag 25 september 2002 22:07 schreef Barb het volgende:[..]
Nee, geen urgentiegeval. Einde huurtijd telt niet als urgentie, daarvoor moet ik eerst in elkaar worden geslagen door mijn huisgenoot én ik moet er aangifte van doen, plus nog 3 kleine kinderen hebben.
Ma belde dus net: zij heeft een appartementje aan de Muzenlaan gekregen zojuist. Erg fijn voor haar, zeker omdat ze in het stomme dorp waar Riann ook woont een mini-zolderkamertje heeft, wat echt belachelijk klein en belachelijk duur is. Gefeliciteerd ma. One down, one to go.
quote:Nee, is ook een lang en kloterig verhaal. Mijn ma heeft een huis a la dat van je ouders verruild voor een zolderkamertje, zo'n twee jaar geleden.
Op woensdag 25 september 2002 22:21 schreef blieblie het volgende:
Jeey, dat klinkt als een lang en erg klotig verhaal, of zit ik er weer naast???
quote:OUch, dat doe je niet zo maar......
Op woensdag 25 september 2002 22:25 schreef Barb het volgende:[..]
Nee, is ook een lang en kloterig verhaal. Mijn ma heeft een huis a la dat van je ouders verruild voor een zolderkamertje, zo'n twee jaar geleden.
Dat is klooooten......
Heeft dat veel zelfvertrouwen gekost of is je moeder daar tegen bestand?
quote:Nee, ze zit al 3 jaar overspannen thuis. Maar goed, bygones, ze heeft nu een maisonette, 3 slpkms, 800 gulden (ja echt, gulden) inclusief.
Op woensdag 25 september 2002 22:34 schreef blieblie het volgende:
Heeft dat veel zelfvertrouwen gekost of is je moeder daar tegen bestand?
quote:Sow, damn, en hier betalen we dat 2 slaapkamers en dan moeten we alles nog delen
Op woensdag 25 september 2002 22:54 schreef Barb het volgende:[..]
Nee, ze zit al 3 jaar overspannen thuis. Maar goed, bygones, ze heeft nu een maisonette, 3 slpkms, 800 gulden (ja echt, gulden) inclusief.
quote:nee hoor ik heb niks met de KNVB te maken; zou dat ook niet willen
Op woensdag 25 september 2002 19:05 schreef febster het volgende:
Vraagje voor just-me: Is die vergadering van de KNVB
? Zo ja waarom zit je nog eigenlijk in/bij die organisatie want als ik me niet vergis loop jij regelmatig te kafferen erop
?
just curious
ik ben gewoon actief binnen mijn eigen voetbalvereniging, ben daar secretaris jeugdvoetbalcommissie en heb mijn handen daar al vol. het enige wat ik met de KNVB te maken heb is met die kut-pasjes die iedere speler nu moet hebben.
quote:Wat moeten die kinderen toch met die pasjes???
Op woensdag 25 september 2002 23:28 schreef just me het volgende:[..]
nee hoor ik heb niks met de KNVB te maken; zou dat ook niet willen
ik ben gewoon actief binnen mijn eigen voetbalvereniging, ben daar secretaris jeugdvoetbalcommissie en heb mijn handen daar al vol. het enige wat ik met de KNVB te maken heb is met die kut-pasjes die iedere speler nu moet hebben.
quote:pasjes zijn door de KNVB ingesteld vanaf de D-jeugd en gaat door tot en met de senioren en is o.a. om te voorkomen dat spelers onder een andere naam gaan spelen. Wij zijn in WestII testpilot van de KNVB en het kost giga veel tijd om alle pasfoto's binnen te krijgen (ik moest van ongeveer 250 leden pasfoto's verzamelen) dan op speciale formulieren opplakken, opsturen, zorgen dat leiders de juiste pasjes krijgen enzovoorts. Elke vijf jaar moeten er nieuwe pasfoto's komen maar tegen die tijd doe ik lekker niks meer
Op woensdag 25 september 2002 23:35 schreef blieblie het volgende:[..]
Wat moeten die kinderen toch met die pasjes???
Bij mij was het nog zo van: op tijd klaar staan en omkleden en voetballen maar
quote:waarom ben je sip???
Op woensdag 25 september 2002 23:41 schreef Barb het volgende:
Slaap lekker Eindhoven e.o.
quote:Omdat ze weer afgewezen is voor een huis
Op woensdag 25 september 2002 23:49 schreef just me het volgende:[..]
waarom ben je sip???
Trusten Barb en de rest ik ben slapen
En Just-Me dat foto verzamelen plakken en invoeren werk lijkt me behoorlijk k*t kon niemand je daarbij helpen toevallig ?
quote:Wel lekker slapen he!!
quote:
quote:Over 5 jaar pas weer?
Op woensdag 25 september 2002 23:40 schreef just me het volgende:[..]
pasjes zijn door de KNVB ingesteld vanaf de D-jeugd en gaat door tot en met de senioren en is o.a. om te voorkomen dat spelers onder een andere naam gaan spelen. Wij zijn in WestII testpilot van de KNVB en het kost giga veel tijd om alle pasfoto's binnen te krijgen (ik moest van ongeveer 250 leden pasfoto's verzamelen) dan op speciale formulieren opplakken, opsturen, zorgen dat leiders de juiste pasjes krijgen enzovoorts. Elke vijf jaar moeten er nieuwe pasfoto's komen maar tegen die tijd doe ik lekker niks meer
ik zag het alweer, ik schijn weer een aantal opmerkingen van ons aller Barb gemist te hebben en blieblie, tact is niet jouw sterkste kant
see ya all tomorrow en... morgen is het donderdag (van 14.00 tot 17.00 ben ik ZEKER niet online
en daarna zien we wel weer
trusten !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |