quote:ok welke rotzak was dat blieblie? we zullen 'em
Wat een bull........
Als je bij een bedrijf werkt ben je toch ook een ECHTE werknemer, ondanks dat je de CEO en zijn cosorten niet kent??
Imho dan....
Ik zelf ben niet zo voorstander van meeten, en waarom zou ik naar Utrecht o.i.d. gaan alleen maar om een Yvonne o.i.a. te meeten (want de overige users die der komen zijn niet belangrijk) terwijl alle moddereters zich zo goed voelen op een massa meeting dat ze niet eens hoi tegen je willen zeggen, en als je je voorstelt van: ik ben blieblie, raar aankijkt???????????
That's just my opinion.
quote:Stalker
Op woensdag 25 september 2002 18:24 schreef julekes het volgende:[..]
ok welke rotzak was dat blieblie? we zullen 'em
kwam wel redelijk gefrusteerd over![]()
enneuh barb sorry, maarrrrrrrrrr:
Euhmmmmm, was just een geintje
en geintjes zijn bij mij nooit tactisch
En ferry: een lama heeft helemaal geen bult
quote:en als hij zich gestoten heeft dan?
Op woensdag 25 september 2002 18:27 schreef blieblie het volgende:
En ferry: een lama heeft helemaal geen bult
quote:Ik ben nog nooit naar een massameet geweest, en waarom omdat ik van: [insert eindhovenaar die me nu negeert op msn en toch zevert over beesten met bulten
Op woensdag 25 september 2002 18:24 schreef julekes het volgende:[..]
ok welke rotzak was dat blieblie? we zullen 'em
kwam wel redelijk gefrusteerd over![]()
quote:Heeft ie een klein bultje, maar geen bUlt
Op woensdag 25 september 2002 18:28 schreef julekes het volgende:[..]
en als hij zich gestoten heeft dan?
quote:Ik negeer je niet maar ik heb nix te melden en jij was eten volgens mij
Op woensdag 25 september 2002 18:28 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik ben nog nooit naar een massameet geweest, en waarom omdat ik van: [insert eindhovenaar die me nu negeert op msn en toch zevert over beesten met bulten
] heb gehoord datttt er zo gedaan werd
quote:Ik was ook aan het eten
Op woensdag 25 september 2002 18:31 schreef febster het volgende:[..]
Ik negeer je niet maar ik heb nix te melden en jij was eten volgens mij
en idd zo voelde ik t wel daar o
quote:Keb vreemde vorm van humor
Op woensdag 25 september 2002 18:42 schreef ikke_ook het volgende:[..]
quote:Geintje of niet, ik ben nog steeds zeer benieuwd naar je definitie van een slet.
Op woensdag 25 september 2002 18:27 schreef blieblie het volgende:
enneuh barbsorry, maarrrrrrrrrr:
Euhmmmmm, was just een geintje
en geintjes zijn bij mij nooit tactisch
Oww, dienstmededeling: als er geen smilies bij staan wil dat niet zeggen dat iemand boos is. Zie het maar als een variant op de autolozezondag.
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:45 schreef blieblie het volgende:[..]
Keb vreemde vorm van humor
Vraag maar aan barb....
quote:Tig meetings gehad, grote, hele grote, kleine en hele kleine in de afgelopen 3 jaar. Nog nooit meegemaakt wat je in dat ander topic beschreef. Nooit slim op je mening op de mening van één ander persoon te baseren. Live a little.
Op woensdag 25 september 2002 18:28 schreef blieblie het volgende:
Ik ben nog nooit naar een massameet geweest, en waarom omdat ik van: [insert eindhovenaar die me nu negeert op msn en toch zevert over beesten met bulten] heb gehoord datttt er zo gedaan werd
quote:Hej drukke dame, loop jij jezelf niet voorbij?
Op woensdag 25 september 2002 18:48 schreef just me het volgende:
Pfff ben er weer om over half uurtje weer weg te gaan; ik duik even gigantisch lui op de bank!
quote:Mjaah maar op die ervaring van die persoon heb ik wel uit opgemaakt dat ik geen behoefte heb aan een massameet, omdat ik van mezelf weet dat ik vrij snel ondersneeuw in grote groepen omdat ik niet de behoefte heb op in het middelpunt te gaan staan. EN ik heb onder de nick blieblie nouw niet echt spectaculaire acties staan zodat MOCHT ik tegen een willekeurige niet Eindhoventopicganger zeggen: ik ben blieblie, er niemand zal zeggen; Oh, JIJ bent dus blieblie.
Op woensdag 25 september 2002 18:47 schreef Barb het volgende:[..]
Tig meetings gehad, grote, hele grote, kleine en hele kleine in de afgelopen 3 jaar. Nog nooit meegemaakt wat je in dat ander topic beschreef. Nooit slim op je mening op de mening van één ander persoon te baseren. Live a little.
Tis een soort uitstraling waar bij ik bij voorbaat al iets heb van: Neej dat is nix voor mij .
quote:Pfffff, ik wordt al moe als ik je posts lees
Op woensdag 25 september 2002 18:48 schreef just me het volgende:
Pfff ben er weer om over half uurtje weer weg te gaan; ik duik even gigantisch lui op de bank!
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:54 schreef blieblie het volgende:[..]
Doe der wat aan
quote:ik ben ook gigantisch moe en weet dat het eigenlijk verstandiger is om niet te gaan maar ja.
Op woensdag 25 september 2002 18:56 schreef blieblie het volgende:[..]
Pfffff, ik wordt al moe als ik je posts lees
![]()
quote:That seems to be impossible
Op woensdag 25 september 2002 18:56 schreef ikke_ook het volgende:[..]
waaraan? aan jou vorm van humor
quote:Lijkt me ook
Op woensdag 25 september 2002 18:58 schreef blieblie het volgende:[..]
That seems to be impossible
quote:Oke ik snap t dan
Op woensdag 25 september 2002 18:46 schreef Barb het volgende:[..]
Oww, dienstmededeling: als er geen smilies bij staan wil dat niet zeggen dat iemand boos is. Zie het maar als een variant op de autolozezondag.
quote:Euhmmm, aan je negeer vermogen van flauwe posts van mij
Op woensdag 25 september 2002 19:00 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Lijkt me ook
Waar moet ik dan wat aan doen??
Let wel, alleen de flauwe
quote:Maar t was wel bagger hoor maar ook niet slim van mij om te gaan was nog niet bekend genoeg (broertje had gepushed
Op woensdag 25 september 2002 18:47 schreef Barb het volgende:[..]
Tig meetings gehad, grote, hele grote, kleine en hele kleine in de afgelopen 3 jaar. Nog nooit meegemaakt wat je in dat ander topic beschreef. Nooit slim op je mening op de mening van één ander persoon te baseren. Live a little.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |