abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5969445
quote:
Wat een bull........
Als je bij een bedrijf werkt ben je toch ook een ECHTE werknemer, ondanks dat je de CEO en zijn cosorten niet kent??
Imho dan....
Ik zelf ben niet zo voorstander van meeten, en waarom zou ik naar Utrecht o.i.d. gaan alleen maar om een Yvonne o.i.a. te meeten (want de overige users die der komen zijn niet belangrijk) terwijl alle moddereters zich zo goed voelen op een massa meeting dat ze niet eens hoi tegen je willen zeggen, en als je je voorstelt van: ik ben blieblie, raar aankijkt???????????
That's just my opinion.
ok welke rotzak was dat blieblie? we zullen 'em
kwam wel redelijk gefrusteerd over
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_5969476
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:24 schreef julekes het volgende:

[..]

Stalker

enneuh barb sorry, maarrrrrrrrrr:
Euhmmmmm, was just een geintje
en geintjes zijn bij mij nooit tactisch

En ferry: een lama heeft helemaal geen bult

pi_5969493
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:27 schreef blieblie het volgende:
En ferry: een lama heeft helemaal geen bult
en als hij zich gestoten heeft dan?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_5969496
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:24 schreef julekes het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit naar een massameet geweest, en waarom omdat ik van: [insert eindhovenaar die me nu negeert op msn en toch zevert over beesten met bulten ] heb gehoord datttt er zo gedaan werd
pi_5969506
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:28 schreef julekes het volgende:

[..]

en als hij zich gestoten heeft dan?

Heeft ie een klein bultje, maar geen bUlt
pi_5969522
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:28 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit naar een massameet geweest, en waarom omdat ik van: [insert eindhovenaar die me nu negeert op msn en toch zevert over beesten met bulten ] heb gehoord datttt er zo gedaan werd

Ik negeer je niet maar ik heb nix te melden en jij was eten volgens mij en idd zo voelde ik t wel daar o
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_5969541
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:31 schreef febster het volgende:

[..]

Ik negeer je niet maar ik heb nix te melden en jij was eten volgens mij en idd zo voelde ik t wel daar o

Ik was ook aan het eten
pi_5969649
quote:
Op woensdag 25 september 2002 16:51 schreef blieblie het volgende:

[..]

GUP!!!!!

pi_5969696
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:42 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Keb vreemde vorm van humor
Vraag maar aan barb ....
  woensdag 25 september 2002 @ 18:46:16 #85
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5969703
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:27 schreef blieblie het volgende:
enneuh barb sorry, maarrrrrrrrrr:
Euhmmmmm, was just een geintje
en geintjes zijn bij mij nooit tactisch
Geintje of niet, ik ben nog steeds zeer benieuwd naar je definitie van een slet.

Oww, dienstmededeling: als er geen smilies bij staan wil dat niet zeggen dat iemand boos is. Zie het maar als een variant op de autolozezondag.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_5969710
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:45 schreef blieblie het volgende:

[..]

Keb vreemde vorm van humor
Vraag maar aan barb ....

woensdag 25 september 2002 @ 18:47:39 #87
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5969720
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:28 schreef blieblie het volgende:
Tig meetings gehad, grote, hele grote, kleine en hele kleine in de afgelopen 3 jaar. Nog nooit meegemaakt wat je in dat ander topic beschreef. Nooit slim op je mening op de mening van één ander persoon te baseren. Live a little.
When I rush it hits me
  † In Memoriam † woensdag 25 september 2002 @ 18:48:30 #88
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5969730
Pfff ben er weer om over half uurtje weer weg te gaan; ik duik even gigantisch lui op de bank!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 25 september 2002 @ 18:51:53 #89
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5969762
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:48 schreef just me het volgende:
Pfff ben er weer om over half uurtje weer weg te gaan; ik duik even gigantisch lui op de bank!
Hej drukke dame, loop jij jezelf niet voorbij?
When I rush it hits me
pi_5969772
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:47 schreef Barb het volgende:

[..]

Tig meetings gehad, grote, hele grote, kleine en hele kleine in de afgelopen 3 jaar. Nog nooit meegemaakt wat je in dat ander topic beschreef. Nooit slim op je mening op de mening van één ander persoon te baseren. Live a little.

Mjaah maar op die ervaring van die persoon heb ik wel uit opgemaakt dat ik geen behoefte heb aan een massameet, omdat ik van mezelf weet dat ik vrij snel ondersneeuw in grote groepen omdat ik niet de behoefte heb op in het middelpunt te gaan staan. EN ik heb onder de nick blieblie nouw niet echt spectaculaire acties staan zodat MOCHT ik tegen een willekeurige niet Eindhoventopicganger zeggen: ik ben blieblie, er niemand zal zeggen; Oh, JIJ bent dus blieblie.
pi_5969792
En een slet is een vrouw (sjah ik wete niet hoe de male-versie van een slet genoemd wordt) die bijv. tijdens het uitgaan iets uitstraalt van: ik moet vanavond met een jongen in bed liggen. Imho dan.

Tis een soort uitstraling waar bij ik bij voorbaat al iets heb van: Neej dat is nix voor mij .

pi_5969795
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:46 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Doe der wat aan
pi_5969813
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:48 schreef just me het volgende:
Pfffff, ik wordt al moe als ik je posts lees
pi_5969814
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:54 schreef blieblie het volgende:

[..]

Doe der wat aan

waaraan? aan jou vorm van humor
  † In Memoriam † woensdag 25 september 2002 @ 18:58:00 #95
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5969835
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:56 schreef blieblie het volgende:

[..]

Pfffff, ik wordt al moe als ik je posts lees

ik ben ook gigantisch moe en weet dat het eigenlijk verstandiger is om niet te gaan maar ja.
Moet alleen wel zorgen dat mijn auto richitng Reeuwijk gaat rijden en niet over de Brienenoordbrug richting zuiden zoals ik al eens eerder gehad heb..
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_5969847
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:56 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

waaraan? aan jou vorm van humor

That seems to be impossible
pi_5969865
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:58 schreef blieblie het volgende:

[..]

That seems to be impossible

Lijkt me ook Waar moet ik dan wat aan doen??
pi_5969882
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:46 schreef Barb het volgende:

[..]

Oww, dienstmededeling: als er geen smilies bij staan wil dat niet zeggen dat iemand boos is. Zie het maar als een variant op de autolozezondag.

Oke ik snap t dan tnx voor de mededeling
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_5969883
quote:
Op woensdag 25 september 2002 19:00 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Lijkt me ook Waar moet ik dan wat aan doen??

Euhmmm, aan je negeer vermogen van flauwe posts van mij Dan maar.........

Let wel, alleen de flauwe

pi_5969900
quote:
Op woensdag 25 september 2002 18:47 schreef Barb het volgende:

[..]

Maar t was wel bagger hoor maar ook niet slim van mij om te gaan was nog niet bekend genoeg (broertje had gepushed ) maar goede boeie ehv meeting lijkt me in principe in 2004 ofzo wel oke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')