Ik snap trouwens niets van jullie interpretaties van de gesprekken. Georgie die zich loopt in te dekken , Dees die bij Ferdi en Georgie loopt te slijmen
. Die mensen zijn verdorie gewoon zoals ze zijn, daar kun je iemand toch niet op veroordelen? Maar dat terzijde.
quote:Ik ben blij dat je het zeluf zegt "Maar dat terzijde". Zie je dan niet hoe 'subtiel' Dees bezig is? Heeft zich de afgelopen dagen geprofileerd als de sloerie van BB-2 en gaat het met d'r geslijm nog ver schoppen!
Op 07 oktober 2000 00:10 schreef Snuis Snuiskip het volgende:
Oef, waarom zou je je nog druk maken om streams te verslaan als het ook zo kan? (mp3'tje uit de vorige commentaren).Ik snap trouwens niets van jullie interpretaties van de gesprekken. Georgie die zich loopt in te dekken
, Dees die bij Ferdi en Georgie loopt te slijmen
. Die mensen zijn verdorie gewoon zoals ze zijn, daar kun je iemand toch niet op veroordelen? Maar dat terzijde.
Tja, je bent postbode of je bent ut niet...
quote:Bedankt voor het compliment trouwens! Ik heb Danny z'n cassetteREXcorder mogen lenen...
Op 07 oktober 2000 00:10 schreef Snuis Snuiskip het volgende:
Oef, waarom zou je je nog druk maken om streams te verslaan als het ook zo kan? (mp3'tje uit de vorige commentaren).
quote:Bij de streams ( onderaan ) van de vorige dag maak jij om 23.22 uur ook een interpretatie...
Op 07 oktober 2000 00:10 schreef Snuis Snuiskip het volgende:Ik snap trouwens niets van jullie interpretaties van de gesprekken. Georgie die zich loopt in te dekken
, Dees die bij Ferdi en Georgie loopt te slijmen
Slijmen is slijmen ; ik acht de streamers hier goed in staat om iets te omschrijven.
Alle lof voor hun !!
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 07-10-2000 01:17]
quote:
Op 07 oktober 2000 00:51 schreef katjaschuurman het volgende:Tja, je bent postbode of je bent ut niet...
quote:Ehm... Ik heb nooit gezegd dat ik niet interpreteerde. Ik zie ook alles door m'n eigen bril (Desiré door een roze volgens Lurky). Ik sta alleen elke keer weer verbaasd dat ik zo anders tegen de BB bewoners aankijk dan de meeste mensen hier op het forum.
Op 07 oktober 2000 01:05 schreef Harry het volgende:Bij de streams ( onderaan ) van de vorige dag maak jij om 23.22 uur ook een interpretatie...
quote:Dat is je goed recht !!
Op 07 oktober 2000 09:23 schreef Snuis Snuiskip het volgende:
Ehm... Ik heb nooit gezegd dat ik niet interpreteerde. Ik zie ook alles door m'n eigen bril (Desiré door een roze volgens Lurky). Ik sta alleen elke keer weer verbaasd dat ik zo anders tegen de BB bewoners aankijk dan de meeste mensen hier op het forum.
Succes met het streamen !
Ik krijg steeds deze melding:
"Access denied for user: 'fokzine@aphrodite2' to database 'fokzine'"
terwijl ik in 2/3 van de topics wel kan posten.
Als er nu niemand streamt zou ik het hier wel kunnen posten, maar dan krijg ik, denk ik, de fok!crew over me heen
Moet kunnen...
We genieten enorm van o.a. jouw verslagen.
De 'crew' kan dan misschien je vraag oplossen ( ? )
quote:
Op 07 oktober 2000 23:26 schreef Harry het volgende:
Wat let je Niques ?Of hier ?
http://www.fokforum.nl/showtopic/20069
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 07-10-2000 23:30]
Ik had er eerder aan moeten denken, want ik kan al de hele dag niet posten, maar heb vanmiddag wel het een en ander gehoord. Maybe over een half uurtje weer in het nieuwe topic
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 07-10-2000 23:39]
Enne havoc, kun jij voor die rode >>> zorgen bij het topic van Lionheart???
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 08-10-2000 00:15]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |