Die van anderen zijn blijkbaar toch beter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:36 schreef LeopoldButtersStotch het volgende:
[..]
Aan mijn brieven en CV mankeert niets volgens de uitzendbureaus waar ik ben geweest.
Behalve het gemis van werkervaring dan neem ik aan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:36 schreef LeopoldButtersStotch het volgende:
[..]
Aan mijn brieven en CV mankeert niets volgens de uitzendbureaus waar ik ben geweest.
De studie is niks mis mee, maar je moet tijdens je studie wel iets nuttigs gedaan hebben om ergens aangenomen te worden in deze tijd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:40 schreef PKRChamp het volgende:
En ik wou nog wel zo`n bla bla studie oppakken.![]()
Het beste advies wat ik je kan geven is kijk over de grens of creëer je eigen baan. Met jou achtergrond moet je wel iets kunnen bedenken zolang je creatief genoeg bent.
Ik koester de illusie dat een WO'er op de hoogte is van ongeveer de eerste werkwoordvervoeving die je leert op de basisschool.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Buiten dat koester je de illusie dat een afgestudeerd WO'er altijd en overal foutloos schrijft. Kost ook energie.
Dat dusquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:42 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
De studie is niks mis mee, maar je moet tijdens je studie wel iets nuttigs gedaan hebben om ergens aangenomen te worden in deze tijd.
Al zou dat zo zijn, dat is nog geen garantie voor altijd en overal foutloos schrijven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik koester de illusie dat een WO'er op de hoogte is van ongeveer de eerste werkwoordvervoeving die je leert op de basisschool.
Ben je gek joh, je zou maar een beetje eelt op de handen krijgen. Das meer iets voor Polen en Roemenen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:42 schreef LXIV het volgende:
Of leer gewoon een echt vak. Dat verdient gewoon goed in Nederland, je hebt gelegenheid tot bijbeunen en je doet iets zinvols wat bevrediging geeft.
Timmerman, loodgieter, tuinman, bakker.
Die bedrijven vallen de laatste tijd ook met bosjes om begreep ik van een familielid dat dergelijk werk doet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:42 schreef LXIV het volgende:
Of leer gewoon een echt vak. Dat verdient gewoon goed in Nederland, je hebt gelegenheid tot bijbeunen en je doet iets zinvols wat bevrediging geeft.
Timmerman, loodgieter, tuinman, bakker.
Het is wo'er. Hbo, wo, havo, vwo en dergelijken worden met kleine letters geschreven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik koester de illusie dat een WO'er op de hoogte is van ongeveer de eerste werkwoordvervoeving die je leert op de basisschool.
Met andere woorden hij kan zijn energie beter ergens anders op richten. Het lijkt mij wel duidelijk dat na een jaar solliciteren en nog steeds geen baan kunnen vinden dat verdere pogingen alleen maar verspilde moeite is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:42 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
De studie is niks mis mee, maar je moet tijdens je studie wel iets nuttigs gedaan hebben om ergens aangenomen te worden in deze tijd.
Niet altijd en overal foutloos schrijven doet niemand. Maar 'ik wordt' schrijven? En het nog proberen goed te praten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Al zou dat zo zijn, dat is nog geen garantie voor altijd en overal foutloos schrijven.
Doet hij dat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet altijd en overal foutloos schrijven doet niemand. Maar 'ik wordt' schrijven? En het nog proberen goed te praten?
Bron? Daar is namelijk niet iedereen het over eens, zelfs de tekstschrijvers van diverse universiteiten niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is wo'er. Hbo, wo, havo, vwo en dergelijken worden met kleine letters geschreven.
Hij niet maar jij wel.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Bron? Daar is namelijk niet iedereen het over eens, zelfs de tekstschrijvers van diverse universiteiten niet.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/hboer-hbo-erquote:Alle onderwijstypen, dus ook hbo, worden met kleine letters geschreven: vmbo, havo, heao, mbo
Oh, dat beschouw ik niet als goedpraten, als ik ter discussie stel of jouw aanname wel valide is.quote:
Point taken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/hboer-hbo-er
Ik verwacht van niemand foutloze spelling op een internetforum. Maar 'ik wordt' schrijven terwijl je een universitaire opleiding afgerond hebt? Dan is het misschien maar goed dat je hamburgerflipper bent bij de Burger King.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dat beschouw ik niet als goedpraten, als ik ter discussie stel of jouw aanname wel valide is.
kom op man, Als je 4-5 jaar hebt gestudeerd voor je bachelor en je master te behalen mag je toch wel proberen om daar wat in te vinden. Je meteen weer gaan omscholenquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je gek joh, je zou maar een beetje eelt op de handen krijgen. Das meer iets voor Polen en Roemenen.
Ik vind dat behoorlijk kortzichtig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik verwacht van niemand foutloze spelling op een internetforum. Maar 'ik wordt' schrijven terwijl je een universitaire opleiding afgerond hebt? Dan is het misschien maar goed dat je hamburgerflipper bent bij de Burger King.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |