Grappig want mensen die een keer haar hebben ontmoet, vertellen precies het tegenovergestelde. Zoals de Nederlandse chick die in het rolstoeltennis zowel de singel als dubbel wonquote:Op woensdag 11 september 2013 22:38 schreef moonwalker27 het volgende:
Bij Williams krijg ik ook altijd dat gevoel.
Erg nep vind ik haar. En straalt veel arrogantie uit. Bah.
Bij de top vd mannen is het een stuk beter.
Djoko is erg verbeterd qua houding.
Nadal en Federer zijn de ideale schoonzonen.
Murray is dan een negatieve uitzondering. ..
Ach, die regel werd dan ook puur ingevoerd omdat een wedstrijd van Nadal standaard 5 uur duurde waarvan 3 kwartier gereserveerd was voor effectieve speeltijd. Met die nieuwe regels is dat aardig teruggedrongen. Dat betekent niet dat ze iedere keer met waarschuwingen moeten strooien.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal is heel sportief ja. Buiten dat hij constant de regels overtreed door zich tijdens de wedstrijd te laten coachen en meer tijd tussen de punten neemt dan toegestaan dan.
De regel bestond al jaren, werd nooit toegepast, laat staan tegen toppers. De regel is aangescherpt maar wordt nog steeds amper toegepast en is er ook helemaal niks teruggedrongen.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:07 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Ach, die regel werd dan ook puur ingevoerd omdat een wedstrijd van Nadal standaard 5 uur duurde waarvan 3 kwartier gereserveerd was voor effectieve speeltijd. Met die nieuwe regels is dat aardig teruggedrongen. Dat betekent niet dat ze iedere keer met waarschuwingen moeten strooien.
Ik heb het ook over op de baan.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grappig want mensen die een keer haar hebben ontmoet, vertellen precies het tegenovergestelde. Zoals de Nederlandse chick die in het rolstoeltennis zowel de singel als dubbel won
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |