Aaah <3quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef b4kl4p het volgende:
Maar om even serieus te reageren. Je had zo mijn collega kunnen zijn.
Bloedmooi meisje, maar komt zo afstandelijk over dat ze me het gevoel geeft dat ik een monster ben.Stiekem vond ik haar wel leuk, maar omdat ze zo mooi is val ik stil, en omdat ze zo afstandelijk is durfde ik de gok niet te nemen. Maargoed ze heeft ook een vriend weet ik nu dus dat was toch kansloos.
)
Maar goed misschien heb jij wel een beetje hetzelfde. Je doet je ding, ziet er goed uit. Lief en aardig altijd. Maar toch weet je een soort van vibe te creeren wat een ander afstoot. Onbewust, uit zenuwachtigheid ofzo.
Zelf als man heb ik dat ook wel, zie er wel goed uit. Als ik over straat loop heb ik vaak oogcontact met vrouwen, maar ik hap pas op het moment dat een vrouw het er zo dik bovenop legt dat ze me leuk vindt dat dat ook niet meer te missen is. Maargoed laat ik je topic niet kapen.
Ben wel benieuwd naar een voorbeeld van bijvoorbeeld je werk?
Hahaha jij bent echt mijn vrouwelijke spiegelbeeld. Alleen ben jij een vrouw, van mij wordt ook nog verwacht dat ik het initiatief neem.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:59 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Aaah <3
Jaaa het is voor mij echt rocket science (of ik denk te veel na), ik voel me iig net een autist op mannengebied, of ze moeten het idd dik bovenop leggen, maar dat zijn vaak de ervaren gladde mannen.
Vandaag ook weer...ik vind iemand op mijn werk wel wat hebben. we "kennen" elkaar jaren van gezicht, altijd oogcontact gehad en zo en toevallig heeft het bedrijf waar ik voor werk het zo geregeld dat ik mijn werkzaamheden zelfstandg bij hun bedrijf moet verrichten...hij is dus niet mijn collega, we hebben verder niks met elkaar te maken. Maar ik zie hem bijna elke dag toevallig/expres (weet ik het) langs mijn kamer lopen en naar binnen kijken. Vandaag ook weer....hij dacht dat ik t niet door had en toen ik opeens keek en glimlachte keek hij heel snel weg. Best jammer had graag gewild dat hij terug zou glimlachen (al weet ik dat ook niet zeker had mijn bril niet op) of in ieder geval niet weg zou kijken , dus nu voel ik me een beetje stom en afgewezen
Hahah! Ach aan de ene kant hoor je dat de vrouw initiatief moet nemen, maar wanneer je dat doet ben je weer wanhopig en needy ik snap t ook niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hahaha jij bent echt mijn vrouwelijke spiegelbeeld. Alleen ben jij een vrouw, van mij wordt ook nog verwacht dat ik het initiatief neem.Maargoed het vrouw zijn trekt dus ook inderdaad de gladjakkers aan.
Lastig lastig
Ik had je graag wat tips gegeven dus, maar ik probeer zelf ook nog uit te vogelen waar het mis gaat haha. Maargoed je bent niet toevallig psychologe he?
Zal dit topic eens blijven volgen want ik ben zo onderhand ook 27 en dit schiet zo niet op. Tijd voor actie.
Ok nee dan ben jij niet mijn collegaquote:Op donderdag 12 september 2013 21:16 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hahah! Ach aan de ene kant hoor je dat de vrouw initiatief moet nemen, maar wanneer je dat doet ben je weer wanhopig en needy ik snap t ook niet.
Ik ben wetenschappelijk onderzoeker, werk vanuit een geestelijke gezondheidszorg instelling bij een onderzoeksinstituuut.
Werk je op een psychologen praktijk?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:19 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ok nee dan ben jij niet mijn collegaWat zie jij dan als initiatief nemen van de vrouw?
Vrouwen mogen gewoon het initiatief nemen hoor, veel mannen vinden dat juist leuk. Alleen moet je bereid zijn om net als mannen af en toe een blauwtje te lopen.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:16 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hahah! Ach aan de ene kant hoor je dat de vrouw initiatief moet nemen, maar wanneer je dat doet ben je weer wanhopig en needy ik snap t ook niet.
Ik ben wetenschappelijk onderzoeker, werk vanuit een geestelijke gezondheidszorg instelling bij een onderzoeksinstituuut.
Waarschijnlijk schrok hij gewoon dat jij ineens keek, heb ik zelf ook zo vaak gehad.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:59 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Aaah <3
Jaaa het is voor mij echt rocket science (of ik denk te veel na), ik voel me iig net een autist op mannengebied, of ze moeten het idd dik bovenop leggen, maar dat zijn vaak de ervaren gladde mannen.
Vandaag ook weer...ik vind iemand op mijn werk wel wat hebben. we "kennen" elkaar jaren van gezicht, altijd oogcontact gehad en zo en toevallig heeft het bedrijf waar ik voor werk het zo geregeld dat ik mijn werkzaamheden zelfstandg bij hun bedrijf moet verrichten...hij is dus niet mijn collega, we hebben verder niks met elkaar te maken. Maar ik zie hem bijna elke dag toevallig/expres (weet ik het) langs mijn kamer lopen en naar binnen kijken. Vandaag ook weer....hij dacht dat ik t niet door had en toen ik opeens keek en glimlachte keek hij heel snel weg. Best jammer had graag gewild dat hij terug zou glimlachen (al weet ik dat ook niet zeker had mijn bril niet op) of in ieder geval niet weg zou kijken , dus nu voel ik me een beetje stom en afgewezen
Waarom schrok hij dan? Of waarom schrik jij?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef Zaporizhzhya het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schrok hij gewoon dat jij ineens keek, heb ik zelf ook zo vaak gehad.
Wel schattigquote:Op donderdag 12 september 2013 21:52 schreef Zaporizhzhya het volgende:
Dat jij hem 'betrapte' terwijl hij naar je keek en hij zich vervolgens geen houding wist te geven.
yup. Niet als psycholoog though. Ah zo bedoel je. Ja dat had ik een tijdje terug meegemaakt.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:31 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Werk je op een psychologen praktijk?
Meteen initiatief nemen voor gesprek of toevoegen op social media/tel vragen en de man zelf uitvragen.
Ach joh je moet echt niet op iemand met een relatie gaan wachten of er iets van verwachten, niet alleen maar omdat het not done is, maar ook omdat dat genoeg over de persoon in kwestie zegt. Ik zeg geen gemiste kans gewoon wachten totdat je een single tegenkomtquote:Op donderdag 12 september 2013 21:57 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
yup. Niet als psycholoog though. Ah zo bedoel je. Ja dat had ik een tijdje terug meegemaakt.
Superleuk meisje leren kennen op werk trip. Echt dat je dacht wow. fantastische avond gehad. Ook weer een vriend natuurlijk maar ze nam dus wel als eerste contact op na die avond.
Uiteindelijk na mailtje van mij niets meer gehoord terwijl het toch niet een raar mailtje was. Dat was wel ff zwaar kut maar goed begrijpelijk wel als ze in een vaste relatie zit.
Zo gaat dat dan altijd. Bloed dood. En ik blijf verdwaasd achter zonder een idee te hebben wat er mis is gegaan. Maar goed nu ga ik naar bed ben er morgen weer. Slaap lekker alvast!
Dat doen veel mannen. Deed ik eerder ook. Wat beter werkt als man is dan nog even keer terug kijken en beetje lachen.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:52 schreef Zaporizhzhya het volgende:
Dat jij hem 'betrapte' terwijl hij naar je keek en hij zich vervolgens geen houding wist te geven.
Maar gebeurt dat wegkijken bij iedereen of alleen bij specifieke mensen? Ik moet wel even zeker weten of ik interessant voor hem benquote:Op donderdag 12 september 2013 22:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat doen veel mannen. Deed ik eerder ook. Wat beter werkt als man is dan nog even keer terug kijken en beetje lachen.
Is allemaal niet zo moeilijk. Je hebt niks te verliezen. Flirten is vooral leuk en je gaat je er beter door voelen. Snap niet dat er zo spastisch over gedaan wordt.
Ik doe ook vaak dat wegkijken, vooral als het onverwachts gebeurt. Stel ik ben op werk, wil ik niet flirten of meisjes versieren, maar ik blijf een man dus ik blijf kijken naar leuke vrouwen. Als een vrouw naar mij kijkt, dan kan ik op dat moment een beetje verlegen/onzeker voelen waardoor ik snel wegkijk. Ik voel me dan "betrapt".quote:Op donderdag 12 september 2013 22:10 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Maar gebeurt dat wegkijken bij iedereen of alleen bij specifieke mensen? Ik moet wel even zeker weten of ik interessant voor hem ben
Dat kan je zo niet zeggen. Kijken hoe hij de volgende keer reageert als hij je ziet.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:10 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Maar gebeurt dat wegkijken bij iedereen of alleen bij specifieke mensen? Ik moet wel even zeker weten of ik interessant voor hem ben
Ja is zo. Misschien was het gewoon een reflex van die kerel en vroeg hij zich daarna af waarom hij direct wegkeek ipv dat hij een gesprekje aanknoopte met TS.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat doen veel mannen. Deed ik eerder ook. Wat beter werkt als man is dan nog even keer terug kijken en beetje lachen.
Is allemaal niet zo moeilijk. Je hebt niks te verliezen. Flirten is vooral leuk en je gaat je er beter door voelen. Snap niet dat er zo spastisch over gedaan wordt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:15 schreef blow... het volgende:
Als je nu naar de kroeg gaat kun je mij tegen komen, ik zit op de fiest nu
Hij heeft dit vaker gedaan en als hij me bijv ergens ziet lopen dan probeert ie me niet aan te kijken/zich ergens bezig mee te houden.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat kan je zo niet zeggen. Kijken hoe hij de volgende keer reageert als hij je ziet.
Maar als het een leuke dame is kijk ik daarna nog wel een keer. Beetje opvallend kijken kan dan ook geen kwaad.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:14 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Ik doe ook vaak dat wegkijken, vooral als het onverwachts gebeurt. Stel ik ben op werk, wil ik niet flirten of meisjes versieren, maar ik blijf een man dus ik blijf kijken naar leuke vrouwen. Als een vrouw naar mij kijkt, dan kan ik op dat moment een beetje verlegen/onzeker voelen waardoor ik snel wegkijk. Ik voel me dan "betrapt".
Als hij uberhaupt naar jou heeft gekeken, vond hij je wel interessant genoeg om te kijken.
Klinkt als onzekere man die zich geen houding weet te geven..quote:Op donderdag 12 september 2013 22:18 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hij heeft dit vaker gedaan en als hij me bijv ergens ziet lopen dan probeert ie me niet aan te kijken/zich ergens bezig mee te houden.
Jullie kijken tenminste, leuke mannen durf ik niet eens aan te kijken....laat staan wegkijkenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:14 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Ik doe ook vaak dat wegkijken, vooral als het onverwachts gebeurt. Stel ik ben op werk, wil ik niet flirten of meisjes versieren, maar ik blijf een man dus ik blijf kijken naar leuke vrouwen. Als een vrouw naar mij kijkt, dan kan ik op dat moment een beetje verlegen/onzeker voelen waardoor ik snel wegkijk. Ik voel me dan "betrapt".
Als hij uberhaupt naar jou heeft gekeken, vond hij je wel interessant genoeg om te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |