quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nee, niet wat mij als F&F mod is geinstrueerd. Ik bemoei mij niet met andere subforums in Fok! Sorry.
Maar laat maar zitten.
Alles beter dan die rotzooi waar Berdych in loopt. Wolvenshirt zou helemaal geniaal geweest zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:38 schreef TennispeRFect het volgende:
en wat is dat voor paupermerk dat de nr 1 vd wereld nu draagt?
Jij hier?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:40 schreef Mani89 het volgende:
Nadal heeft weer een paar flinke stierenballen opgegeten tijdens zijn "blessure".
spaanse snoepjesquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:40 schreef Mani89 het volgende:
Nadal heeft weer een paar flinke stierenballen opgegeten tijdens zijn "blessure".
Dom japans uniqlo, afschuwelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:38 schreef TennispeRFect het volgende:
en wat is dat voor paupermerk dat de nr 1 vd wereld nu draagt?
Anders mis je het punt even.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nee, niet wat mij als F&F mod is geinstrueerd. Ik bemoei mij niet met andere subforums in Fok! Sorry.
Maar laat maar zitten.
Nou bedankt, hoor.quote:
Inderdaad. Doorgaans is dat het wapen tegen rafa. Niet die forehand.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:42 schreef Szura het volgende:
Ik haat het om Mats gelijk te moeten geven, maar de backhand van Djokovic is inderdaad niet scherp genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |