SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:17 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand nog een leuke film?alle films zijn te downloaden met nl subsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15 september.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
Wanneer opent de webapp voor fut 14 eigenlijk?
tb;drquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil niet beweren dat Scholes in verdedigend opzicht iets voorstelde of dat hij overall een betere speler was dan Ronaldinho, maar neem nu bijvoorbeeld dat beeld van 2:30. Dat komt uit de wedstrijd van Milan tegen United in 2010 voor de Champions League. Scholes gaf toen een assist en scoorde een goal. Dan kan Ronaldinho nog heel leuk hem 1/2 keer voorbijgaan(voor mijn part doet hij het meer dan 100 keer), maar dan nog heeft Scholes een grotere invloed gehad in een wedstrijd die United overigens met 2-3 won. De return werd 4-0 en daar was Ronaldinho al helemaal nergens te bekennen. Het zijn allemaal momentopnames en helemaal geen goede graadmeter.
15dequote:Op dinsdag 10 september 2013 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
Wanneer opent de webapp voor fut 14 eigenlijk?
Helemaal niet hoor. Ik durf nu zelfs te stellen dat de op-één-na-laatste post uit het vorige topic zelfs helemaal correct is. Feiten zijn controleerbaar, ik zeg niet dat Scholes beter is dan Ronaldinho. Wat scheelt eraan, m'n beste?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:21 schreef BDIL het volgende:
Je blijft jezelf belachelijk maken bakkertje
Je blijft die gast verdedigen alsof hij je vader isquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Helemaal niet hoor. Ik durf nu zelfs te stellen dat de op-één-na-laatste post uit het vorige topic zelfs helemaal correct is. Feiten zijn controleerbaar, ik zeg niet dat Scholes beter is dan Ronaldinho. Wat scheelt eraan, m'n beste?
Je hoort me met u aan te spreken snotaap.quote:
Enohquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je blijft die gast verdedigen alsof hij je vader isBovendien deelt niemand diezelfde mening hier, merkwaardig toch ? Of zijn wij allemaal blind en is de eenoog koning ? Maar ik staak het hierbij jij en je battie Dreetje, Aguero etc. kunnen door blijven gaan wat mij betreft.
Er is dan ook een heel groot verschil tussen een held hebben en iemand de beste voetballer vinden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je blijft die gast verdedigen alsof hij je vader isBovendien deelt niemand diezelfde mening hier, merkwaardig toch ? Of zijn wij allemaal blind en is de eenoog koning ? Maar ik staak het hierbij jij en je battie Dreetje, Aguero etc. kunnen door blijven gaan wat mij betreft.
tb;drquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er is dan ook een heel groot verschil tussen een held hebben en iemand de beste voetballer vinden.
Ik vind Scholes een held, omdat hij enorm veel voor mijn favoriete club heeft betekend, maar dat betekent nog niet dat ik hem ook per se de beste voetballer ter wereld vind(wat sommige mensen hier wel denken).
Stel dat ik alles aan Kroatië zou haten, dan hoef jij dat ook nog niet te vinden. Wij hebben een andere mening omdat we er op andere manieren mee te maken hebben gekregen. Jij komt er vandaan/ je roots liggen er. Ik heb er totaal niks mee. Is het dan niet logisch dat onze mening daarin verschilt?
Ik vind het best dat iedereen dit post en niet de moeite neemt om het te lezen, maar dan moet je ook niet gaan doen alsof je daarna nog serieus een mening kunt/gaat verdedigen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |