Het gesprek gaat over de vergoeding die ze per dag krijgen van BB. Annet is vergeten haar vaste lasten op een lijstje te zetten, van het geld kan ze haar vaste lasten niet betalen.
Hieke heeft het goed geregeld denkt ze dat weet Farid wel (haar vriend ). Die zij dat het in orde was en anders bellen ze hem wel.
Koos kon van het geld niet eens zijn alimentatie betalen. Hoe hij het precies heeft opgelost is mij ontgaan.
Er wordt gevraagd of Kim slaapt. Kim blijkt te huilen. Ze heeft het moeilijk met de kaarten die ze vandaag heeft gekregen. Maar het gaat wel zegt ze. De anderen begrijpen het gevoel. Annet komt haar ff troosten. Hieke zegt dat het toch niet erg is om te huilen net als Koos: 'Laat haar maar lekker ff huilen'
Kim vermand zich al snel. Annet vertelt dat haar das bijna klaar is om Kim op te vrolijken.
Als er aan Annet gevraagd wordt hoe het met haar gaat zegt ze 'met mij gaat het uitsteekbaar ehhh uitstekend'
Het wordt weer rustig en Hieke staat nu bij Kim nog ff te praten over haar dipje.
Het gaat nu over Kim's knuffel BeriBeri. Ze bieden Kim nogmaals allemaal hun steun aan.
Ik moet weer ff weg, iemand anders aanwezig??
Bianca troost Kim ook nog even. Kim zweeft tussen lachen en huilen.
Het is even stil, op de achtergrond hoor je Georgie en Ferdi nog lachen.
Luister (475 kb) hier
Koos zegt dat hij morgen een potje gaat janken. Kennelijk krijgt hij dan een kaartje o.i.d. van de grote boze buitenwereld (was de reden voor de huilbui)
Daarvoor trouwens een hoop geneuzel over hun contract met Veronica. Blijkt dat iedereen apart heeft lopen onderhandelen over geld. De een wilde dit regelt hebben (kinderopvang) de ander dat (alimentatie?). Jaaaaaa! gaat Veronica een beetje de alimentatie van Koos lopen betalen. Heb het als mp3!
Verder heb ik 4 minuten naar het kontje van Annet mogen kijken. Door de infraroodcamera wat dit wat beter zichtbaar dan normaal (doorschijnende nachtjapon). Heb echter per ongelijk m'n clipboard gewist. Wees niet ongerust, je hebt niets gemist
Nu wat gebep...
[Dit bericht is gewijzigd door katjaschuurman op 07-10-2000 00:38]
Dat zal de komen 6-7 uur ook wel zo blijven. Ik denk dat ik mijn duREX weer eens ga opzoeken...
(hyperlinkje klopte weer eens niet )
[Dit bericht is gewijzigd door katjaschuurman op 07-10-2000 01:03]
01.45 uur Hieke is ook nog wakker en ligt te draaien. Dan ineens zonder een voor mij duidelijke reden gaan Koos en Hieke rechtop zitten en zeggen iets tegen Kim.
Dan gaan de streams op testbeeld dus is niet te zien wat er dan gebeurd. Als ze ff later weer terug zijn lijkt het alsof er nix gebeurd is... Koos en Hieke liggen weer plat. En iedereen behalve Kim lijkt te slapen.
Georgie komt naar binnen. Kennelijk waren (of zijn ) er nog mensen in de woonkamer dus. Hij vraagt aan Kim:'Wat is er met je?' En Kim zal wel een ontwijkend antwoord hebben gegeven want hij gaat in bed liggen en ik hoor alleen nog iemand zwaar ademen.
2:00 Er wordt zelfs gehoest, en dat doe je niet als je slaapt, toch?
2:01 Ik kan niet zo goed zien wie het is (slechte verbinding), maar volgens mij is het een vrouw, ik denk Bianca.
2:03 Het enige wat te horen is, is een regelmatige ademhaling van een vrouw, kweet niet of dit ook van dezelfde vrouw is die nogal beweeglijk is
2:04 Ik hoorde een kreun! En, NEE, weer niet van seksuele aard Wat duurt dat toch lang
2:07 Ik hoor een camera draaien, dat was weer het hoogtepunt van afgelopen 3 minuten.
Daarom lijkt het me verstandiger te kappen met streamen. Ik kijk gedurende deze nacht nog wel af en toe of er nog wat gebeurd. Ik blijf namelijk wakker ivm de "Kwalificatie Formule 1 Grand Prix Japan" om 6:00. Go Hakkinen! Sorry dat ik ff "off topic" ging hoor
3:27 De bewoners zijn in diepe rust. Ze zijn wel heel lief zo
Ik ben jaloers op ze Maar ja, ik doe dit mezelf aan. Ik ga nu maar ff maffen (wees niet ongerust, kga niet te lang)
Of de rest wakker is laten ze mij niet zien, maar bianca zit in de deurpost van het ochtendzonnetje te genieten en leest.
Sven laat zich zo nu en dan eens horen.
De haan doet echter z'n best de rest wakker te krijgen (18 kb)
[edit]typefout[/edit]
Tijdens het editten stopt ze met lezen (zou het boek uit zijn ?) en begint te rommelen in de keuken.
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 07-10-2000 10:34]
Krijg terwijl ik dit typ:
Het gaat dus echt lekker vandaag
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 07-10-2000 12:36]
Even een flashback naar vannacht: Toen iedereen naar bed was hebben Ferdi en Georgie het reiswekkertje twee uur terug gezet. Hij geeft nu dus aan dat het bijna elf uur is. Ben benieuwd wanneer de anderen erachter komen...
Annet zegt dat ze niet wil roddelen en gooit vervolgens een lading eigen irritaties op tafel. Ze zegt dat er mensen zijn die niet willen dat zij houthakt omdat ze dat niet kan. Bla.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 07-10-2000 16:21]
Annet begint weer over het houthakken. Ik geloof dat het Georgie was die er iets over heeft gezegd. "Maar ze zeggen het juist tegen mij omdat ze weten dat ik toch niks terugzeg. Bij Hieke of Bianca doen ze dat niet."
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 07-10-2000 16:24]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |