Zijn reactie op de situatie met Olsen? Die vond ik ook niet sympathiek.quote:Op maandag 23 september 2013 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Ronald de Boer heeft nu wel wat minder sympathie bij mij
Als het erop aankomt heeft die gewoon schijt aan alles en iedereen denk ik en gaat die voor zichzelfquote:Op maandag 23 september 2013 22:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn reactie op de situatie met Olsen? Die vond ik ook niet sympathiek.
Alsof Ajax zo netjes handelde. Vind het juist mooi dat hij er eerlijk over is.quote:Op maandag 23 september 2013 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het klonk alsof die niet veel spijt had dat die Olsen naaide
Die ook niet , maar hij naaide Olsen die er niks aan kon doen . Echt spijt heeft die daar niet vanquote:Op maandag 23 september 2013 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof Ajax zo netjes handelde. Vind het juist mooi dat hij er eerlijk over is.
Het gaat niet om Ajax. Het gaat om het slachtofferen van Olsen, die ook niets aan de situatie kon doen.quote:Op maandag 23 september 2013 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof Ajax zo netjes handelde. Vind het juist mooi dat hij er eerlijk over is.
Die spelersgroep was toen wel gelijk verdeeld . Presteerde kut , en dan ja . Dan mag de trainer als eerste oprottenquote:Op maandag 23 september 2013 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat niet om Ajax. Het gaat om het slachtofferen van Olsen, die ook niets aan de situatie kon doen.
Dat werd gewoon weggezet als wat collateral damage.
Moeizaam voor iemand die niet voor Ajax is, ook het monotone stemgeluid van en moeilijk uit zijn woorden komende Ronald werken niet echt mee. 6jequote:
Hij vergat voornamelijk adem te halen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeizaam voor iemand die niet voor Ajax is, ook het monotone stemgeluid van en moeilijk uit zijn woorden komende Ronald werken niet echt mee. 6je
Johan heeft al onthuld dat het een schijtinterview wordt.quote:
Guusje en Ruudje 2 aankomende winnaars van de Nobelprijs van de vredequote:Op zaterdag 28 september 2013 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan heeft al onthuld dat het een schijtinterview wordt.
En 14-10: Guus Hiddink
21-10: Ruud Gullit
Zowaar eindelijk een donkere, ook al is het maar een halfbloedje. Heb altijd een idee alsof Derksen daar geen hoogte van kan krijgen en in generaliteiten over donkere spelers spreekt wanneer hun persoonlijkheid deel uitmaakt van hetgeen er besproken moet worden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan heeft al onthuld dat het een schijtinterview wordt.
En 14-10: Guus Hiddink
21-10: Ruud Gullit
Dat beperkt zich niet bepaald enkel tot Gullit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef Kenju het volgende:
[..]
Immers is Derksen altijd redelijk in riedels aan het praten als het op Gullit aankomt, en neemt hij het niet zo nauw met de feiten.
Dat is waar inderdaad. Hoe dan ook, die 'Derksen-waarheid' mag best eens tegengesproken worden. Ik weet alleen niet of Gullit dat het waard zal vinden, of dat hij meer de aardige Gullit zal zijn die de discussie niet aan gaat, die we ook tijdens het WK zagen...quote:Op maandag 30 september 2013 22:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat beperkt zich niet bepaald enkel tot Gullit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |