Was Bossie fout in de oorlog?quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, Boskamp heeft hem weggepest.
Ik eet nu een boterham met Vlokfeest.quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door deze reclame krijg ik zin in pizza met melk.
The world is your oyster, ik zou zeggen ga ervoor!quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door deze reclame krijg ik zin in pizza met melk.
Als Boskamp Duitsers ziet op Nationaal Geografiek schreeuwt hij "Teringmoffen!" naar de beeldbuis.quote:
Boekie al uit?quote:Op maandag 16 september 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Boskamp Duitsers ziet op Nationaal Geografiek schreeuwt hij "Teringmoffen!" naar de beeldbuis.
Ging dat liedje niet over travestieten in Thailand?quote:Op maandag 16 september 2013 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The world is your oyster, ik zou zeggen ga ervoor!
Topshow.quote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef Pascalus het volgende:
Dus ik zeg tegen die gozert
"40-45 is over, chef."
Joh, wat ken mij dat nou schele?quote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ging dat liedje niet over travestieten in Thailand?
Is het een aanrader?quote:Op maandag 16 september 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet wel zwaar dyslectisch zijn als je dat boekje niet binnen een dag al uit hebt.
Ja, het is de winnaar van de NS publieksprijs van volgend jaar.quote:
Hehe klopt, leest ook lekker weg qua inhoud. Had wel wat meer over VI / Feijenoord in gemogen wat mij betreft, maar desalniettemin aanradert.quote:Op maandag 16 september 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet wel zwaar dyslectisch zijn als je dat boekje niet binnen een dag al uit hebt.
Volgens mij is de originele druk van 2008 op een Belgische markt gericht. Tenminste die indruk had ik.quote:Op maandag 16 september 2013 22:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hehe klopt, leest ook lekker weg qua inhoud. Had wel wat meer over VI / Feijenoord in gemogen wat mij betreft, maar desalniettemin aanradert.
Lekker manquote:Op maandag 16 september 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik eet nu een boterham met Vlokfeest.
Ik heb een paar sjippies uit de kast gepaktquote:Op maandag 16 september 2013 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The world is your oyster, ik zou zeggen ga ervoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |