Natuurlijk wel ouwe pik, dat waren de gouden tijden.quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Nee zonder sarcasme ik kan wel genieten van dit soort verhalen
Dit zullen we nooit meer meemaken in Nederlandquote:Op maandag 16 september 2013 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel ouwe pik, dat waren de gouden tijden.
Nee, jij hebt hem bij Ajax gezien.quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
Beste Nederlandse verdediger die ik heb zien voetballen is Jaap Stam
Nee hij kwam na lange afwezigheid weer terug en toen begon Wilfred weer over de uitspraken van Johan. Dus Willem komt nooit meer.quote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom komt Willem eigenlijk nooit meer bij VI aan tafel? Zat er vroeger wel regelmatig toch, nu nooit meer lijkt het, door Boskamp of zo?
Nee hij kan het niet zo goed vinden met Gijp en Geneequote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom komt Willem eigenlijk nooit meer bij VI aan tafel? Zat er vroeger wel regelmatig toch, nu nooit meer lijkt het, door Boskamp of zo?
AC Milan.quote:Op maandag 16 september 2013 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, jij hebt hem bij Ajax gezien.
Dat pedante mannetje van een Genee. Ik geef hem groot gelijk.quote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Magere_Gein het volgende:
Ja, Boskamp heeft hem weggepest.quote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Magere_Gein het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |