ZELLUFquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar waar heb je die 65/114 ofzo dan ingevuld? Ik heb dat bij "multiplier from kittens" gedaan en daarna ook eens bij "total CpS", maar werkte allebei niet
Dat was voor als je alle drie kitten upgrades had zei je, maar die heb ik ook gewoon
Met welk bestand doe je dit en met welke factor heb je problemen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:02 schreef heywoodu het volgende:
Gelukt (volgens mij)
[ afbeelding ]
Die na correctie klopt precies, heb "Total CpS" gedeeld door het echte uit het spel, daar kwam een getalletje uit en in "na correctie" staat nu dus dat getal x "total CpS", hopen dat het blijft kloppen
Je hebt toch zo'n code dat je een bepaald aantal cookies erbij krijgt ofzo? Kun je daar niet -46 biljoen invullen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
En dan teruggeven zonderde achievo kwijt te raken...
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:03 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik heb zelf een excel gebouwd hiervoor
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Cookie_Eaterquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:03 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Met welk bestand doe je dit en met welke factor heb je problemen?
Ik heb zelf een excel gebouwd hiervoor, dus ik snap hoe de verschillende effecten invloed op elkaar hebben en kan misschien het issue vinden.
NIET DOEN! Spel tripte hem... Ik heb heb op 0 gezet en toen op 6,5 bln (wat ik eerst had voor cheaten) Dat vind ik goed genoeg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n code dat je een bepaald aantal cookies erbij krijgt ofzo? Kun je daar niet -46 biljoen invullen?
Ik was het ook niet van planquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
NIET DOEN! Spel tripte hem... Ik heb heb op 0 gezet en toen op 6,5 bln (wat ik eerst had voor cheaten) Dat vind ik goed genoeg.
Ik kan hem kopen, maar ik durf niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:09 schreef bondage het volgende:
Sparen voor de Elder Pact![]()
De note 'This is a bad idea' trekt mij wel.
Heb je toevallig 72 achievements en de laatste milk-upgrade nog niet gekocht? Die geeft je ongeveer 1,5x zoveel inkomen als je hem wel koopt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Cookie_Eater
"Total CpS" was veel te hoog (zoals bij heel veel mensen op die Wiki ook schijnbaar), maar nu dus Total CpS uit de sheet gedeeld door die uit het spel (die dus sowieso klopt), en nu een apart veldje gemaakt met Total CpS keer de uitkomst van die deling (0,649999999)
Van: http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Grandmapocalypsequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik kan hem kopen, maar ik durf niet?![]()
Is dat handig om te kopen?
Lijkt me niet. Maar kan me niets schelenquote:Finally, the angered Grandmatriarchs, after the Elder Pact is acquired.
De derde kitten-upgrade is dat toch? Die heb ik jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:13 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Heb je toevallig 72 achievements en de laatste milk-upgrade nog niet gekocht? Die geeft je ongeveer 1,5x zoveel inkomen als je hem wel koopt.
Gewoon verkopen dat bejaardentehuis. Problem solved.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:59 schreef d4v1d het volgende:
Wat maakt het uit dat die oma's boos zijn? Je krijgt rode koekjes (die je vervolgens kan negeren (
Verder niks toch?
Kan niet hahaquote:Op woensdag 11 september 2013 00:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon verkopen dat bejaardentehuis. Problem solved.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |