abonnement Unibet Coolblue
pi_382421
Tja close deze topic aub niet. Het wordt al reeds behandeld in de topic over de uitzending van vandaag. Maar ik wil dit onderwerp er even uitlichten en dus los van de uitzending behandelen de komende tijd. Anders zit je morgen weer met die topic van Uitzending van vandaag...

Tja ik ergerde me al kapot aan Robin en zijn KOELNESS. Maar zijn kijk op het (dieren)leven wordt maar eens bevestigd. Hij schopte BEWUST zonder inhouding ECHT LOEIHARD dus de voetbal tegen een kip. Het gaat om het principe hulpeloze dieren moet je niet lastig vallen of mishandelen. Robin kwam voor dit incident al op mij over als een "domme" zeer koude kikker! Ook wel arrogant..

  zaterdag 7 oktober 2000 @ 00:04:35 #2
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_382431
Dierenmishandeling, robin het huis uit flikkerren.
pi_382454
Vindt het ook te idioot voor woorden dat VOO hier niets van heeft gezegd.
Saving the world in style...at least they say....
pi_382513

(c) verloren jongens

  zaterdag 7 oktober 2000 @ 01:10:49 #5
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_382515
haha geweldig
pi_382524
HAHA!! Koos, ontzettend koel!!
Robin was overigens minder koel
pi_382530
Robin is niet helemaal kiplekker

[Dit bericht is gewijzigd door craziest op 07-10-2000 01:40]

bad to tha bone
pi_382534
Ik weet niet hoe de bewoners er over denken, maar dit 'foutje' zou Robin wel eens duur kunnen komen te staan.
Robin valt langzaam door de mand.

Voor straf minimaal geen eieren meer voor Robin!

Wellicht kan de dierenbescherming hier iets mee doen, volgens mij is dit best een aanleiding voor een leuke rel!

Kapot is leuker
pi_382671
VOO had vanwege deze moordpoging op de kip
Robin meteen uit het huis moeten verwijderen. Hoe ver moet je gaan om naar huis gestuurd te worden, wat zeggen de huisregels daarover ?

En we gaan nog niet naar huis ...
pi_382678
Quote:
------------------------------------------
Dion:
Wellicht kan de dierenbescherming hier iets -mee doen
-------------------------------------------
Goed Plan. In de eerste week moet de redactie de bewoners al verzoeken de kippen beter te voederen. Afgezien van Bianca 'smorgens vroeg zie ik niemand echt bezig met de kippenverzorging.
-De kippen zelf zijn in hun loopruimte, de tuin, ondergeschikt aan de bewoners.
-Het is er altijd te licht terwijl vogels duisternis nodig hebben voor goede nachtrust.
-Ze zijn er als de kippen bij als er groenten worden schoongemaakt (te weinig groen?) Krijgen ze wel genoeg keukenafval?
-De dansopdracht was erg verstorend en ook alle andere activiteiten in de tuin.
-Krijg de indruk dat ze 'van de leg zijn'.
-Bewoners zijn niet echt vriendelijk tegen ze, reageren zich soms op ze af. Het schoppen van Robin spant de kroon.
-Robin heeft ze ook al 's overdag in hun nachthok opgesloten.

Dieren zijn geen decorstukken. Geen acteurs voor het opleuken van (tv)shows. Het bestaan van de kippencamera toont aan dat ze als acteurs zijn neergezet: voor het welzijn van de show, niet van het dier.
Vorig jaar hebben trouwe Fokkers vissen geschonken aan de bewoners. Er was hier op Fok te lezen hoe vaak de Fokkers vanhieruit de redactie moesten bewegen de bewoners de vissen te laten verzorgen. Mensen/de bewoners gaan niet voor het groepsgevoel maar volgens het BBspelprincipe 'ik eerst': om winnaar te worden. Naast de dierenmishandeling van Robin is dit een psychologische overweging dieren niet afhankelijk te maken/deelgenoot te laten zijn van het BB-huis. Bovendien zal/kan hun verzorger ieder moment ze in de steek laten.

pi_382709
Ik mag die Robin wel, ik denk dat ik ook gek zou worden van die kippen. Ik snap ook niet dat er geen afscheiding is gemaakt zodat die kippen blijven waar ze horen
pi_382737
Hessels1, dieren mishandelen begrijpen ? De afscheiding is er ook gemaakt: ze horen op het grasveld.
pi_382780
Een hele lage en domme zet van Robin.
Dit gaat niet de kip maar Robin zelf de kop kosten, let maar op.
De bewoners vonden het al niks, nou, de kijkers zullen hem hier helemaal op afrekenen. Het gros van de mensen houdt (terecht) niet van dierenmishandeling. Winnaar wordt ie nu zeker niet meer.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 14:32:50 #15
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_382804
Misschien was het wel de kutkip van Sabien
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 14:40:40 #16
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_382812
Had ik samen met Robin in dat huis gezeten, en had hij dat geflikt waar ik bij was, had ik met liefde al mijn douchemuntjes (en die van de rest) besteed aan het onder de douche pocheren van dit emotioneel gehandicapte patsertje. Die mogen ze best even rondom bewerken met een kaasschaaf en daarna gerust wentelen in de pekel.

Wat een lul zeg...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_382825
Wat een verschrikkelijke underpants is die gozer.....VOO had 'em gewoon er uit moeten zetten......maar dat durfden ze waarschijnlijk niet......misschien is hij wel erg populair bij de Nederlanders.....

[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 07-10-2000 14:51]

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  Overall beste user 2022 zaterdag 7 oktober 2000 @ 15:27:37 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_382858
wat een coole actie, die Robin begint nu ook wel te roelen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 oktober 2000 @ 16:11:59 #19
862 Arcee
Look closer
pi_382914
Ja, dat was een domme actie van 'm. Wat bezielde hem in godsnaam om dat te doen?
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 16:12:30 #20
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_382918
Ik vind het wel te begrijpen eigenlijk. Opdracht niet gehaald, budget omlaag, niks te eten....

-Jongens we willen wat te vreten!
-Wat dan? Er is helemaal niks...
-Oh nee?! Wacht maar, ik schiet wel effe een kip uit de lucht! Slachthuis Robin regelt het wel!

  Overall beste user 2022 zaterdag 7 oktober 2000 @ 16:25:52 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_382928
quote:
Op 07 oktober 2000 16:12 schreef Trainspotter het volgende:
Ik vind het wel te begrijpen eigenlijk. Opdracht niet gehaald, budget omlaag, niks te eten....

-Jongens we willen wat te vreten!
-Wat dan? Er is helemaal niks...
-Oh nee?! Wacht maar, ik schiet wel effe een kip uit de lucht! Slachthuis Robin regelt het wel!


precies, best wel een roelerende actie dus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 oktober 2000 @ 16:30:10 #22
862 Arcee
Look closer
pi_382930
quote:
Op 07 oktober 2000 16:25 schreef Ulx het volgende:
precies, best wel een roelerende actie dus.
Leg dat die kip maar 's uit...
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 16:48:25 #23
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_382946
quote:
Op 07 oktober 2000 16:30 schreef Arcee het volgende:
Leg dat die kip maar 's uit...
Hoeft niet, ligt al te sudderen.
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 16:54:48 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_382949
Wat een moralisten zo ineens... ik keur de actie niet goed van Robin maar ik geloof dat de bewoners het al helemaal vergeten zijn. Was het niet Bart vorig jaar die het constant over het slachten had van die eestjes?
Ik denk dat ze meer het individualistische gedrag van die jongen als nominatie motivatie gaan geven.

Als iemand verantwoordelijk is voor het wel en wee van die kippen is het VOO, die hebben die beestjes geplaatst

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 17:03:16 #25
5845 marqiemarq
Uit pure interesse
pi_382958
Je hebt eikels in alle soorten en maten.

Het patsertje genaamd Robin is een grote eikel. Ik weet niet of je als toeschouwer Robin mag aanklagen voor dierenmishandeling.

En wat voor reactie de politie van Almere dan heeft. Komen ze hem even ophalen voor verhoor ... of krijgt hij direct een boete !

Sommige mensen verdienen een pak slaag, een knokploegje als Robin eruit komt/moet !!

VOO, een reactie is gewenst !

Je moet altijd maar denken, het wordt (nog) beter ;)
pi_383002
Re die argumentatie van jou is echt ongelooflijk. Het verhaal van het afslachten van kippen van Bart vergelijk jij met een bewuste kill-the-kip actie van ziekelijke patser Robin
pi_383043
quote:
Op 07 oktober 2000 14:16 schreef Lurky het volgende:
http://www.dierenbescherming.nl

---------------------

Bedankt. Ik heb nu een mailtje gestuurd met een officiele klacht.
Het kan toch niet zo zijn dat wie dan ook hier zomaar mee weg kan komen?
Ik hoop dat ze er iets mee doen, of zal VOO ze afkopen met een leuke donatie?
Zal me niets verbazen .

pi_383081
Dat was idd niet erg slim van Robin...ik snap niet hoe iemand gewoon zomaar een bal tegen een kip aan kan knallen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 7 oktober 2000 @ 19:01:01 #29
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_383084
quote:
Op 07 oktober 2000 18:23 schreef Cartman1 het volgende:
---------------------

Bedankt. Ik heb nu een mailtje gestuurd met een officiele klacht.
Het kan toch niet zo zijn dat wie dan ook hier zomaar mee weg kan komen?
Ik hoop dat ze er iets mee doen, of zal VOO ze afkopen met een leuke donatie?
Zal me niets verbazen .


tjeemig, wat flauw. Dan kunnen alle fok!kers wel een aanklacht wegens smaad of belediging krijgen. Zo netjes worden die mensen nou ook niet bejegend door ons.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_383098
quote:
Op 07 oktober 2000 19:01 schreef Ulx het volgende:
tjeemig, wat flauw. Dan kunnen alle fok!kers wel een aanklacht wegens smaad of belediging krijgen. Zo netjes worden die mensen nou ook niet bejegend door ons.
------------------

Fok!kers kunnen zichzelf heel goed verdedigen.

  zaterdag 7 oktober 2000 @ 19:12:52 #31
6 Femme
...van Tweakers.net
pi_383104
quote:
Wellicht kan de dierenbescherming hier iets -mee doen
Dat is ook hypocriet. Hoeveel bioindustrie-slachtoffers hebben al het leven moeten laten vanwege de eetgewoontes van bepaalde mensen hier?

Die kippen mogen dolgelukkig zijn dat ze in het BB huis terecht zijn gekomen. Beetje scharrelen met als enige natuurlijke gevaar ene Robin die zijn BB-frustratie in een moment van buitenzinnigheid moest uiten (doet-ie ook geen tweede keer meer).

pi_383105
nee, dan Ali..hier in goed gesprek met sven

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 07-10-2000 19:16]

  zaterdag 7 oktober 2000 @ 22:09:00 #33
5845 marqiemarq
Uit pure interesse
pi_383620
quote:
Op 07 oktober 2000 19:12 schreef Femme het volgende:
Dat is ook hypocriet. Hoeveel bioindustrie-slachtoffers hebben al het leven moeten laten vanwege de eetgewoontes van bepaalde mensen hier?

Die kippen mogen dolgelukkig zijn dat ze in het BB huis terecht zijn gekomen. Beetje scharrelen met als enige natuurlijke gevaar ene Robin die zijn BB-frustratie in een moment van buitenzinnigheid moest uiten (doet-ie ook geen tweede keer meer).


Dierenmishandeling zie ik als het bewust en onnodig pijnigen van een dier voor de lol en/of het verwaarlozen van een dier.

Dat schijnt in Nederland strafbaar te zijn.

Heeft niks met hypocriet zijn te maken.

M.

Je moet altijd maar denken, het wordt (nog) beter ;)
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 22:16:28 #34
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_383632
Dat het ene strafbaar is en het andere niet, heeft niets met hypocrisie te maken. Ik sluit me aan bij de woorden van Femme.
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 22:22:56 #35
5845 marqiemarq
Uit pure interesse
pi_383645
quote:
Op 07 oktober 2000 22:16 schreef Trainspotter het volgende:
Dat het ene strafbaar is en het andere niet, heeft niets met hypocrisie te maken. Ik sluit me aan bij de woorden van Femme.
Voordat ik als een voorstander van de bio-industrie wordt bestempeld niet dus.

Maar het feit dat ik en meerdere mensen zich storen aan dierenmishandeling en dat dat dan hypocriet wordt genoemd dat is dan weer jammer...

M.

Je moet altijd maar denken, het wordt (nog) beter ;)
pi_383723
Ik weet dat dit een net forum is, maar jezus wat een ge-eikel over die kip man! Eindelijk eens iemand die iets doet zonder na te denken of het wel goed uitkomt voor de camera en waar je tenminste om kunt lachen
Ik vind trouwens niet dat hij het nog eens moet doen, maar hij is er volgens mij net zo van geschrokken als de dierenbeschermers onder ons.
eh Beau.....ben je daar nog?
pi_384317
quote:
Op 07 oktober 2000 11:58 schreef Lurky het volgende:
Quote:
-------------------------------------------
Goed Plan. In de eerste week moet de redactie de bewoners al verzoeken de kippen beter te voederen. Afgezien van Bianca 'smorgens vroeg zie ik niemand echt bezig met de kippenverzorging.
-De kippen zelf zijn in hun loopruimte, de tuin, ondergeschikt aan de bewoners.
-Het is er altijd te licht terwijl vogels duisternis nodig hebben voor goede nachtrust.
-Ze zijn er als de kippen bij als er groenten worden schoongemaakt (te weinig groen?) Krijgen ze wel genoeg keukenafval?
-De dansopdracht was erg verstorend en ook alle andere activiteiten in de tuin.
-Krijg de indruk dat ze 'van de leg zijn'.
-Bewoners zijn niet echt vriendelijk tegen ze, reageren zich soms op ze af. Het schoppen van Robin spant de kroon.
-Robin heeft ze ook al 's overdag in hun nachthok opgesloten.
Als ik kip zou zijn in Nederland dan zou ik tekenen voor zo'n leventje in de tuin van big-brother.

En ben ik nu ook een dierenbeul wanneer ik mijn katten niet altijd precies om acht uur 's ochtends eten geef?

Moeten de bewoners ondergeschikt worden aan de kippen in de tuin? En hoe zit het dan met de kippen in de diepvries?

Kippen gaan rond deze tijd van het jaar van de leg!!!! Met het korten van de dagen is dit een natuurlijk verschijnsel dus ik zou dit argument maar niet gaan aanhalen bij de dierenbescherming. Misschien net zoals in de eierproductieindustrie maar eens een lampje in het hok gaan hangen??

Wanneer de kippen van hun nachtrust willen genieten gaan ze naar hun nachtverblijf.Daar is het donker.

Misschien vinden de kippen een beetje afleiding in de vorm van een dansmarathon wel gezellig? We kunnen ze natuurlijk ook op een batterij zetten, met uitzicht op de schutting en waar ze de hele dag rust hebben.

Te weinig groen? De kippen lopen op een GROEN grasveld? (waar ze heerlijk naar wormen kunnen pikken) Wanneer ik mijn koelkast open trek staan mijn katten binnen enkele seconden mee tekijken. Betekent dit nou dat ze wat te kort komen. (hun bakje is gevuld met IAMS-voer). Krijgen ze wel genoeg van voor katten ongezonde dingen die in mijn koelkast staan.

Als de kippen overdag ook vast zouden zitten dan hebben ze toch ook geen last meer van Robin. Als Robin werkelijk zo verschrikkelijk is, dan is het maar beter dat ze opgesloten worden. Is het niet?


Ik zal nog een puntje aanvoeren waar de dierenbescherming gevoelig voor kan zijn:
De kippen zijn verminkt: de snavels zijn namelijk gekapt. Deze ingreep staat momenteel ter discussie in de pluimvee sector.
Ik vind dat Veronica back to basic moet en ongekapte kippen moet nemen, zodat heel Nederland kan kennismaken met de ware aard van kippen. Dan zou Robin het ook wel laten om kippen te pesten.

pi_384361
Wat een geouwehoer zeg om zo'n kip. Dierenmishandeling.... haha, wat een onzin zeg. Kippen zijn er toch voor het eten en als ze massaal worden geslacht ga je toch ook niet moeilijk doen.
Kijk als je ziet dat je buurman bijv. z'n hond helemaal lens shopt en slaat, ja bel dan de dierenbescherming.
Maar als echt iemand van hier een klacht heeft ingediend over de BB-kip, dan heb ik zo'n gevoel dat ze daar dubbel liggen van het lachen.
En pcies zoals hierboven ergens werd gezegd, je zag aan de reactie van Robin dat hij er zelf ook wel van schrok, dus chillie allemaal.
I am powerful... I am immortal... I can do anything... I am cursed... I am the Darkness.
pi_384367
Kippekop wat goed dat jij veel van kippen weet, weer wat geleerd. Maareh als ze in dit seizoen 'van de leg' gaan waarom zet BB ze dan in het huis? Dat van die snavels is een goed argument wat betreft Back to Basic.
Wat Cartman1 voor klacht heeft gestuurd naar de dierenbescherming weet ik niet. Misschien voert hij mijn opsomming helemaal niet aan.
Wat wel gebeurd is dat hier een discussie over het welzijn van pluimvee losbarst en daar dank ik, naast Ruwe Robin ook jou voor.
Als we het ene leed met het andere gaan vergelijken is het natuurlijk ergens anders altijd erger. Kippen los op een erf verkeren ook in gevaar als bvb de tractor langskomt maar die kunnen overal heen. Maar die van BB zitten opgesloten met een frusty als Robin. En verbanning van BBkippen naar een legbatterij is helemaal uitgesloten. De hele bioindustrie is fout voor dieren. Dat ben ik met de schrijvers hierboven eens.
pi_384429
quote:
Op 08 oktober 2000 15:16 schreef Lurky het volgende:
Kippekop wat goed dat jij veel van kippen weet, weer wat geleerd. Maareh als ze in dit seizoen 'van de leg' gaan waarom zet BB ze dan in het huis? Dat van die snavels is een goed argument wat betreft Back to Basic.
Veel is een groot woord. Ik weet maar heel weinig van kippen, maar in het land der blinden is één-oog koning. UIt al deze discussies blijkt weer dat mensen uitspraken doen over dieren waar ze absoluut geen verstand van hebben. De kippen worden hier afgeschilderd als wezens die dezelfde behoeftes zouden hebben als mensen. Voor de kippen moet een ideale situatie gecreërd worden (terwijl veel mensen al in een betreurenswaardige situatie leven). Het probleem is alleen dat niemand weet wat kippen echt willen.


De opmerking van dat snavelkappen is eigenlijk een opmerking die inspeelt op de onwetendheid van het grote publiek. Snavelkappen is een verminking, maar moet je het daarom laten? De kans is groot dat als Veronica ongekapte kippen daar in de tuin had gezet, er zeker eentje gepikt zou gaan worden door de rest. De kans is dan zeker aanwezig dat er doorgepikt wordt (eenmaal bloed gezien zijn de kippen niet meer te stuiten) tot er eentje het loodje legt. Op zich sneu voor die ene kip, maar ik zou het zo mooi vinden als het grote publiek geconfronteerd word met het feit dat kippen geen lieve, onschuldige, sociale beesten zijn. Dat mensen gaan nadenken wat erger is: snavelkappen of kippen die elkaar tot de dood toe pikken (Okee, natuurlijk fantastische live tv beelden van het natuurlijke gedrag van de kip). Het niet snavelkappen is een groot probleem in de biologische pluimvee houderij. Er is veel dierenleed door het (tot de dood er op volgt) pikken.
En dat mensen nu eens niet over elk minder comfortabel moment in het dierenleven naar de dierenbescherming stappen. Veel dierenbeschermingsorganisaties (ik zeg veel, niet alle) verliezen de realiteit uit het oog en kunnen daarom met hun extreme standpunten niets meer bereiken omdat niemand meer met ze kan praten. Zolang wij vlees eten (ik ook) zal er dierenleed zijn. Zolang wij huisdieren hebben, zal er dierenleed zijn. Zolang er dieren in de vrije natuur loslopen zal er dierenleed zijn (je zal maar prooidier zijn..... een leven vol met angst)

Wat betreft het van de leg gaan: ik ben razend benieuwd naar hoeveel eieren die kippen leggen. Het zou kunnen dat de kippen toch doorleggen omdat er lampen in de tuin zijn (en nogmaals: dat hoeft niet dieronvriendelijk te zijn (nachtverblijf)).

De kippen in big-brother hebben alle mogelijkheden om zelf uit te zoeken waar ze zich ophouden. En dat ze af en toe een bal tegen hun kop krijgen, daar komen ze ook wel weer over heen (voelen kippen eigenlijk wel pijn?). Enige minpunt is dat de pret maar voor ruim drie maanden is, maar daarna komen ze vast wel terecht in een andere tuin.

Wat is er eigenlijk met de kippen van vorig jaar gebeurd?

  zondag 8 oktober 2000 @ 16:35:14 #41
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_384470
Wat er ook gepost wordt mbt een leven van een kip, het blijft onnodig een bal bewust tegen een kip aan te schieten

Erg laf.....Durft hij dit ook bij een kerel of vrouw waarvan hij weet of kan weten dat ie een knal voor z´n kop kan krijgen?...Nee mietje

Begin bij het begin en eindig nooit!
  zondag 8 oktober 2000 @ 17:08:39 #42
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_384524
De kippen van vorig jaar zijn goed terrecht gekomen was in een van de voorbeschouwingsafleveringen te zien, bij een of andere kippenhouder voor de eieren niet voor de slacht(als ik het goed begreep).

Natuurlijk is het fout van die Robin, maar ik had het idee dat het iets harder raak was dan bedoelt. Om Robin nu een dierenmishandelaar te noemen is zwaar overdreven die kip heeft er zeer waarschijnlijk niets aan overgehouden het is tenslotte een bal geen steen om hem echt te verwonden.

Dat wou ik maar ff zeggen

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_384540
Letterman :

Vaststaande feiten: Robin is een lul (in het algemeen)en hij had niet tegen een kip aan moeten schieten..

Nog een vaststaand feit: Robin is menselijk en denkt net als iedereen niet altijd overal goed over na. Hij zal heus niet voordat hij buiten kwam gedacht hebben: "ik ga een bal keihard naar een kip schieten". Hij vind het blijkbaar ook niet normaal, want hij heeft het maar 1 keer gedaan.

Iedereen doet wel dingen impulsief waar je later over kan afvragen of het wel kan.

Ik erger me aan mensen die bewust dieren kwellen (vlees eten, huisdieren in huis opsluiten, paard rijden, hard met de auto rijden, milieu vervuilen, leefterritoria bebouwen, etc.) en vervolgens iemand beoordelen op het feit dat hij op een ondoordacht moment een kip raakt.

Okee, jij zal wel net vegetariër zijn, nooit hard rijden met de auto (want als je hard rijd neem je met je volle verstand risico dat je een beest doodrijdt) en geen huisdieren hebben, maar het gros van de Nederlanders (ik dus ook) beult dieren, maar doet dat niet op televisie in de vorm van een kip pesten. Dus laten we nu niet Robin aanvallen op iets waar wij geen haar beter in zijn.

Even voor de goede orde: ik eet vlees (inclusief kippen die graag een bal tegen hun kop hadden gehad in de BB-tuin, maar een saaie 6 weken geleefd hebben), ik sluit twee katten op op mijn flatje op drie hoog, ik rijd paard (met zweep, zonder sporen), ik geef wel eens zonder na te denken te veel gas met de auto (vooral 's nachts wanneer juist de katten op de weg lopen), ik vervuil het milieu met mijn afval en wil later een groot huis (ten koste van de ruimte voor wilde dieren). Dus als Robin al zo verschrikkelijk is dat hij ondoordacht en uit verveling een bal naar een kip schopt, hoe erg ben ik dan eigenlijk niet met al dat dierenleed dat ik doordacht en met mijn volle verstand aanricht?

[Dit bericht is gewijzigd door kippekop op 08-10-2000 17:36]

pi_384543
quote:
Op 08 oktober 2000 17:08 schreef Machiel het volgende:
Dat wou ik maar ff zeggen
Goed gezegd!!!
  Overall beste user 2022 zondag 8 oktober 2000 @ 17:34:07 #45
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_384548
quote:
Op 08 oktober 2000 17:29 schreef kippekop het volgende:
hoe erg ben ik dan eigenlijk niet met al dat dierenleed dat ik doordacht en met mijn volle verstand aanricht?
heel erg, ik heb een klacht over jou naar de dierenbescherming gestuurd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_384557
IS tenminste wel consequent. Wanneer Robin aangepakt moet worden door de dierenbescherming wegens het kippenincident, moet ik toch zeker wel een paar jaar het gevang in.
  zondag 8 oktober 2000 @ 17:42:08 #47
5970 arjengre
PRoud member of ZGkK dpc
pi_384561
Waar maken jullie je nou druk om? sjonge jonge het zijn maar kippen hoor! jij eet ze toch ook op!!!!

kip is en en en daarna natuurlijk een

Zeeuwe Graaskracht Koeien, de bikkels uit Zeeland roeleren de DPC-clan
pi_384566
quote:
Op 08 oktober 2000 17:42 schreef arjengre het volgende:
jij eet ze toch ook op!!!!
Ik dacht dat dat wel duidelijk was
  maandag 9 oktober 2000 @ 08:23:44 #49
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_385413
Ik verbaas me wel over de nonchalance waarmee hier gesproken wordt over 'ach, het is toch maar een kip' en de vergelijking met de bio-industrie.
De manier waarop mn Robin omgaat met die beesten is een indicatie voor zijn karakter. NIEMAND die een beest onnodig pijn doet spoort in mijn ogen.
Het bio-industrie-argument is een drogreden om mensen die het niet normaal vinden om kippen te gebruiken voor target-practice een 'tegenargument' te bieden.
Wat Robin doet klopt niet. Dat hij het niet zo hard bedoelde lijkt mij ook onzin, gezien het feit dat hij bewust trapte. Hij toonde alleen maar 'berouw' omdat hij doorhad dat de actie niet goed viel, en dat dit hem ook in Nederland punten zou kunnen kosten.
Vond de tekst van Miranda ook erg goed: 'Mag ik mijn nominatie nog even overdoen?'
Het tekent Robins aard, om maar een uitdrukking te gebruiken van een eveneens emotioneel gehandicapte gozer die zich ooit in mijn vriendenkring bevond en net zo dol was op dieren als Robin.

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_385452
* Coolnifty is 't compleet een met Verbal!
Well spoken
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 oktober 2000 @ 09:19:44 #51
862 Arcee
Look closer
pi_385460
quote:
Op 09 oktober 2000 08:23 schreef Verbal het volgende:
NIEMAND die een beest onnodig pijn doet spoort in mijn ogen.
Helemaal mee eens.
pi_385493
O wat maakt iedereen zich weer zorgen over die kip. Ik vind het 'misbruik' van het kind van Hieke van afgelopen donderdag veel erger.
pi_385510
quote:
Op 09 oktober 2000 08:23 schreef Verbal het volgende:
Ik verbaas me wel over de nonchalance waarmee hier gesproken wordt over 'ach, het is toch maar een kip' en de vergelijking met de bio-industrie.
De manier waarop mn Robin omgaat met die beesten is een indicatie voor zijn karakter. NIEMAND die een beest onnodig pijn doet spoort in mijn ogen.
Het bio-industrie-argument is een drogreden om mensen die het niet normaal vinden om kippen te gebruiken voor target-practice een 'tegenargument' te bieden.
Wat Robin doet klopt niet. Dat hij het niet zo hard bedoelde lijkt mij ook onzin, gezien het feit dat hij bewust trapte. Hij toonde alleen maar 'berouw' omdat hij doorhad dat de actie niet goed viel, en dat dit hem ook in Nederland punten zou kunnen kosten.
Vond de tekst van Miranda ook erg goed: 'Mag ik mijn nominatie nog even overdoen?'
Het tekent Robins aard, om maar een uitdrukking te gebruiken van een eveneens emotioneel gehandicapte gozer die zich ooit in mijn vriendenkring bevond en net zo dol was op dieren als Robin.

V


En ZO heb ik mijn klacht naar de dierenbescherming dus bedoeld; de bio-industrie, het snavelkappen etc. heb ik niet genoemd. Dat is in mijn ogen nl. een discussie waar je toch niet uit komt.
Het ging mij puur en alleen om de actie van Robin.
Thanx V.
  † In Memoriam † maandag 9 oktober 2000 @ 12:46:39 #54
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_385622
Natuurlijk is het stom wat Robin gedaan heeft..

Ik heb wel eens een schoen gegooid naar een kat, dat was per ongeluk raak, moet ik nu ook aan een hoge boom opgehangen worden??

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 9 oktober 2000 @ 13:21:52 #55
5329 berend
Sombrero Negro
pi_385650
VOO kan het goedmaken door mij als turbokip naar dat huis te sturen om het voor die kippen op te nemen. Een kip van 2 meter kan die Robin aardig onder de zoden krijgen denk ik
Ik hou van puzzelen...
  maandag 9 oktober 2000 @ 13:53:49 #56
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_385697
quote:
Op 09 oktober 2000 12:46 schreef just me het volgende:
Ik heb wel eens een schoen gegooid naar een kat, dat was per ongeluk raak, moet ik nu ook aan een hoge boom opgehangen worden??
Nee hoor, leer er maar gewoon mee leven...
Nogmaals, mensen die onnodig en bewust een dier pijn doen deugen niet. BB is een programma waarin mensen zichzelf te kijk zetten. Schop je dan een kip verrot, dan moet er niet gemutst worden als daar mensen over vallen. Robin komt op mij over als het type dat niet alleen een hond aan een boom bindt, maar daar ook nog plezier aan beleeft.

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_385770
quote:
Op 09 oktober 2000 13:53 schreef Verbal het volgende:
Nee hoor, leer er maar gewoon mee leven...
Nogmaals, mensen die onnodig en bewust een dier pijn doen deugen niet. BB is een programma waarin mensen zichzelf te kijk zetten. Schop je dan een kip verrot, dan moet er niet gemutst worden als daar mensen over vallen. Robin komt op mij over als het type dat niet alleen een hond aan een boom bindt, maar daar ook nog plezier aan beleeft.

V


Hear, hear
  maandag 9 oktober 2000 @ 14:48:47 #58
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_385824
Verbal Verbal over snel oordelen gesproken!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 9 oktober 2000 @ 15:04:04 #59
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_385851
quote:
Op 09 oktober 2000 14:48 schreef Machiel het volgende:
Verbal Verbal over snel oordelen gesproken!
Daar werd helemaal niet over gesproken. Wel on-topic blijven, Machiel Machiel

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_386094
quote:
Op 09 oktober 2000 13:53 schreef Verbal het volgende:
Robin komt op mij over als het type dat niet alleen een hond aan een boom bindt, maar daar ook nog plezier aan beleeft.

V


Wat een onzin, en dat alleen omdat die met een bal tegen een kip aanschoot.
I am powerful... I am immortal... I can do anything... I am cursed... I am the Darkness.
pi_386117
quote:
Op 09 oktober 2000 10:31 schreef Cartman1 het volgende:
En ZO heb ik mijn klacht naar de dierenbescherming dus bedoeld;
Nieuwsgierige vraagjes:
Wat wil dat de dierenbescherming gaat ondernemen?
Wat denk je dat de dierenbescherming gaat ondernemen?
Wanneer de dierenbescherming geen actie onderneemt begrijp je dan waarom of zeg je meteen je lidmaatschap op?
Welke dierenbeschermingsorganisatie heb je eigenlijk op de hoogte gebracht? Degene die ook "dierenbescherming" heet of een andere?
Wanneer je bij de "dierenbescherming bot" vangt, ga je dan kijken of andere organisaties je wel willen helpen?

Ben benieuwd.

  maandag 9 oktober 2000 @ 17:07:24 #62
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_386121
quote:
Op 09 oktober 2000 16:47 schreef Smooth het volgende:
Wat een onzin, en dat alleen omdat die met een bal tegen een kip aanschoot.
Nee, omdat hij OPZETTELIJK op die kip pegelde.
En omdat ik een paar mensen kende die op een zelfde achteloze manier pret beleefden aan het kwellen van beesten (van het bekogelen van katten en honden met lege frisdrankblikjes via het plastificeren van insecten tot het 'jeu de boulen' op een nestjes muizen - het spel-element brengen in het dieren doden). Deze types, die helaas veeeeeel vaker voorkomen dan me lief is, lijken in vrij veel op Robin: de nihilistische-'lekker belangrijk'-ikikik-dieren-zijn-leuk-op-mijn-bord-instelling.
Binnen DIT vergelijkingskader 'komt Robin op mij over' als zo'n type, ja.

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 09-10-2000 17:10]

Ja inderdaad, V. ja.
  Overall beste user 2022 maandag 9 oktober 2000 @ 17:07:37 #63
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_386123
kip·pen·kuur (de ~)

1 dwaze gril

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_386124
quote:
Op 09 oktober 2000 16:47 schreef Smooth het volgende:
Wat een onzin, en dat alleen omdat die met een bal tegen een kip aanschoot.
Tuurlijk is dit onzin!!!!! Maar je moet toch ergens over lullen als je even geen zin hebt om net te doen of je intelligent bent. Als je nuttig je tijd wilt besteden ga je toch niet naar big-brother kijken, laat staan dat je al die nutteloze discussies over BB gaat volgen.

Of kijk ik over die dingen heen die geen onzin zijn?

pi_386159
quote:
Op 09 oktober 2000 17:07 schreef Verbal het volgende:
Nee, omdat hij OPZETTELIJK op die kip pegelde.
En omdat ik een paar mensen kende die op een zelfde achteloze manier pret beleefden aan het kwellen van beesten (van het bekogelen van katten en honden met lege frisdrankblikjes via het plastificeren van insecten tot het 'jeu de boulen' op een nestjes muizen - het spel-element brengen in het dieren doden). Deze types, die helaas veeeeeel vaker voorkomen dan me lief is, lijken in vrij veel op Robin: de nihilistische-'lekker belangrijk'-ikikik-dieren-zijn-leuk-op-mijn-bord-instelling.
Binnen DIT vergelijkingskader 'komt Robin op mij over' als zo'n type, ja.

V


Nah, ik vind nogsteeds dat je dit niet met elkaar kan vergelijken. Robin, ken je echt niet genoeg om hem in die caterogie te stoppen.

Maar laten we we er maar op houden dat we allebij hierover een verschillende mening hebben.
Case Closed.

I am powerful... I am immortal... I can do anything... I am cursed... I am the Darkness.
  maandag 9 oktober 2000 @ 17:34:17 #66
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_386165
quote:
Op 09 oktober 2000 17:29 schreef Smooth het volgende:
Maar laten we we er maar op houden dat we allebij hierover een verschillende mening hebben.
Case Closed.
Ik was ook niet van plan hier ruzie over te maken Laat mij me maar gewoon lekker opwinden af en toe
Las trouwens net in de streams dat Robin zowaar een kip zit te aaien...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_386166
I am powerful... I am immortal... I can do anything... I am cursed... I am the Darkness.
  maandag 9 oktober 2000 @ 17:39:59 #68
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_386168
gelukkig hij aait er weer een, komt het allemaal nog goed
pi_386170
las ook net wat in de streams.
quote:
-------------------------
door Harry - maandag 9 oktober 2000 13:28
Robin daagt Kim uit door haar 'kippekop' te noemen.
R : De kippen hebben in principe dat water helemaal niet nodig.
K : Dat kunnen ze ook uit de vijver drinken.
--------------------------
Dus Robin, die van de kusjesjagende handpopvogel, gebruikt die kip als vervangster voor Kim.
Kippen hebben volgens hem helemaal geen vers water nodig bij hun droogvoer. Koos weet wel waarom. Kipjes: drink maar uit de vijver zodra de bewoners eindelijk rond het middaguur uit hun nest zijn om je te bevrijden uit het 'nachthok'.
  maandag 9 oktober 2000 @ 17:59:50 #70
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_386184
Maar dat was ook wel te begrijpen dat Bart het over slachten had, hun gingen teminste echt Back to Basic, niet dat er iets van terecht kwam maar dat werd hun voor gehouden. Dus als er iemand recht had om een kip te slachten was het BB1 wel. En wat is er zo erg aan een kip als hij gewoon wordt opgegeten, dan eindigd die kip zoals een kip meestal eindigd, en als het met die hakbijl gebeurd dan is dat ook maar over. Maar om het met een bal te doen vind ik ook weer zowat. Dat is niet alleen een teken van macho gedrag maar ook gewoon wreedheid. Een kip kan namelijk niet zogoed voetballen en dus is het lullig om de bal gelijk al zohard op hem te schieten. (maar dat terzijde) Als er een kip moet worden opgegeten dan keur ik dat niet af, maar als een kip wordt omgebracht door een bewoner dan vind ik dat er maar een passende straf is en dat is diskwalificatie. En een aanklacht van Veronica wegens dierenmishandeling.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Overall beste user 2022 maandag 9 oktober 2000 @ 18:14:19 #71
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_386192
quote:
Op 09 oktober 2000 17:40 schreef Lurky het volgende:
Kippen hebben volgens hem helemaal geen vers water nodig bij hun droogvoer. Koos weet wel waarom. Kipjes: drink maar uit de vijver zodra de bewoners eindelijk rond het middaguur uit hun nest zijn om je te bevrijden uit het 'nachthok'.
Tja, vroeger hadden kippen en andere hoenderachtigen tenminste altijd vers water uit de kraan. Maar toen werden ze door mensen in een kippenhok gestopt. En moesten ze ineens water uit de vijver drinken.

*zucht*

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_386226
In het nieuws-overzicht op de BB-site staat nu de actie van Robin ,te bekijken in een filmpje.
Degenen die in dit topic hebben gezegd dat Robin er zelf net zo van geschrokken is krijgen ongelijk.
De reactie van Hieke en Miranda was:'Da's niet leuk man!' Robin antwoord: 'Sorry, voor mij wel.'
VOO heeft nog wel een stukje muziek aan het filmpje toegevoegd: 'Psycho Killer'.
Needless to say dat ik dit erg plezierig vond .
Hij wordt in de tekst+filmpje niet gespaard; ik denk dat ze best veel klachten hebben gekregen en het zo hopen goed te maken.
Maar helaas, morgen is het weer verdwenen..
pi_386251
Volgens mij is die tuin gewoon veel te klein voor zoveel kippen en zoveel bewoners. Als Veronica het wat ruimer opgezet had dan was die kip waarschijnlijk nooit dicht genoeg bij Robin in de buurt geweest om raak te kunnen schieten. Robin is een naar mannetje, maar Veronica had een kipvriendelijkere tuin moeten maken.
I am but mad north-north-west; when the wind is southerly I know a hawk from a handsaw.
pi_386262
quote:
Op 09 oktober 2000 19:21 schreef Minky het volgende:
Volgens mij is die tuin gewoon veel te klein voor zoveel kippen en zoveel bewoners. Als Veronica het wat ruimer opgezet had dan was die kip waarschijnlijk nooit dicht genoeg bij Robin in de buurt geweest om raak te kunnen schieten. Robin is een naar mannetje, maar Veronica had een kipvriendelijkere tuin moeten maken.
Dan was Robin gewoon wat dichterbij gaan staan. Ben weer net zo kwaad als vorige week, nu ik het filmpje weer heb gezien .
  maandag 9 oktober 2000 @ 19:43:09 #75
215 misterDre
Paint it black!
pi_386282
Streamverslag: maandag 18.30

Robin wordt naar de dagboekkamer geroepen.
Nadat hij de DBK heeft verlaten verteld Robin dat hij door BB is berispt op zijn kip-aktie. Hij moet zijn www.aap.nl shirt inleveren en het kippenhok schoonmaken en uiteraard de kippen beter behandelen.
Robin is het eens met de straf maar vindt het wel vreemd dat BB hem bijna een week later over deze aktie aanspreekt had het logisch gevonden als ze het direkt hadden gedaan. De bewoners vinden dit ook vreemd en dachten dat BB de kip-aktie niet uit zou zenden (wel dus). Robin zei verder heel veel spijt van zijn kip-aktie te hebben en hoop nu niet als dierenbeul te worden gezien.

Lijkt me voldoende om deze discussie te stoppen!

  maandag 9 oktober 2000 @ 19:48:08 #76
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_386289
Jammer, hij as al een beetje door het ijs gezakt, maar in mijn op. nu wel compleet
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_386296
Thanx voor deze mededeling misterDre, ben blij dat ze er toch nog wat aan hebben gedaan. Dat het te laat is komt ongetwijfeld door de vele reacties die ze de afgelopen dagen hebben gekregen, zo zijn ze min of meer gedwongen toch iets te ondernemen.
Ik heb hier wel vrede mee, en Robin moet maar zien wat'ie ermee doet.
Ben wel benieuwd of ze het uitzenden.
  maandag 9 oktober 2000 @ 20:07:03 #78
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_386315
Ik zag vandaag weer die wazige "lekkerbelangrijk-blik" van Robin, toen die in gesprek was met Koos Die gozer is doorzichtig als 'n Playboy in celofaan, in 'n brugklas!
BURP!!! Sprak ze teder...
  maandag 9 oktober 2000 @ 20:07:49 #79
215 misterDre
Paint it black!
pi_386316
Graag gedaan!
Hopelijk te zien in de uitzending van dinsdag!
  maandag 9 oktober 2000 @ 20:46:53 #80
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_386383
Het zou me niet verbazen als VOO het juist heeft gedaan om het in de uitzending te laten zien.

Anders waren ze er toch wel eerder [lees: uit zichzelf] mee gekomen ipv na allerlei reacties alsnog iets ertegen te gaan ondernemen.

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_386399
quote:
Op 09 oktober 2000 18:51 schreef Cartman1 het volgende:
In het nieuws-overzicht op de BB-site staat nu de actie van Robin ,te bekijken in een filmpje.
Degenen die in dit topic hebben gezegd dat Robin er zelf net zo van geschrokken is krijgen ongelijk.
De reactie van Hieke en Miranda was:'Da's niet leuk man!' Robin antwoord: 'Sorry, voor mij wel.'
VOO heeft nog wel een stukje muziek aan het filmpje toegevoegd: 'Psycho Killer'.
Needless to say dat ik dit erg plezierig vond .
Hij wordt in de tekst+filmpje niet gespaard; ik denk dat ze best veel klachten hebben gekregen en het zo hopen goed te maken.
Maar helaas, morgen is het weer verdwenen..
Iemand nog het bewuste filmpje bekeken?
Vooral de muziek erbij, de moeite waard
pi_386409
quote:
Op 09 oktober 2000 20:46 schreef Niques het volgende:
Het zou me niet verbazen als VOO het juist heeft gedaan om het in de uitzending te laten zien.

Anders waren ze er toch wel eerder [lees: uit zichzelf] mee gekomen ipv na allerlei reacties alsnog iets ertegen te gaan ondernemen.


Ja, het is wel heel duidelijk dat VOO door veel klachten pas is gaan nadenken...beetje mosterd na de maaltijd..Dubbel ook dat ze een clipfragment van de actie op hun site hebben gezet...zijn ze Robin een beetje d'r uit aan het proberen te krijgen?

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 09-10-2000 20:58]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_386437
quote:
------------------------------------------
fashionably_late-
Ja, het is wel heel duidelijk dat VOO door veel klachten pas is gaan nadenken...
------------------------------------------
quote:
------------------------------------------
Op de Veronica-site:
http://media.veronica.nl/artikelen/bigbrothergame
Het doel van het Big Loader-spel is zo veel mogelijk gevogelte neer te knallen. Hieronder bij de 'puntenverdeling' kan je zien hoe je de meeste punten kan verdienen. Een tip: blijf met je vizier zo veel mogelijk in het midden en wacht even voordat je een bom neerschiet! Om je een idee te geven: een score boven 1600 punten is erg goed!
vernietigt alle dieren,
100 bonuspunten
------------------------------------

Inderdaad wordt er bij VOO goed nagedacht: reageer je af op een kippenhok

pi_387123
Al maakt ie 100 kippenhokken schoon, voor mij hoeft die hele Robin niet meer...
pi_387155
Robin is:
arrogant, niet de slimste, beetje sociaal gestoord (weet zich niet in een groep te gedragen..) en hij is achterbaks....ik verwijs hiervoor naar de draad over Annet en koos
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 22:39:59 #86
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_388529
quote:
Op 09 oktober 2000 18:51 schreef Cartman1 het volgende:Degenen die in dit topic hebben gezegd dat Robin er zelf net zo van geschrokken is krijgen ongelijk.
De reactie van Hieke en Miranda was:'Da's niet leuk man!' Robin antwoord: 'Sorry, voor mij wel.'
Dat het was voor mij wel leuk stukje had ik ff gemist Wel erg sloom van BB idd dat ze klachten nodig hebben om hem te berispen tssssk. Echt zo'n eerst doen dan denken actie van Robin Nog geen bewijs dat ie graag dieren mishandeld enzo Maar hij zal er ongetwijfelt de volgende ronde uitgestemt worden

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 10-10-2000 22:41]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_389610
Nou weet ik niet zeker of ik het hier bij het juiste eind heb, maar volgens mij heeft die Robin iets heel anders gezegd.
In plaats van: Sorry, voor mij wel.
ging het volgens mij zo, Robin schoot de kip nog raak ook. De rest vond dat niet echt otf van hem. Robin zei sorry en miranda vroeg of ze de nominatie overnieuw mocht doen. En toen zei Robin: van mij wel.

Volgens mij is hier dus van gemaakt: Sorry, voor mij wel. Want dit heb ik hem niet horen zeggen in de uitzending.

I am powerful... I am immortal... I can do anything... I am cursed... I am the Darkness.
  woensdag 11 oktober 2000 @ 15:53:41 #88
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_389650
Volgens mij heb je gelijk Smooth.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  woensdag 11 oktober 2000 @ 15:55:31 #89
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_389652
Het was mij ook niet heel duidelijk, wat waar is ik weet het niet zeker. Misschien een streamer of iemand met knuffelstick die het weet
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_389782
Hmmm, bij Expeditie Robinson rukten ze de kop van een kip af, doe mij dan toch maar een balletje in mijn flank....
Saving the world in style...at least they say....
pi_389797
quote:
Op 11 oktober 2000 15:16 schreef Smooth het volgende:
Nou weet ik niet zeker of ik het hier bij het juiste eind heb, maar volgens mij heeft die Robin iets heel anders gezegd.
In plaats van: Sorry, voor mij wel.
ging het volgens mij zo, Robin schoot de kip nog raak ook. De rest vond dat niet echt otf van hem. Robin zei sorry en miranda vroeg of ze de nominatie overnieuw mocht doen. En toen zei Robin: van mij wel.

Volgens mij is hier dus van gemaakt: Sorry, voor mij wel. Want dit heb ik hem niet horen zeggen in de uitzending.


Heb net het filmpje nog eens bekeken/beluisterd, je zou zweren dat hij zegt:sorry, voor mij wel.
Toen ik het maandag dus(voor de 2e keer)zag dacht ik nog: goh,dat ik dat in de VOO-uitzending niet heb gehoord.
Nu heb ik in de gaten dat ze op de BBsite zich lekker hebben uitgeleefd op de montagetafel. I'm so pissed off right now...
Heb ik jullie ook nog valse info gegeven...
I'm so sorry
pi_389815
Ja zie je wel, hij heeft het niet zo gezegd.
Wat een lijers daar bij VOO
I am powerful... I am immortal... I can do anything... I am cursed... I am the Darkness.
  woensdag 11 oktober 2000 @ 17:26:39 #93
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_389821
quote:
Op 11 oktober 2000 16:56 schreef John Steed het volgende:
Hmmm, bij Expeditie Robinson rukten ze de kop van een kip af, doe mij dan toch maar een balletje in mijn flank....
Dat is de hoofdreden dat ik E.R. dan ook niet kijk

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_389835
en nu kappen!!

ik geef toe het was een stomme actie van robin maar er wordt nu wel heel overdreven gereageerd!! Hij is berispt door VOO en hij heeft gisteren (op een goede manier) excuses geboden. Het was echt geen doelbewuste actie en hij heeft er heel veel spijt van.

Ik ken Robin persoonlijk heel goed en het is gewoon een heel aardige jongen. Op deze forum las ik ook dat hij alleen om zijn auto geeft..echt onzin.

Ik vind hem ook heel goed doen in het BB huis..ook heel sterk van hem hoe hij miranda steunde toen Leo zat te zanniken over de koekjes

---------------------------
Beste stuurlui staan al wal (fokkers)

pi_389845
quote:
Op 11 oktober 2000 17:40 schreef ponytale het volgende:
en nu kappen!!

ik geef toe het was een stomme actie van robin maar er wordt nu wel heel overdreven gereageerd!! Hij is berispt door VOO en hij heeft gisteren (op een goede manier) excuses geboden. Het was echt geen doelbewuste actie en hij heeft er heel veel spijt van.


Ik ken Robin persoonlijk heel goed en het is gewoon een heel aardige jongen. Op deze forum las ik ook dat hij alleen om zijn auto geeft..echt onzin.

Ik vind hem ook heel goed doen in het BB huis..ook heel sterk van hem hoe hij miranda steunde toen Leo zat te zanniken over de koekjes

---------------------------
Beste stuurlui staan al wal (fokkers)


Op deze forum stond een letterlijke uitspraak van Robin:
'Ik mis helemaal niemand, alleen mijn auto'.

Vreemd

pi_389856
en jij gelooft alles wat ze schrijven??

ik geef toe hij komt soms een beetje bot over maar zo is hij echt niet..komt alleen niet zo goed over!! grote mond klein hartje is wel bij hem van toepassing.

--------------------------------------
beste stuurlui staan aan wal (fokkers)

pi_389860
Het gaat mij er gewoon om dat ze bij VOO zelf zo ver willen gaan dat ze Robin z'n woorden zelfs verdraaien.
Kan niemand dat ff opblazen?

[Dit bericht is gewijzigd door Smooth op 11-10-2000 18:35]

I am powerful... I am immortal... I can do anything... I am cursed... I am the Darkness.
pi_389960
Beste Ponytale,
Leuk dat jij Robin kent. Je weet wat ze zeggen: hoge bomen vangen veel wind. Alleen de populairsten worden hier bekritiseerd. Zoals Mohammed Ali en Koos. Robin deelt in die eer. Laat dat een schrale troost zijn.
Quote:
-------------------------------------------------
door ponytale - woensdag 11 oktober 2000 17:40
en nu kappen!!
ik geef toe het was een stomme actie van robin maar er wordt nu wel heel overdreven gereageerd!! Hij is berispt door VOO en hij heeft gisteren (op een goede manier) excuses geboden. Het was echt geen doelbewuste actie en hij heeft er heel veel spijt van. Ik ken Robin persoonlijk heel goed en het is gewoon een heel aardige jongen....
--------------------------------
pi_390239
Robin is zeer zeer triest. Hij zei het zelf "ik wilde STOER doen..." Nou ik weet niet hoe het met deze hersenloze mislukte moeders wielrenner is, maar ik ga niet DOELBEWUST een kip overhoop schieten met een bal om STOER te doen tegenover anderen
  woensdag 11 oktober 2000 @ 22:49:25 #100
215 misterDre
Paint it black!
pi_390288
  woensdag 11 oktober 2000 @ 22:55:23 #101
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_390301
Voor alle kippenlovers, in de nog uit te zenden aflevering van Expeditie Robinson op NET5 krijgt het winnende team na een "spel" een hok met 3 kippen. Die waren binnen het uur met de hand geslacht en geplukt aan het spit.
Forum ® us
  woensdag 11 oktober 2000 @ 22:57:17 #102
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_390305
quote:
Op 11 oktober 2000 22:55 schreef zeef het volgende:
Voor alle kippenlovers, in de nog uit te zenden aflevering van Expeditie Robinson op NET5 krijgt het winnende team na een "spel" een hok met 3 kippen. Die waren binnen het uur met de hand geslacht en geplukt aan het spit.
nogmaals: dat kijk ik dus niet... Maar plezier ermee, joh.

V

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 11 oktober 2000 @ 23:00:50 #103
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_390309
hoho, ik keur hier niks goed of af, ik geef alleen maar aan dat het nog erger kan.
Forum ® us
  donderdag 12 oktober 2000 @ 02:04:19 #104
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_390532

BB
Bad-Brother.com

Save your breath... use it to blow up your date!
  donderdag 12 oktober 2000 @ 02:09:15 #105
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_390533
Weer mooi gemaakt BB !!!
Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 12 oktober 2000 @ 10:06:23 #106
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_390653
Laten we hopen dat die Robin vanavond tijdens de vlaggen-uitzending van 40 meter naar beneden flikkert..

Dat plezier gun ik die kippen wel..

Save your breath... use it to blow up your date!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 oktober 2000 @ 22:15:48 #107
862 Arcee
Look closer
pi_391733
quote:
Op 12 oktober 2000 02:04 schreef Bad_Brother het volgende:

hijs leuk!!
pi_391760
Waar gaat het over?
Ik kan er geen (kippen)soep van maken.

BIG BROTHER;
wie is er niet mee groot geworden

pi_392171
Maar hij rookt niet!
pi_394088
hahahahahaha
dierenmishandeling dierenbeul al die ZWARE woorden voor het kleine foutje van robin

get over IT

`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 10:24:22 #111
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_394099
quote:
Op 14 oktober 2000 09:57 schreef Hollander het volgende:
hahahahahaha
dierenmishandeling dierenbeul al die ZWARE woorden voor het kleine foutje van robin
get over IT
Ik ZOU eroverheen kunnen stappen als niet zoveel mensen zo achteloos en nonchalant zouden doen over wat geen 'klein foutje' is, maar in essentie een nare karaktertrek.

Dan liever een 'fatsoensrakker'...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_394109
quote:
Op 14 oktober 2000 10:24 schreef Verbal het volgende:
Ik ZOU eroverheen kunnen stappen als niet zoveel mensen zo achteloos en nonchalant zouden doen over wat geen 'klein foutje' is, maar in essentie een nare karaktertrek.

Dan liever een 'fatsoensrakker'...

V


Dus jij maakt geen fouten ????

Ik ga hier verder niet meer op in want ik heb al lang gelezen dat het geen nut heeft.

`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 11:25:32 #113
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_394135
quote:
Op 14 oktober 2000 10:45 schreef Hollander het volgende:
Dus jij maakt geen fouten ????
Jazeker wel. Maar fouten maak je per ongeluk. Als in: niet opzettelijk.
'Oeps, sla ik je zomaar helemaal per ongeluk voor je bek met mijn boksbeugel... Foutje'
quote:
Ik ga hier verder niet meer op in want ik heb al lang gelezen dat het geen nut heeft.
... en we leggen het zo vaak uit...

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 14-10-2000 11:25]

Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator zaterdag 14 oktober 2000 @ 12:16:04 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_394176
quote:
Op 14 oktober 2000 11:25 schreef Verbal het volgende:
Maar fouten maak je per ongeluk. Als in: niet opzettelijk.
Soms doe je iets in een opwelling waar je later spijt van hebt.

Het zo extreem onvergeeflijk en keihard oordelen over Robin heeft denk ik meer te maken met een toch al aanwezige antipathie tegen de persoon Robin, dan dat het te maken heeft met het op juiste waarde weten te schatten van het kip-incident.

Btw: ik sluit me aan bij Hollander, en vindt het welletjes geweest wat betreft deze discussie. De standpunten zijn duidelijk, en elkaar overtuigen of 'begrip kweken voor' zit er geloof ik niet meer in.

Veel plezier nog met het aan de schandpaal nagelen van jullie gezamelijke vijand.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 14-10-2000 12:18]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 18:07:41 #115
215 misterDre
Paint it black!
pi_394476
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 20:17:30 #116
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_394628
Robin is in ieder geval genomineerd voor de Gouden Nachtspiegel met zijn 'foutje'.

Allemaal fatsoensrakkers, daar bij de VARA

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_394639
quote:
Op 14 oktober 2000 20:17 schreef Verbal het volgende:
Robin is in ieder geval genomineerd voor de Gouden Nachtspiegel met zijn 'foutje'.

Allemaal fatsoensrakkers, daar bij de VARA

V


Ja, geweldig!
Toen ik vorige week zat te kijken dacht ik direct aan Robin, was het alweer vergeten tot vanavond. Superjack !!!
pi_394701
* Kuikentje wil even benadrukken dat ze Robin nu niet zo erg meer mag. Elk mens dat een dier nodeloos pijn doet kan ook mensen zonder reden pijn doen
Piep!<P>
pi_397208
Ik vind het maar K*T dat door dat afgrijselijke BB de naam Robin nu door het slijk gaat .
Er zijn ook lieve Robin's hoor .
  maandag 16 oktober 2000 @ 13:55:24 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_397290
quote:
Op 14 oktober 2000 20:17 schreef Verbal het volgende:
Robin is in ieder geval genomineerd voor de Gouden Nachtspiegel met zijn 'foutje'.

Allemaal fatsoensrakkers, daar bij de VARA

V


Nou een beetje wel, want ook de VARA reageerde pas nadat VOO had gereageerd en dat was naar aanleiding van een hoop boze mailtjes/reacties.
Dus wie het stukje ook nomineerde bij Jack, het was wel een beetje laat hè.
***
  maandag 16 oktober 2000 @ 13:58:44 #121
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_397297
quote:
Op 16 oktober 2000 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Nou een beetje wel, want ook de VARA reageerde pas nadat VOO had gereageerd en dat was naar aanleiding van een hoop boze mailtjes/reacties.
Dus wie het stukje ook nomineerde bij Jack, het was wel een beetje laat hè.
Nee hoor, Jack legde uit dat ze zich hadden voorgenomen om dit jaar geen aandacht te schenken aan de RS's, maar dat ze die week waren overstelpt met boze nominaties over Robin, en dus bijna wel moesten. Daarnaast was Robins actie de week ervoor tegen het weekend, en zullen de nominaties net iets te laat zijn geweest voor die uitzending

V

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 16 oktober 2000 @ 14:02:59 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_397308
quote:
Op 16 oktober 2000 13:58 schreef Verbal het volgende:
Nee hoor, Jack legde uit dat ze zich hadden voorgenomen om dit jaar geen aandacht te schenken aan de RS's, maar dat ze die week waren overstelpt met boze nominaties over Robin, en dus bijna wel moesten. Daarnaast was Robins actie de week ervoor tegen het weekend, en zullen de nominaties net iets te laat zijn geweest voor die uitzending

V


Oh, dus ze bezweken onder druk van het publiek nadat ze besloten hadden dit jaar geen aandacht te schenken aan die ordinaire programma's.
Over fatsoensrakkerij gesproken.

Ik persoonlijk vond die show van H v.d. Togt vorig jaar erger dan welke RS dan ook. Maar dat mag wel volgens die o zo politiek correcte omroep!

(P.S. het VARA TV-magazine valt wel elke week bij mij op de mat)

***
  maandag 16 oktober 2000 @ 16:21:57 #123
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_397528
Ik zag gister dat Ed Robin keihard (tijdens het voetballen) in het kruis raakte met dezelfde bal! al was het via Ferrrrdi Net goed!

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 16-10-2000 16:23]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')