Dat Doublepain er niet bijstaat.quote:Op maandag 9 september 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
ONZ / Top 5 aardige en onaardige FOK!kers
Het zit diep bij hem.quote:Op maandag 9 september 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
ONZ / Top 5 aardige en onaardige FOK!kers
Er schijnen meer mensen van een behoorlijke hoge leeftijd dit nog te doen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef Caland het volgende:
Ach ja. Dergelijke lijstjes bijhouden deed ik ook. Op de basisschool. Al is Tong tenminste nog eerlijk.
Madame_Paon
GGMM
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 9 september 2013 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Wie is die Littlebrownie die tong 80 ook aardig vindt blijkbaar.
Kijk in haar FOBOquote:Op maandag 9 september 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Ze is een mod, 17, en doet technische natuurkunde als ik haar profile moet geloven. LElijk dus.
Ja, iedereen heeft nu dat je niet meer anoniem op de fobo kunt kijken gvd.quote:
Wat?quote:Op maandag 9 september 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft nu dat je niet meer anoniem op de fobo kunt kijken gvd.
Hyvesquote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef Adames het volgende:
wat is de Nederlandse vertaling van capitalized? ofwel alles in hoofdletters geschreven
Blokletters?quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef Adames het volgende:
wat is de Nederlandse vertaling van capitalized? ofwel alles in hoofdletters geschreven
Daar is geen woord voor volgens mij.quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef Adames het volgende:
Doe normaalquote:Op maandag 9 september 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Ze is een mod, 17, en doet technische natuurkunde als ik haar profile moet geloven. LElijk dus.
nee blokletters zijn gewoon kleine letters, maar die elk afzonderlijk in een blokje horen te passen. Dus niet aan elkaar worden geschrevenquote:
wiequote:Op maandag 9 september 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 23:54 schreef Adames het volgende:
[..]
nee blokletters zijn gewoon kleine letters, maar die elk afzonderlijk in een blokje horen te passen. Dus niet aan elkaar worden geschreven
Zal er een moment komen dat LB onze stalking zat raakt?quote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef Tjacka het volgende:
Eigen schuld smoof nu sta je in mijn lijstje.
#teamtong80
Lijstjes. Lijstjes overal.quote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef Tjacka het volgende:
Eigen schuld smoof nu sta je in mijn lijstje.
#teamtong80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |