Ik betwijfel het. De tieten in kwestie schoten in ieder geval lazers af.quote:
In deze regio bestaat er ook nog veel sociale controle he. Voor je het weet staart heel het dorp je gek na.quote:Op maandag 9 september 2013 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me best een zwaar bestaan. Hij zal maar een keer op dat Heerenveen vak zijn Groningen vlag hebben meegenomen. Foutje is snel gemaakt natuurlijk, voor je het weet word je uitgescholden door die twee mongoloide advocaten.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb er nog wel wat in de aanbieding
tjacka
Zolang ik maar je beste man mag zijnquote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe de fuk is het mogelijk dat met de huidige goudprijzen de kleinste maat ring exact evenveel kost als de grootste maat
Hij doelt waarschijnlijk op... Ik heb wel gescoord trouwens. Jij bent geen reactie meer waardig voor haar.quote:
Gewicht?quote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe de fuk is het mogelijk dat met de huidige goudprijzen de kleinste maat ring exact evenveel kost als de grootste maat
Speel je het koekjesspel nog?quote:Op maandag 9 september 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ik maar je beste man mag zijn
[..]
Hij doelt waarschijnlijk op... Ik heb wel gescoord trouwens. Jij bent geen reactie meer waardig voor haar.
pakken ze op de kleine meer dan de grotequote:
Vertelquote:Op maandag 9 september 2013 23:29 schreef Caland het volgende:
Ik moest net heel hard lachen om iets.
Dat zou terecht zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
pakken ze op de kleine meer dan de grote
anders gaan mensen met worstenvingers zeiken
Hoeft niet perse toch? Als de kleine dikker is.quote:Op maandag 9 september 2013 23:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kleine ring iig meer dan grotere maat
quote:Op maandag 9 september 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
Ik zag net dat ik bij tong op het lijstje sta van niet leuke usersWaar zo'n sherlock al niet goed voor is.
Zouden er meer van dat soort lijstjes bestaan?
Link.quote:Op maandag 9 september 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
Ik zag net dat ik bij tong op het lijstje sta van niet leuke usersWaar zo'n sherlock al niet goed voor is.
M'n vriendin zegt dat dikte niet niet belangrijk is.quote:Op maandag 9 september 2013 23:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeft niet perse toch? Als de kleine dikker is.
Ah hebben jij en Happel iets bij hem geflikt?quote:Op maandag 9 september 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
ONZ / Top 5 aardige en onaardige FOK!kers
Sterktequote:Op maandag 9 september 2013 23:35 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |