Zou wat zijn als het niet lekker is dan.quote:Op maandag 9 september 2013 20:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben toch een vrouw?
Beste antwoord. Trouw met mequote:Op maandag 9 september 2013 20:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben toch een vrouw?
De normale SS was echt fucked up, concentratiekampen, sektes etc. Helemaal gek waren ze. Waffen SS was welquote:Op maandag 9 september 2013 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou ja, dat het de meest geniale oorlogsmachine ooit was telt ook mee.
Ik heb een goddelijke slagerij in de buurt. Ik ga helemaal los als ik daar ben.quote:Op maandag 9 september 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het niet lekker is dan.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar was ik al achter bij die natuur discussie
Hier is het vaak dat eerste.quote:Op maandag 9 september 2013 20:11 schreef Saind het volgende:
Er is hier net óf iemand doodgeschoten of er wordt al vuurwerk afgestoken.
Ongeveer even waarschijnlijk deze twee opties in deze wijk.
Vuurwerkquote:Op maandag 9 september 2013 20:11 schreef Saind het volgende:
Er is hier net óf iemand doodgeschoten of er wordt al vuurwerk afgestoken.
Ongeveer even waarschijnlijk deze twee opties in deze wijk.
Nee, hoezo dat?quote:Op maandag 9 september 2013 20:12 schreef TwenteFC het volgende:
xcachet ben jij trouwens nog naar Serieus request geweest afgelopen jaar?
Nee, ik moet ook zeggen dat ik het nog nooit echt geprobeerd heb te drinken.quote:Op maandag 9 september 2013 20:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent heus wel van de koffie.
Fukking discipline en skills, niemand is daarvoor en daarna ooit in de buurt gekomen. Als je als geallieerde divisie wist dat er een brigade Waffen SS-ers jouw richting op kwam kon je beter je wapens neerpleuren en zo hard mogelijk rennen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De normale SS was echt fucked up, concentratiekampen, sektes etc. Helemaal gek waren ze. Waffen SS was wel. Of panzergrenadiers
Kom niet uit Zwolle.quote:Op maandag 9 september 2013 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had nog lopen lebberen met een meid uit Zwolle, zou wat zijn.
Hoe heet ze gek?quote:Op maandag 9 september 2013 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had nog lopen lebberen met een meid uit Zwolle, zou wat zijn.
Mwah, USMC komt nu wel aardig in de buurt hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 20:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fukking discipline en skills, niemand is daarvoor en daarna ooit in de buurt gekomen. Als je als geallieerde divisie wist dat er een brigade Waffen SS-ers jouw richting op kwam kon je beter je wapens neerpleuren en zo hard mogelijk rennen.
Geen idee, weet alleen dat ze geen alcohol lustte en haar ouders focking arm waren schijnbaar. Ook niet meer gesproken daarna dus.quote:
Daarom. Hoe fucked up het ook was, niks mis met het bewonderen ervan. Het was gewoon knap en geweldig georganiseerd hoe je het ook wendt of keert.quote:Op maandag 9 september 2013 20:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fukking discipline en skills, niemand is daarvoor en daarna ooit in de buurt gekomen. Als je als geallieerde divisie wist dat er een brigade Waffen SS-ers jouw richting op kwam kon je beter je wapens neerpleuren en zo hard mogelijk rennen.
Jammer. Kans is aanwezig dat ik haar kenquote:Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geen idee, weet alleen dat ze geen alcohol lustte en haar ouders focking arm waren schijnbaar. Ook niet meer gesproken daarna dus.
Nooit. Marines hebben teveel te verliezen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, USMC komt nu wel aardig in de buurt hoor.
Tsjah, ik kan een beschrijving geven maar dat brengt het aantal meiden in zwolle dat het kan zijn waarschijnlijk terug naar 15,000.quote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jammer. Kans is aanwezig dat ik haar ken
Dit.quote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom. Hoe fucked up het ook was, niks mis met het bewonderen ervan. Het was gewoon knap en geweldig georganiseerd hoe je het ook wendt of keert.
Nee man. En waffen SS wel , Waffen SS is echt helemaal afgemaakt door airborne en Patton's 3rd army. in Frankrijk.quote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nooit. Marines hebben teveel te verliezen.
Ja, omdat ze op 15 fronten moesten vechten en op ieder front in een numerieke minderheid waren. Als de Waffen SS het tegen de geallieerden had moeten opnemen met een numerieke minderheid van 1 op 5 hadden ze gewonnen. USSR idem. Maar alles bij elkaar was teveel.quote:Op maandag 9 september 2013 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man. En waffen SS wel , Waffen SS is echt helemaal afgemaakt door airborne en Patton's 3rd army. in Frankrijk.
Ze verdedigde wel. En het was minder dan 1 op 5 in Normandië hoor. Attacking army heeft het altijd veel lastiger.quote:Op maandag 9 september 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, omdat ze op 15 fronten moesten vechten en op ieder front in een numerieke minderheid waren. Als de Waffen SS het tegen de geallieerden had moeten opnemen met een numerieke minderheid van 1 op 5 hadden ze gewonnen. USSR idem. Maar alles bij elkaar was teveel.
Het was op Normandie ook een samenraapsel van. Als ik het me goed herinner kwamen de eerste SS troepen pas na een week of 2 aan op het slagveld.quote:Op maandag 9 september 2013 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze verdedigde wel. En het was minder dan 1 op 5 in Normandië hoor. Attacking army heeft het altijd veel lastiger.
Als die moffen Rusland hadden gelaten voor wat het was, dan hadden we nu in Nazi Duitsland gewoond.quote:Op maandag 9 september 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, omdat ze op 15 fronten moesten vechten en op ieder front in een numerieke minderheid waren. Als de Waffen SS het tegen de geallieerden had moeten opnemen met een numerieke minderheid van 1 op 5 hadden ze gewonnen. USSR idem. Maar alles bij elkaar was teveel.
Nah, de amerikanen hadden kernwapens hé? De duitsers liepen op dat gebied echt heel ver achter.quote:Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als die moffen Rusland hadden gelaten voor wat het was, dan hadden we nu in Nazi Duitsland gewoond.
die wonen te ver wegquote:Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag een van je vele feyenoord scharrels om je op te warmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |