En anders paar weken wachten dan is t op NPO3quote:Op maandag 13 april 2015 10:39 schreef Keano het volgende:
Spitsbergen ben ik zelf geweest. Ben wel benieuwd. Even kijken of ik hem ergens kan vinden deze week.
Gisteren gemist, dus er zit niets anders op.quote:Op maandag 13 april 2015 15:39 schreef TUFKAL het volgende:
En anders paar weken wachten dan is t op NPO3
vrijdag 1 mei - 9u tot 12u ruwe beelden van 2 seizoen reizen waes op éénquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:06 schreef Nober het volgende:
Spitsbergen gezien op KA, zondag de laatste.
Prachtige beelden ook!quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Aflevering over Spitsbergen was leuker dan ik vooraf gedacht had.
leest prima weg hoor. En is ook nog eens niet zo dik. Ik zou het zeker doen als ik jou was!quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Echt een geweldig programma. Heb de film gezien maar het boek niet gelezen (ik vind lezen vreselijk) maar ik overweeg nu om toch dat boek maar eens te lezen..
Neequote:Op zaterdag 18 april 2015 14:32 schreef Ill-Skillz het volgende:
Heeft Belgie 1 ook een online uitzendinggemist die je als NLer kan bekijken eigenlijk?
Staat veel op YT geloof ik.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:32 schreef Ill-Skillz het volgende:
Heeft Belgie 1 ook een online uitzendinggemist die je als NLer kan bekijken eigenlijk?
Vooral aan het begin in dat moeras, alsof er achter elke boom een beer op zou duiken.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:47 schreef Ill-Skillz het volgende:
Net op ned.3 Alaska, deel 2. Waes was wel bizar geobsedeerd door de beertjes. Volgens mij heeft hij niet zo erg van zijn reis genoten daardoor...
Té smerig gewoonquote:
Zal dat ook op NPO komen?quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:37 schreef cva het volgende:
[..]
vrijdag 1 mei - 9u tot 12u ruwe beelden van 2 seizoen reizen waes op één
Zag er niet eens lekker uit.quote:
Gelukkig waren ze niet racistisch maar een kind met een zwarte thuis komen is een no-goquote:
Youtube heeft alles eraf gehaald (alleen maar 1 minuut filmpjes), waar kan ik volledige uitzendingen bekijken? Het moet toch niet zo moeilijk zijn? Iemand?quote:
Je hebt DM.quote:Op maandag 20 april 2015 12:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Youtube heeft alles eraf gehaald (alleen maar 1 minuut filmpjes), waar kan ik volledige uitzendingen bekijken? Het moet toch niet zo moeilijk zijn? Iemand?
gewoon op npo of dit topic teruglezenquote:Op maandag 20 april 2015 12:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Youtube heeft alles eraf gehaald (alleen maar 1 minuut filmpjes), waar kan ik volledige uitzendingen bekijken? Het moet toch niet zo moeilijk zijn? Iemand?
NPO heeft alle uitzendingen van vorig jaar op non-actief en de nieuwere moeten nog verschijnen. Ik ga het wel lekker op 'de' andere manier terug kijkenquote:Op maandag 20 april 2015 16:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
gewoon op npo of dit topic teruglezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |