Hand in handquote:Op maandag 6 februari 2017 12:18 schreef Bronson het volgende:
Ik lag echt dubbel met het gedrag van die zakenman.
Ik denk niet dat dit iets met EU te maken heeft maar eerder met uitzendrechten.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
Het is terug te kijken op VRT.be met een account, maar alleen als je België invult als land en postcode. Dat maar gedaanWat een onzinregel weer van de EU.
Je kan het zonder account gewoon terugkijken op www.een.be. Je kan het daar ook live meekijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
Het is terug te kijken op VRT.be met een account, maar alleen als je België invult als land en postcode. Dat maar gedaanWat een onzinregel weer van de EU.
Ik had Nederland ingevuld en toen stond er iets van "U kunt alleen een account aanmaken als uw domicile België is, dit is volgens de wetgeving van de EU."quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit iets met EU te maken heeft maar eerder met uitzendrechten.
Dat deed ik dus vorige week, maar als ik dat nu doe word ik doorgelinkt naar de vrt website en moet ik een account maken om het gratis te bekijken. (Maakt niet uit, inloggen met google en twee keer oké klikken (oja, en België invullenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan het zonder account gewoon terugkijken op www.een.be. Je kan het daar ook live meekijken.
Dat is Pascal. In Tomtestron speelde hij een grote rol als degene die Tom hielp met het behalen van zijn opdrachten.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die dikke geluidsman hield het niet meer.
Nog zo'n fenomenaal programma van Tomquote:Op woensdag 8 februari 2017 10:48 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Dat is Pascal. In Tomtestron speelde hij een grote rol als degene die Tom hielp met het behalen van zijn opdrachten.
Leuk dat hij er nog steeds bij is. Hij en Tom hebben een goede chemie.
dat is een oude toch?quote:
Seizoen 3 start op NPO volgens mij inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:07 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Sierra Leone was toch de eerste aflevering van het nieuwe, derde, seizoen?
Voor Nederland niet, voor België wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |