SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat versta jij onder een "goed Turks meisje"?quote:Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef xminator het volgende:
Ik schiet al in de paniek om nu nog een goed Turks meisje te vinden.
Jij hebt er één gevonden en dan durf je het niet aan. Hoe moet je op jouw leeftijd van 32 jaar nog een goed Turks meisje vinden?
Vraag ik mij ook af.quote:Op maandag 9 september 2013 18:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een "goed Turks meisje"?
Klik op Gelezen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:04 schreef expans het volgende:
Als ik via mobiel op fok zit dan verwijst die me steeds door naar dezelfde pagina van een topic en beschouwt hij de rest als nog niet gelezen oid. Waarom doet die dat? En hoe kom ik ervan af?
Heb jij zelf ook een beetje een goede naam?quote:Op maandag 9 september 2013 18:05 schreef xminator het volgende:
Eentje met een goede 'naam', leuke en goede familie, beetje intelligent (minstens mbo niv 4 dus), niet lui en vervolgens moet het ook nog eens klikken tussen ons.
Is lastig in deze maatschappij.
Naar mijn weten wel, alleen daar mogen anderen over oordelen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb jij zelf ook een beetje een goede naam?
billenknijper2012quote:Op maandag 9 september 2013 18:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel, alleen daar mogen anderen over oordelen.
Hehehehehequote:
Oke. Najah zulke hoge eisen stel je niet. Snap niet waarom je zo in paniek raakt.quote:Op maandag 9 september 2013 18:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel, alleen daar mogen anderen over oordelen.
Zeg eens hoi tegen mijn zus.quote:Op maandag 9 september 2013 18:12 schreef expans het volgende:
Waar vind ik dat? Zie het niet staan?
Goed meisje voor mij;
Standaard karakteristieke eigenschappen die iedereen opnoemt, maagd/zo min mogelijk relatiegedoe, geen alcohol/sigaretten, moet d'r grenzen kennen, geen uitgaanstype (clubs etc), ozunu kaybetmis olmasin. 'Tesettur', dus nette stijl. Moet gewoon een dame zijn die haar grenzen kent. Plus esmer met dikke wenkbrauwen.mission impossible?
Niet? Als ik kijk naar de dames uit mijn stad, zijn er maar 1 of 2 beschikbaar qua goed meisje/normale familie/opleiding. Vervolgens moet je nog de klik maken en moeten ze beschikbaar zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke. Najah zulke hoge eisen stel je niet. Snap niet waarom je zo in paniek raakt.
Girls just wanna have funquote:Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet? Als ik kijk naar de dames uit mijn stad, zijn er maar 1 of 2 beschikbaar qua goed meisje/normale familie/opleiding. Vervolgens moet je nog de klik maken en moeten ze beschikbaar zijn.
En sommige verhalen moet je horen, wat sommige meisjes uitspoken
Ook nog een beetje kunnen koken + huishouden doen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:12 schreef expans het volgende:
Waar vind ik dat? Zie het niet staan?
Goed meisje voor mij;
Standaard karakteristieke eigenschappen die iedereen opnoemt, maagd/zo min mogelijk relatiegedoe, geen alcohol/sigaretten, moet d'r grenzen kennen, geen uitgaanstype (clubs etc), ozunu kaybetmis olmasin. 'Tesettur', dus nette stijl. Moet gewoon een dame zijn die haar grenzen kent. Plus esmer met dikke wenkbrauwen.mission impossible?
Wat bedoel je met normale familie? Zou je een meisje afwijzen als het niet klikt met haar familie maar voor de rest aan alle eisen voldoet?quote:Op maandag 9 september 2013 18:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet? Als ik kijk naar de dames uit mijn stad, zijn er maar 1 of 2 beschikbaar qua goed meisje/normale familie/opleiding. Vervolgens moet je nog de klik maken en moeten ze beschikbaar zijn.
Tja wat spoken Turkse jongens wel niet uit? Laten we eerlijk zijn, vergeleken met de mannen in onze cultuur zijn de vrouwen een stuk minder erg.quote:En sommige verhalen moet je horen, wat sommige meisjes uitspoken
Plus van vakantie/afwisseling houden; dus niet vier weken per jaar vertoeven in je memleket maar er af en toe op uitgaan, mag ook in Turkije zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Ook nog een beetje kunnen koken + huishouden doen.
Wil je een meisje met ambitie en opleiding/werk dan zul je toch moeten helpen met die dingen denk ik.quote:Op maandag 9 september 2013 18:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Ook nog een beetje kunnen koken + huishouden doen.
Ik vind vrouwen en mannen even engquote:Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat bedoel je met normale familie? Zou je een meisje afwijzen als het niet klikt met haar familie maar voor de rest aan alle eisen voldoet?
[..]
Tja wat spoken Turkse jongens wel niet uit? Laten we eerlijk zijn, vergeleken met de mannen in onze cultuur zijn de vrouwen een stuk minder erg.
Sen zaten ayri dunyadansin.quote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen en mannen even eng
Gewoon geen rare familie, bijvoorbeeld een vader die alcoholist is of allemaal bajesklanten in de familie. Uiteindelijk trouw je wel met een meisje, maar haar familie krijg je erbij. Dan is het zo veel fijner als je een leuke schoonfamilie hebt waarmee het klikt. Dat zorgt uiteindelijk ook voor een betere relatie.quote:Op maandag 9 september 2013 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat bedoel je met normale familie? Zou je een meisje afwijzen als het niet klikt met haar familie maar voor de rest aan alle eisen voldoet?
Omdat anderen het doen mogen de meisjes dat ook doen? Wat is dat voor onzin? Ik doe zulke dingen niet en daarom verwacht ik dat een meisje dat ook niet doet. Andersom vind ik het ook logisch als een nette meisje een nette jongen verwacht.quote:Tja wat spoken Turkse jongens wel niet uit? Laten we eerlijk zijn, vergeleken met de mannen in onze cultuur zijn de vrouwen een stuk minder erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |