kan, maar als je per ongelijk met je hand drukt ben je screwed.quote:Op maandag 9 september 2013 17:31 schreef Sylvana het volgende:
Ik hou van schilderen, maar ik kan niet echt goed tekenen. Nou schilder ik wel eens mandala's/kleurplaten in op papier. Maar kun je met bijvoorbeeld carbonpapier een tekening/kleurplaat overtrekken op een canvas doek, of werkt dat niet?
Carbonpapier heeft wel wat meer druk nodig dan je hand die er even op rust hoorquote:Op maandag 9 september 2013 17:32 schreef blow... het volgende:
[..]
kan, maar als je per ongelijk met je hand drukt ben je screwed.
rusteb wel, drukken niet.quote:Op maandag 9 september 2013 18:02 schreef destrovel het volzgende:
[..]
Carbonpapier heeft wel wat meer druk nodig dan je hand die er even op rust hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop