Oi Braddie, beste maat, naturlijk blijven we vrienden.quote:Op maandag 9 september 2013 14:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik negeer ze, lijkt me het beste. Maar toch vind ik het sneu dat ze dan toch contact gaan zoeken.
Nee, ik lag er zelfs heel vroeg in.quote:Op dinsdag 10 september 2013 06:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Heb je vannacht nog lekker gegeten Braddie?
En nu onderweg naar de sportschool?quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik lag er zelfs heel vroeg in.
Kwart voor 11Wakker om half 7.
Wel wakker geworden rond half 2 en even een glaasje water gedronken, daarna weer heerlijk geslapen.
Hahahaha grapjasquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:50 schreef Chai het volgende:
[..]
En nu onderweg naar de sportschool?
Wat is er nu belangrijker dan een mooie Fiat Cinqecento (ofzo) onder de ass?!quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:10 schreef Rectum het volgende:
Haal eerst je rijbewijs maar, Braddie. Sporten en opleiding kan altijd nog!!!
Dat niet perse maar dan kun je ook mooi met je auto (of die van je moeder) naar de sportschool. Is de drempel om te gaan misschien ook weer wat kleiner.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is er nu belangrijker dan een mooie Fiat Cinqecento (ofzo) onder de ass?!
Met de auto naar de sportschool, toppunt van luiheid of niet dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat niet perse maar dan kun je ook mooi met je auto (of die van je moeder) naar de sportschool. Is de drempel om te gaan misschien ook weer wat kleiner.
Je zou niet de eerste zijn hoor Braddie. En wees eerlijk, het ligt wel een beetje in de lijn der verwachting of niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met de auto naar de sportschool, toppunt van luiheid of niet dan?
Je kan beter met de auto naar de sportschool gaan dan helemaal niet gaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeee Braddie!quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
nee, het toppunt van luiheid zou zijn als je je voorneemt naar de sportschool te gaan en vervolgens besluit niet te gaan omdat de auto twee straten verderop staat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat je waardeloos geinformeerd bent.quote:Op maandag 9 september 2013 15:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
moet je ook maar niet van die gare figuren als gothic cynthia toevoegen.
spuien of stil zijn, ajb.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat je waardeloos geinformeerd bent.
Nee maar vriendelijk bedankt voor het aanbod.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
spuien of stil zijn, ajb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |