abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131062093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:09 schreef MissionPhailed het volgende:
Laatste keer dat ik intercontinentaal vloog was met Delta, die had wel interessante inflight entertainment. Helaas wel via ouwe CRT-schermen in het gangpad, maargoed.

Er was één of andere film over een passagiersvliegtuig die vanaf een vliegveld vanaf de Amerikaanse oostkust naar vliegveld Zaventem bij Brussel vloog. Het gekke in die film was dat er geen sprake was van conventioneel camerawerk, maar het vliegtuig was afgebeeld als een icoon dat over een landkaart vloog. Het was een vrij langdurige film (uur of 7) en gespannen een plotwending afgewacht (koerswijziging, crash) maar het vliegtuig landde uiteindelijk veilig in Brussel. Geen idee hoe die film heet, overigens.
Daar hebben ze dan meer versies van gemaakt, want ik heb er eens eentje gezien waarbij het vliegtuig van Schiphol naar Fuerteventura vloog.
in a crowd you lose humanity
pi_131063536
Hahahhahahha _O_
  woensdag 11 september 2013 @ 20:22:03 #53
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131071314
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:09 schreef Bolters het volgende:

[..]

Ben dit soort vluchten gewoon niet gewend. Dus zin om het te beleven :P
in ieder geval veel plezier tijdens je vlucht en sowieso in New York.

moet zeggen, afgelopen maand op vakantie naar Nederland geweest en vond de films aan boord van Singapore Airlines niet veel aan.
Daarbij kwam nog dat ik de zelfde maand heen en weer vloog dus de zelfde films op zowel de heen als terug weg
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_131081296
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

in ieder geval veel plezier tijdens je vlucht en sowieso in New York.

moet zeggen, afgelopen maand op vakantie naar Nederland geweest en vond de films aan boord van Singapore Airlines niet veel aan.
Daarbij kwam nog dat ik de zelfde maand heen en weer vloog dus de zelfde films op zowel de heen als terug weg
Dank je, zal wel goedkomen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')