Deze gaat even aan me voorbij...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
over 15.5 maanden pas kopen
Haha, ah ok. Succes met volhouden... Wacht maar tot straks The Division, Watch Dogs, The Crew, MGSV, Destiny etc uitkomen. Dan zal het lastig worden denk ik. Sterkte...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik blijf nog vast aan mijn PS3(die dus in Januari/Februari 2015 5 jaar oud is)
Ik ook, ik heb een backlog van hier tot Tokyo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik blijf nog vast aan mijn PS3(die dus in Januari/Februari 2015 5 jaar oud is)
PS4quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb een backlog van hier tot Tokyo.
Stiekem ook wel interessant om te zien wat de concurrentie gaat doen en dan vooral Steambox.
Heb je first batch pre order? Als je hem annuleert kan ik dan niet je plaats overnemen. Ik zit in tweede batch bij MM. Mijn pre order game is killzone dus haal hem sowieso.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Dat Watch_Dogs is uitgesteld is wel echt heel erg zuur. Dat is namelijk mijn pre-order game.
Nu aan t overwegen om de complete pre-order inc. console te cancellen..
Nah ik ga em toch maar niet cancellen. Ik zit bij de "first batch" oftewel "eerste partij" bij bol.com.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:02 schreef Massief het volgende:
[..]
Heb je first batch pre order? Als je hem annuleert kan ik dan niet je plaats overnemen. Ik zit in tweede batch bij MM. Mijn pre order game is killzone dus haal hem sowieso.
Wat zit je dan te overwegen hem te cancellen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nah ik ga em toch maar niet cancellen. Ik zit bij de "first batch" oftewel "eerste partij" bij bol.com.
Dat zegt ie net een paar posts boven jequote:Op zondag 20 oktober 2013 13:43 schreef Massief het volgende:
[..]
Wat zit je dan te overwegen hem te cancellen.
Hij zegt eerst dat hij het overweegt, dan vervolgens 10 minuten later toch weer niet. Is het toevallig een vrouw achter die posts?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zegt ie net een paar posts boven je
Ja die weten ook nooit wat ze willen hequote:Op zondag 20 oktober 2013 14:02 schreef Massief het volgende:
[..]
Hij zegt eerst dat hij het overweegt, dan vervolgens 10 minuten later toch weer niet. Is het toevallig een vrouw achter die posts?
85 minuten laterquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:02 schreef Massief het volgende:
[..]
Hij zegt eerst dat hij het overweegt, dan vervolgens 10 minuten later toch weer niet. Is het toevallig een vrouw achter die posts?
Bedankt schatje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
85 minuten later
wachtze op je 2e batch he toffe boi
Is maar een week laterquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
85 minuten later
wachtze op je 2e batch he toffe boi
Dit ga ik niet meer vergeten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef VulpX het volgende:
[..]
Jessica Nigri
http://en.wikipedia.org/wiki/Jessica_Nigri
Verplichte kennis voor elke mannelijke gamer.
Oooh dat valt dan dus heel erg meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |