ik dacht dat je geen contact meer had met Ben Debielzequote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij is weer helemaal de oude, hij heeft alleen wel nog een afgeknipt mouwboordje van een sweater om zijn nek omdat Loes anders die kale plek stuk likt. Over 3 weken terug voor bloedprikken om de nierwaardes te bekijken.
Hij is nog wel te mager, maar komt goed aan en eet goed.
Met eentje kun je er niemand overheen/in krijgen dus ga je hier maar lopen bluffen dat je er twee hebtquote:
Kappen met die poppenkast.quote:Op maandag 9 september 2013 18:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Oosterse kortharen zijn nu eenmaal klef
Heb jij geen huisdier dan?quote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef chufi het volgende:
Is het verplicht om hier een huisdier te hebben eigenlijk?
Moest even nadenken maar hij is goeeeeeeedquote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Met eentje kun je er niemand overheen/in krijgen dus ga je hier maar lopen bluffen dat je er twee hebt
quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
ik dacht dat je geen contact meer had met Ben DebielzeWel okee dat ie weer wat aankomt.
(Die loes is me er ook een)
quote:
Ik bel gelijk de politie.quote:Op maandag 9 september 2013 14:05 schreef schizovreemd het volgende:
Jullie zijn het stalken niet eens waard!
Als ik hier nog iemand kom stalken dan is het Coos![]()
Hoor je dat Coos, ik ben een levensgevaarlijke bedreiger en ik kom je stalken
Ik heb Johan gekend als klein voetballertje ... En met neefjes van Gijp gespeeld ... en door zn oom getraind ,,, en zoquote:
En ooh wat staat die eend boven je, mijlen ver. Komt die info van Lies btwquote:Op maandag 9 september 2013 14:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ga me de les maar weer lezen Lies, wel per DM ofzo, want het topic is wel weer genoeg vervuild. (hoeft niet hoor)
Morgenavond bij Umberto een uur lang Johan Cruyffquote:
Ja hoorde het, gelijk met de wedstrijd van Oranje?quote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Morgenavond bij Umberto een uur lang Johan Cruyff
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Morgenavond bij Umberto een uur lang Johan Cruyff
Estelle komt vast niet aan bodquote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing![]()
Laat ik mijn tv uit
Aha, dus zo werkt dat, een mede-user als gereedschap gebruiken én een Blauwe noemen in één zin... terwijl het nut ver te zoeken is notabenequote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
En ooh wat staat die eend boven je, mijlen ver. Komt die info van Lies btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |