Stoners: Iedereen in dit topicquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ik maak hem wel zo dat dat geen probleem is.quote:Op zondag 8 september 2013 21:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
op fixen lkkr lang laden weer zeker
vooral op je mobiel een feest
Same here, vooral lekker als ik wakker word, eerst de groene rochels eruithoestenquote:Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef Amarantha het volgende:
Tering hele dag al aan het hoestten, wordt ook steeds erger en pijnlijker. Godverdomme
Had het vanmorgen nietquote:Op zondag 8 september 2013 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
te]
[..]
Same here, vooral lekker als ik wakker word, eerst de groene rochels eruithoesten.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef Amarantha het volgende:
Tering hele dag al aan het hoestten, wordt ook steeds erger en pijnlijker. Godverdomme
Haha ik ookquote:Op zondag 8 september 2013 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same here, vooral lekker als ik wakker word, eerst de groene rochels eruithoesten.
Kan ik ook wel gebruiken.quote:Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef Amarantha het volgende:
Bedankt voor het boeiende advies, kon ik zelf niet bedenken namelijk.quote:Op zondag 8 september 2013 22:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Haha ik ook
Maar ik heb acute bronchitis door de griep.
Ik adviseer jullie beide even niet te roken.
Toen ik dat deed werd het steeds erger zonder dat ik het door had.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het boeiende advies, kon ik zelf niet bedenken namelijk.
Ook niet een of 2 per dag bedoel ikquote:Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het boeiende advies, kon ik zelf niet bedenken namelijk.
Ik rook niet eens.quote:Op zondag 8 september 2013 22:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ook niet een of 2 per dag bedoel ik
Okeoke ik zeg het maar.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
bedankt voor trio.rar
Ik vermaak me vanavond wel.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een leuke jongen ontmoet, ja?
Ja echt een te gekke jongen. Zit hier ook op fok. Monopoly heet iequote:Op zondag 8 september 2013 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een leuke jongen ontmoet, ja?
Je hoefde ook niks te snappen, ik zit al de hele tijd onzin te pratenquote:Op zondag 8 september 2013 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Er kwamen geen sterren aan te pas
Ah geile boy is die Monopolyquote:Op zondag 8 september 2013 22:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja echt een te gekke jongen. Zit hier ook op fok. Monopoly heet ie
Nee echt een super leuke meid.
Godverquote:Op zondag 8 september 2013 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoefde ook niks te snappen, ik zit al de hele tijd onzin te pratenMaar nu echt weg, vroeg college
.
Stoner SC matras.quote:Op zondag 8 september 2013 22:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja echt een te gekke jongen. Zit hier ook op fok. Monopoly heet ie
quote:Op zondag 8 september 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah geile boy is die Monopoly![]()
Tof! Geniet ervan![]()
Vindt ze jou ook leuk?
Ik wel hoorquote:Op zondag 8 september 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die niet vandaag nog seks hebben gehad met Monopoly
je weet niet.quote:Op zondag 8 september 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die niet vandaag nog seks hebben gehad met Monopoly
quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was het voor jou net zo lekker als het voor mij was?
Nee, dat is zijn zaad.quote:Op zondag 8 september 2013 23:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij is wel eens beter geweest. Hij stonk naar eenofandere gore wijvenlucht.
zijn zaadquote:
Ik bedoel dan ook de restjes zaad die zich nog aan de binnenkant van zijn rectum bevinden omdat hij zich er graag inwendig mee in smeert.quote:Op zondag 8 september 2013 23:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
zijn zaadJe zou onderhand wel moeten weten dat ik altijd zorg dat de ander er totaal geen genot aan ervaart.
Het bloed bedekt die stank welquote:Op zondag 8 september 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook de restjes zaad die zich nog aan de binnenkant van zijn rectum bevinden omdat hij zich er graag inwendig mee in smeert.
Wat een verhaalquote:Op zondag 8 september 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook de restjes zaad die zich nog aan de binnenkant van zijn rectum bevinden omdat hij zich er graag inwendig mee in smeert.
whehequote:Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Half stijfje, voelt wel prettig maar niet zeker
#strugglesquote:Op zondag 8 september 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
Lol, tipje zat niet strak genoeg gedraaid dus die pluk ik er zo uit als ik een trekje neem
Sterkte en geniet ervanquote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef Sardu het volgende:
Godver wat een weekend. Totaal van 200 euro aan bekeuringen waarvan 35 op naam van de NS. 2x 28 km moeten fietsen omdat er bussen ingezet worden ipv treinen. Ware het niet dat de buschauffeur een ontzettend lekker wijf thuis moet hebben zitten dat ie tot 2x toe het presteert om 6 minuten voor tijd weg te rijden.![]()
Vanavond ga ik me kapotroken in de haze en heel veel wodka drinken om deze klap weer te vergeten.
Gegroet stönersen tot lator.
35 bekeuringen? Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 8 september 2013 23:33 schreef Sardu het volgende:
Godver wat een weekend. Totaal van 200 euro aan bekeuringen waarvan 35 op naam van de NS. 2x 28 km moeten fietsen omdat er bussen ingezet worden ipv treinen. Ware het niet dat de buschauffeur een ontzettend lekker wijf thuis moet hebben zitten dat ie tot 2x toe het presteert om 6 minuten voor tijd weg te rijden.![]()
Vanavond ga ik me kapotroken in de haze en heel veel wodka drinken om deze klap weer te vergeten.
Gegroet stönersen tot lator.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
35 bekeuringen? Hoe krijg je dat voor elkaar
Las ik het verkeerd? Ja he?quote:
Stonedquote:Op zondag 8 september 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
35 bekeuringen? Hoe krijg je dat voor elkaar
Kan gebeuren ik ben ook kkstonedquote:Op zondag 8 september 2013 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Las ik het verkeerd? Ja he?Ik snap er eigenlijk ook weinig van..
Jaloers. Ik wil kipnuggets enzquote:Op maandag 9 september 2013 00:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben lekker Aviko frietjes aan het frituren met de enige echte rundvlees bitterbal van de Appie.![]()
![]()
![]()
Helaas, ik heb alles al afgeliktquote:Op maandag 9 september 2013 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Breng mij ook even wat dan Gibson, is maar 50 kilometer
quote:Op maandag 9 september 2013 00:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Helaas, ik heb alles al afgeliktik zag zo'n reactie aankomen
quote:Op maandag 9 september 2013 00:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hihi opper de popKankieskhaaan lekker
Ik ga nog even mijn laatste
viandellen frituren*fapfap*
was vorig jaar al met dr gegaan maar toen had ik een vriendin (quote:
Lekker bezig, geniet ervan aankomende tijdquote:Op maandag 9 september 2013 02:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
was vorig jaar al met dr gegaan maar toen had ik een vriendin () dus hebben we elkaar niet meer gezien. op dat moment zeiden we al: dit onthouden wij voor als ik geen vriendin meer heb. stiekem was ik toen al verliefd op haar terwijl ik dus een vriendin had
vandaag was ze ook op een festival waar ik heen ging. en jahoor, dit keer was ik wel single en heb ik heerlijk met haar gedanst/gezoend. zij wil mij en ik wil haar, dat is duidelijk.
alcohol is ook een drugquote:Op maandag 9 september 2013 02:33 schreef Studeur het volgende:
tevens was er wel drugs in het spel, maar alleen van mijn kant, zij had alleen gezopen
Toen jij dit poste was ik al 3 kwartier aan het werk. Onchristelijke tijden.quote:
alleen als je gedouched hebtquote:Op maandag 9 september 2013 08:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Uft gespot toen ze de metro uit liep omg :$ wie wil me aanraken
quote:Op maandag 9 september 2013 09:36 schreef BaasBanaan het volgende:
Dit soort dingen blijven leuk, elk stipje beweegt in een rechte lijn.
[ afbeelding ]
Die ken ik ook ja, maar bij die dacht ik "Ja, klopt" en kostte me het tijd om te zien dat je het ook als bewegende cirkels kan interpreteren.quote:Op maandag 9 september 2013 09:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze bewegen ook allemaal in een rechte lijn.
Die postte ik laatst nogquote:Op maandag 9 september 2013 09:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze bewegen ook allemaal in een rechte lijn.
zeker niet aangesproken eh, pussy ass niggurquote:Op maandag 9 september 2013 08:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Uft gespot toen ze de metro uit liep omg :$ wie wil me aanraken
wut wutquote:Op maandag 9 september 2013 07:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen jij dit poste was ik al 3 kwartier aan het werk. Onchristelijke tijden.
Nu wel chill, moet passagieren naar Winschoten, in de onbediende cabine chillen als een baas.
Bovenstequote:Op maandag 9 september 2013 13:31 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2013 15:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
wut wut
maar je doet dus wel passagierstreinen nu?
lijkt me zo vet om een trein te rijden en dingen om te roepen![]()
Vanavond ook maar weer eens proberenquote:Op maandag 9 september 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Sinds een lange tijd weer eens een inside-out jointje gedraaid!
Deze is nog steeds niet perfect, maar wel mijn personal best
Ik heb eindelijk de rand goed weg gekregenquote:Op maandag 9 september 2013 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanavond ook maar weer eens proberen
Ik kan het dus ookquote:Op maandag 9 september 2013 17:14 schreef Murdera het volgende:
Mensen die niet inside-out kunnen draaien.
Na 5 jaar nog steeds vlekkenloos.
je smaakt zelf.. Wacht, leest mono nog wel eens mee?quote:Op maandag 9 september 2013 17:16 schreef Moira. het volgende:
Smaakt wel veel beter, zo'n inside-out.
whehehequote:Op maandag 9 september 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
je smaakt zelf.. Wacht, leest mono nog wel eens mee?
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 9 september 2013 17:16 schreef Moira. het volgende:
Smaakt wel veel beter, zo'n inside-out.
Ja, het is echt waarquote:Op maandag 9 september 2013 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookMeer wiet minder papier.
Ja, Moira. is backquote:Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Je bent wel weer in je eentje het topic aan het volspammen nu he moir
Aaah, slaap lekkahquote:Op maandag 9 september 2013 18:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En Vas is gone.
Ben kankimoeHele dag gestudeerd, net pas thuis.
Nee ik ga niet slapenquote:
Oh zo ja, omdat jij nu een leven hebtquote:Op maandag 9 september 2013 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik ga niet slapenIk bedoelde dat ik nu minder fok in tegenstelling tot jou, aangezien je nu weer alle tijd hebt
Oh rly.quote:Op maandag 9 september 2013 18:08 schreef Moira. het volgende:
Maar slapen als je moe bent is wel chill
Nee hoorquote:
gone?quote:Op maandag 9 september 2013 18:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En Vas is gone.
Ben kankimoeHele dag gestudeerd, net pas thuis.
Ik kan inmiddels de dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag werken, dus dat is wel meer dan eerst. Maar denk dat ik beter alsnog iets voor erbij of iets anders kan zoekenquote:
hoeveel heb je al gespaard?quote:Op maandag 9 september 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels de dinsdag, woensdag, vrijdag en zaterdag werken, dus dat is wel meer dan eerst. Maar denk dat ik beter alsnog iets voor erbij of iets anders kan zoeken
daarom ging je werken tochquote:Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denken dat ik het komende half jaar überhaupt nog wat kan sparen
Schat, ik verdien nog steeds geen kutquote:
whehehe pauperstrugglesquote:Op maandag 9 september 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schat, ik verdien nog steeds geen kut
Daarom zeg ik dat ik nog steeds iets ga zoeken voor erbij of überhaupt iets anders.
En dan nog moet ik eerst nog een hoop afbetalen aan mensen
Ja best naarquote:
Denk in totaal nog een eurootje of 1500, waarvan 1000 van m'n tante die het uiterlijk voor haar 65e terug wil hebben, en dat is over 6 jaar ofzoquote:
2 a 3 maanden en schuld is wegquote:Op maandag 9 september 2013 18:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was het eerst ook, maar heb hier en daar al wat kunnen schuiven
ik wist niet dat je huur betaaldequote:Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, als ik 1000 euro per maand zou verdienen
Met 1000 euro per maand kan ik 500 euro per maand sparen en heb ik in 3 maanden 1500 euroquote:Op maandag 9 september 2013 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik wist niet dat je huur betaalde
red je het niet met minder dan 500 pm?quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met 1000 euro per maand kan ik 500 euro per maand sparen en heb ik in 3 maanden 1500 euro
Juah, met 300 ook wel (maar dan blijf ik het net zo krap houden als ik altijd heb gezeten), maar dan zou ik 700 euro per maand kunnen sparen en zou ik in 2 maanden 1400 euro bij elkaar hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
red je het niet met minder dan 500 pm?
true, maar ik bekijk het positief. Je vind binnenkort een baa. Van 36 uur . Weekquote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Juah, met 300 ook wel (maar dan blijf ik het net zo krap houden als ik altijd heb gezeten), maar dan zou ik 700 euro per maand kunnen sparen en zou ik in 2 maanden 1400 euro bij elkaar hebben.
Allebei valt onder jouw opmerking dat ik met 2/3 maanden werken de schulden afbetaald zou hebben, als ik 1000 euro per maand zou verdienen, ja
Hope soquote:Op maandag 9 september 2013 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
true, maar ik bekijk het positief. Je vind binnenkort een baa. Van 36 uur . Week
Hoekbank met uitklapbaar onderstel die kan functioneren als voetenbankje/beenondersteuning of slaapbankquote:Op maandag 9 september 2013 19:08 schreef Murdera het volgende:
Zo bank bestellen. Weet nog niet welke ik wil kiezen
die ene die ik leuk vind gvdquote:Op maandag 9 september 2013 19:08 schreef Murdera het volgende:
Zo bank bestellen. Weet nog niet welke ik wil kiezen
da's heel vaak bij UI'squote:Op maandag 9 september 2013 19:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
De ui van FL haalt wel een beetje de magie van dat gifje weg
Ik hou niet van chocoladekoekjes ja.quote:
Kankerraarquote:Op maandag 9 september 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hou niet van chocoladekoekjes ja.
Ik hou niet van chocoladecake ja.
Ik hou niet van chocolademousse ja.
Ik hou niet van chocoladetaart ja.
Ik hou niet van brownies ja.
Ik hou niet van ja.
huh? Dat je niet van chola houdt?quote:Op maandag 9 september 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw vader vond het anders 'nou heel goed'
Geef me je pinpas gewoon gekquote:Op maandag 9 september 2013 19:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je de rest ook doen wat ik nog moet hebben en hoeveel geld heb je nodig
2k is wel genoeg hequote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef me je pinpas gewoon gek./
DE HEMEL!quote:Op maandag 9 september 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
Errrrmahgerd, deze chocola:![]()
[ afbeelding ]
Hier bij de Boniquote:Op maandag 9 september 2013 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DE HEMEL!Haalde ik altijd al in Duitsland
Een gamepcquote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je nog moet hebben nu
bed en dingetjesquote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je nog moet hebben nu
quote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat zo ik nie a vas overlatennat
Hunnie hebquote:Op maandag 9 september 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb
*heeft
Maar ik vergeef je want Amsterdam
van het weekend al eens voorbij zien komen jaquote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef Moira. het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)eeft_cursus_twerken/
Moet vast een hele goede actrice zijn die zit te grinniken van achter haar computertjequote:Op maandag 9 september 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
van het weekend al eens voorbij zien komen ja
Hoop het maarquote:Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet vast een hele goede actrice zijn die zit te grinniken van achter haar computertje
quote:Op maandag 9 september 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
Errrrmahgerd, deze chocola:![]()
[ afbeelding ]
Die zijn inderdaad ook lekkerquote:Op maandag 9 september 2013 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar die heb ik ookEn die met Daim
En de gewone
Milka in de aanbieding
Boohhquote:Op maandag 9 september 2013 22:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad ook lekker![]()
Hertog romige karamel ijs is goddelijk wanneer je stoned bent![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2013 22:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad ook lekker![]()
Hertog romige karamel ijs is goddelijk wanneer je stoned bent![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef F1978 het volgende:
hahahah Geweldig zo'n topic, waarin ik zoveel valse info over mezelf geef, wat een vrijheid is internet toch
Ik had even een gekke buiquote:
Met wat voor programma doe je datquote:Op maandag 9 september 2013 23:27 schreef Studeur het volgende:
ik word steeds beter in muziekjes aan elkaar mixen, nu zelfs een beetje aan het experimenteren met mashups er tussendoor. misschien moet ik DJ worden
yoloquote:Op maandag 9 september 2013 23:27 schreef Studeur het volgende:
ik word steeds beter in muziekjes aan elkaar mixen, nu zelfs een beetje aan het experimenteren met mashups er tussendoor. misschien moet ik DJ worden
jawelquote:Op maandag 9 september 2013 22:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Oreo alleen wel ja, maar niet in milka chocolade .
mixmeisterquote:Op maandag 9 september 2013 23:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Met wat voor programma doe je dat
dat is het hele puntquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik nu ook, waarom zeg je dat nou
nog nooit van mijn leven op 4 chan gezetenquote:
Daar begon dat hele game gebeurenquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat is het hele punt
[..]
nog nooit van mijn leven op 4 chan gezeten
Interessantquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar begon dat hele game gebeuren
Bij twijfel altijd de broek uitlaten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:35 schreef Moira. het volgende:
Van die twijfels of je nou wel je 3 kwart broek moet aantrekken, omdat het hier nu nog fucking koud is terwijl ik weet dat het op werk warm is binnen omdat geen airco.
moeilijk he, de broek in je tas stoppen en hem daar aantrekkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:35 schreef Moira. het volgende:
Van die twijfels of je nou wel je 3 kwart broek moet aantrekken, omdat het hier nu nog fucking koud is terwijl ik weet dat het op werk warm is binnen omdat geen airco.
gedoe.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
moeilijk he, de broek in je tas stoppen en hem daar aantrekken
Je verloor me bij 'aantrekken'.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
moeilijk he, de broek in je tas stoppen en hem daar aantrekken
ze had me bij "broek in je tas stoppen"quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je verloor me bij 'aantrekken'.
Weet iemand hier wanneer vas jarig is?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:10 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik zit hier lekker mijn voorhuid naar achteren te schuiven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet iemand hier wanneer vas jarig is?Je wil Vas een replica van mijn piemel geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Nouja, ik dacht we kunnen zo'n pakketje wel delen met onze 12 cm ps.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je wil Vas een replica van mijn piemel geven?
Je hebt de cijfers verkeerd om.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, ik dacht we kunnen zo'n pakketje wel delen met onze 12 cm ps.
Dan heeft moira er ook nog wat aan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je hebt de cijfers verkeerd om.![]()
Maar je wil er een doublesided dildo van maken?
Die is al helemaal opengescheurd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan heeft moira er ook nog wat aan.
Ja mij ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef BaasBanaan het volgende:
Maar het lijkt me eigenlijk wel heel gaaf om iemand een dildo van mijn piemel te geven.
Een ex-fuckbuddy heeft mij ooit het verzoek gedaan, en ze zou dan zelf het pakket betalen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef BaasBanaan het volgende:
Maar het lijkt me eigenlijk wel heel gaaf om iemand een dildo van mijn piemel te geven.
Ik zou dat echt wel gedaan hebben, weet je hoe stoer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een ex-fuckbuddy heeft mij ooit het verzoek gedaan, en ze zou dan zelf het pakket betalen.Not even kidding.
achteraf gezien wel, maar toen vond ik het maar een raar idee, omdat ze toen ook net een vriend had gekregen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou dat echt wel gedaan hebben, weet je hoe stoer.
Ja, zoveel dat ik de hele muur kan beplakkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou jij een afgietsel van mijn penis willen?
murmuur.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, zoveel dat ik de hele muur kan beplakken
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Er komt iemand even 44 kilometer hierheen wielrennen om een gratis spelletje te brengen (uit FHF). Wat een held
Het is hier nu droogquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Geniaal, in deze regen ook!!
Of regent het daar niet?
Lulligquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:00 schreef badtripbob het volgende:
Hier net 5 minuten of zo.Daarna weer regen. Ik was buiten jointje roken volle regen gelijk
Wat een baasquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Er komt iemand even 44 kilometer hierheen wielrennen om een gratis spelletje te brengen (uit FHF). Wat een held
regen is gezellig en leukquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:04 schreef badtripbob het volgende:
Ja, maar ik besloot gewoon te genieten van mijn muziek terwijl ik in de regen liep en dacht bij mezelf Het is eigenlijk zo erg niet eens.
Als je niet denkt van godverdomme regen dan blijf je positief en valt het heel erg mee eigenlijk.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Die is al helemaal opengescheurd.
Ik zou dat ook best willen van Mono, hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een ex-fuckbuddy heeft mij ooit het verzoek gedaan, en ze zou dan zelf het pakket betalen.Not even kidding.
ik ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou dat ook best willen van Mono, hoor
Goeie tip wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd de broek uitlaten.
waardige citaatquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd de broek uitlaten.
Jaaaaquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:34 schreef Moira. het volgende:
Wanneer katten superschattig met hun koppie ondersteboven liggen te slapen en de pootjes spastisch beginnen te doen![]()
![]()
![]()
Zo verliefd op kattenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JaaaaKan ik echt zo gefascineerd naar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |