SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ds2 chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ozz-03 op 08-09-2013 21:52:39 ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die boateng is dus gewoon naar schalke gegaan. Daar wist ik dus echt niks van. Was steeds in de veronderstelling dat hij bij milan nog speelde omdat hij nog een doelpunt maakte tegen psv. Is Farfan dan weg bij Schalke?![]()
nee,quote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Maver24 het volgende:
Die boateng is dus gewoon naar schalke gegaan. Daar wist ik dus echt niks van. Was steeds in de veronderstelling dat hij bij milan nog speelde omdat hij nog een doelpunt maakte tegen psv. Is Farfan dan weg bij Schalke?![]()
Ik ga kijkenquote:![]()
Mijn broer speelt nog steeds FIFA 13 career mode en hij is alleen maar aan het ragenIk ben blij dat hij geen FUT meer doet.
![]()
waarom moet Farfan vertrekken daarvoor? Boateng is veel beter in een centrale rol.quote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Maver24 het volgende:
Die boateng is dus gewoon naar schalke gegaan. Daar wist ik dus echt niks van. Was steeds in de veronderstelling dat hij bij milan nog speelde omdat hij nog een doelpunt maakte tegen psv. Is Farfan dan weg bij Schalke?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ben dan benieuwd hoe schalke gaat spelen. Farfan op links? Maar daar staat Draxler al. Moet toch iemand op de bank zitten of ze gaan een andere formatie spelen met boateng op CAM of CFquote:![]()
Q( -_-) _______|_*_____Q(-_- )
Rijst aan het pingpongen!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga het voor de 2e keer kijken heb zelfs seizoen 6 al gezienquote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga kijken![]()
Mijn broer speelt nog steeds FIFA 13 career mode en hij is alleen maar aan het ragenIk ben blij dat hij geen FUT meer doet.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Boatank is echt geen winger hoor..komt wel goedquote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben dan benieuwd hoe schalke gaat spelen. Farfan op links? Maar daar staat Draxler al. Moet toch iemand op de bank zitten of ze gaan een andere formatie spelen met boateng op CAM of CFAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Beide zijn toch echt RW en met Draxler als LW is er een FUT-technisch probleem!quote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waarom moet Farfan vertrekken daarvoor? Boateng is veel beter in een centrale rol.
Of ga je beweren dat er een positie niet klopt![]()
![]()
Niet meer in fut? Dat kan toch niet? Welke club zit hijquote:Op zondag 8 september 2013 20:58 schreef rolls-reus het volgende:
Waar is lazovic eigenlijk gebleven?![]()
Farfan rechts, Draxler centraal of links, Boateng ST ofzoquote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben dan benieuwd hoe schalke gaat spelen. Farfan op links? Maar daar staat Draxler al. Moet toch iemand op de bank zitten of ze gaan een andere formatie spelen met boateng op CAM of CF![]()
Volgens mij is hij gewoon bij z'n club geblevenquote:Op zondag 8 september 2013 20:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet meer in fut? Dat kan toch niet? Welke club zit hijhij was eerst 74 maar nu is hij opeens weg
![]()
Zal nog wel naar vitesse gaan danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik deed het ook alleen maar om een reactie uit te lokken.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
En dan The Hunter niet opstellenquote:Op zondag 8 september 2013 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Farfan rechts, Draxler centraal of links, Boateng ST ofzo
Draxler dan maar op links en Boateng CAM. Zonde van Draxler wel. Of iemand een linie terug.![]()
is toch blessaquote:Op zondag 8 september 2013 21:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dan The Hunter niet opstellen
Draxler dan maar op links en Boateng CAM. Zonde van Draxler wel. Of iemand een linie terug.
Net als Szalai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |