abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 september 2013 @ 10:41:15 #51
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_130979619
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:16 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Er simpelweg van uitgaan dat die kleding niet voor JOU bedoeld is, is kennelijk te moeilijk?
Want de betreffende dame is niet in staat om naast de sexy kleding, ook nog op andere manieren haar interesse duidelijk te maken?

Godskolere wat een stuitend stupide mentaliteit kom je af en toe tegen!
En die jongen waarvoor je het doet moet dat dan even niet denken?
pi_130979770
Als die langsloopt bukt ze naar voren. Dan heeft het mannetje de gelegenheid om te inspecteren of de bil naar zijn smaak wel roze en gezwollen genoeg is.
pi_130979917
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind het common sense en heb het daarom niet ter sprake gebracht, maar uiteraard moeten mannen zich beheersen. Echter ben ik van mening dat er meer te halen valt bij de vrouwen, als ze hun tijding en behavior aanpassen, dan bij veel mannen die zich laten leiden door driften c.q. instincten. :{

Het is helaas de werkelijkheid.

:{²
De werkelijkheid van een verknipte geest ja.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130980635
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 17:42 schreef stopnaald het volgende:
AMSTERDAM - De meerderheid van de jongens vindt dat meiden seksueel getint gedrag zelf uitlokken. Vooral door schaars gekleed te gaan. ”Als je een minirokje draagt dan vraag je er toch om?"

Dit blijkt uit onderzoek van EenVandaag onder ruim 2.000 jongeren tussen de 12 en 24 jaar.
Wat hebben die 2000 jongeren slechte ouders. Als dit nou 2000 weeskinderen waren, kon ik het misschien nog begrijpen.
pi_130980830
Serieus, een deeltje 2? :') Waarom? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130981245
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

En als man moet je maar ruiken voor WIE je die kleding aantrekt? Zo werkt het niet natuurlijk, dat snap je zelf ook nog wel?
Je moet er in ieder geval niet van uit gaan dat het voor jou bedoeld is, dat snappen helaas een heleboel mannen niet. Precies mijn punt.

Edit: xzaz, die laat je wel meer merken dan alleen de kleding. :)
pi_130981405
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 11:24 schreef Barbusse het volgende:
Serieus, een deeltje 2? :') Waarom? :')
Omdat sommige aapjes nog steeds proberen vol te houden dat het probleem bij de dames ligt.
Want anders zouden ze moeten toegeven dat het niet normaal is dat ze zulke zwakkelingen zijn dat ze hun gevoelens niet kunnen reguleren. En er misschien iets aan moeten DOEN.

En dat kan natuurlijk niet. Stel je voor zeg.
pi_130981415
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 11:24 schreef Barbusse het volgende:
Serieus, een deeltje 2? :') Waarom? :')
Deel drie zelfs (volgens de TT)...

En in alle delen een verontrustend gebrek aan duidelijke foto's...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_130981569
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:45 schreef Grouch het volgende:

[..]

Omdat sommige aapjes nog steeds proberen vol te houden dat het probleem bij de dames ligt.
Want anders zouden ze moeten toegeven dat het niet normaal is dat ze zulke zwakkelingen zijn dat ze hun gevoelens niet kunnen reguleren. En er misschien iets aan moeten DOEN.

En dat kan natuurlijk niet. Stel je voor zeg.
Serieus, wat een onzin :P Een beetje zelfbeheersing, een beetje normale omgangsvormen, zo moeilijk kan het niet zijn. :') Dames, trek aan waar je je lekker bij voelt. Een of andere primaat die zich niet kan beheersen mag je wat mij betreft 6 X in de ballen trappen. Met gerichte stoten als je naaldhakken draagt. ^O^
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130983064
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 11:39 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Je moet er in ieder geval niet van uit gaan dat het voor jou bedoeld is, dat snappen helaas een heleboel mannen niet. Precies mijn punt.

Edit: xzaz, die laat je wel meer merken dan alleen de kleding. :)
Zo werkt de wereld niet, sorry joh. Mannen zullen altijd naar een mooie vrouw kijken en als ze denken dat ze een kans maken zullen ze een poging wagen. Op dat moment is het jouw goed recht op hem af te wijzen. Maar als je niet benaderd wil worden omdat je sexy kleding aan hebt in het openbaar, trek dan geen sexy kleding aan in het openbaar. Helaas snappen een heleboel vrouwen dat niet. Precies mijn punt.
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 14:35:50 #61
8781 crew  Frutsel
pi_130985907
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:58 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Zo werkt de wereld niet, sorry joh. Mannen zullen altijd naar een mooie vrouw kijken en als ze denken dat ze een kans maken zullen ze een poging wagen. Op dat moment is het jouw goed recht op hem af te wijzen. Maar als je niet benaderd wil worden omdat je sexy kleding aan hebt in het openbaar, trek dan geen sexy kleding aan in het openbaar. Helaas snappen een heleboel vrouwen dat niet. Precies mijn punt.
Kijken is wat anders dan benaderen... en benaderen is weer wat anders dan seksueel getint benaderen... Tel uit je winst...
pi_130986922
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind het common sense en heb het daarom niet ter sprake gebracht, maar uiteraard moeten mannen zich beheersen. Echter ben ik van mening dat er meer te halen valt bij de vrouwen, als ze hun tijding en behavior aanpassen, dan bij veel mannen die zich laten leiden door driften c.q. instincten. :{

Het is helaas de werkelijkheid.

:{²
Ik blijf erbij dat ik er niet in geloof dat degene die grensoverschrijdend gedrag vertonen dat niet meer zullen doen als alle vrouwen hun kleding en gedrag aanpassen, dan vinden ze wel een andere smoes.

Als je als vrouw niet wil dat mannen kijken, geen opmerking maken, of geen versierpogingen doen dan kan het wel helpen om je kleding en gedrag aan te passen, maar als we het hebben over echt lastig vallen tot aan aanranding aan toe dan blijf ik ervan overtuigt dat je aanpassen als vrouw niet helpt. Dan helpt het alleen om degene die zich misdraagt aan te pakken.

En dat betekend dan niet alleen door de vrouw in kwestie, maar ook door de omgeving, of als het een ernstigere mate van lastig vallen wordt door de wet. Dus mijn advies, hou op met mannen die grensoverschrijdend gedrag vertonen gelijk geven, ook al is het maar een klein beetje, keur het volledig af en geef geen enkele schuld aan het slachtoffer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130986989
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 01:19 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

En als man moet je maar ruiken voor WIE je die kleding aantrekt? Zo werkt het niet natuurlijk, dat snap je zelf ook nog wel?
Je mag het als man best "testen", maar dan wel op een normale manier. Iemand aanspreken, kijken of je iemand kan versieren is geen enkel probleem. Het wordt pas een probleem als je voorbij dat normale gaat, als je zonder toestemming je handjes gebruikt, als je na een nee nog doorgaat en vervelend wordt, als je gemeen wordt in opmerkingen omdat iemand geen interesse toont en ga zo maar door.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130987645
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Je mag het als man best "testen", maar dan wel op een normale manier. Iemand aanspreken, kijken of je iemand kan versieren is geen enkel probleem. Het wordt pas een probleem als je voorbij dat normale gaat, als je zonder toestemming je handjes gebruikt, als je na een nee nog doorgaat en vervelend wordt, als je gemeen wordt in opmerkingen omdat iemand geen interesse toont en ga zo maar door.
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom dit uitgelegd moet worden :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 9 september 2013 @ 18:25:57 #65
3542 Gia
User under construction
pi_130993251
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:58 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Zo werkt de wereld niet, sorry joh. Mannen zullen altijd naar een mooie vrouw kijken en als ze denken dat ze een kans maken zullen ze een poging wagen. Op dat moment is het jouw goed recht op hem af te wijzen. Maar als je niet benaderd wil worden omdat je sexy kleding aan hebt in het openbaar, trek dan geen sexy kleding aan in het openbaar. Helaas snappen een heleboel vrouwen dat niet. Precies mijn punt.
Het gaat niet om benaderd worden, maar om schelden, aanranden of verkrachten.
Kijken mag, contact zoeken ook. Maar als ze dan duidelijk niet in jou geïnteresseerd is, moet je je fatsoen houden en je pijlen op iets anders richten.
  maandag 9 september 2013 @ 18:27:27 #66
3542 Gia
User under construction
pi_130993299
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik begrijp werkelijk waar niet waarom dit uitgelegd moet worden :')
Inderdaad, en dat al drie topics lang.
  maandag 9 september 2013 @ 18:34:33 #67
3542 Gia
User under construction
pi_130993577
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:34 schreef Poolbal het volgende:
In sommige gevallen is het gewoon simple risicoschatten:

Zal ik vanavond een kort rokje aan doen? Na de discotheek moet ik nog een kwartier in het donker naar huis fietsen.

Zal ik als blanke man door de Bronx wandelen?

Zal ik mijn auto op dit afgelegen parkeerterrein zetten met de TomTom nog aan het raam?

---
Mannen horen een meid gewoon te laten fietsen in haar korte rok! Negers moeten die blanke gewoon laten lopen! Junks moeten gewoon van mijn auto afblijven!

Allemaal waar, maar toch vinden we het in sommige situaties niet verstandig om iets normaals te doen.
Het gaat hier niet om de Bronx, niet over door het donker fietsen in je minirokje, maar gewoon over vrouwen die, met mooi weer gaan statten en dan een terrasje pikken, of op zaterdagavond lekker op stap gaan en er graag goed uit willen zien.

Knappe vrouwen zijn vaak heel zelfbewust en lopen graag te kokketteren. Dat wil niet zeggen dat ze loslopend wild zijn.
Je mag je bewondering tonen, een drankje aanbieden, een praatje proberen te maken, kan allemaal.
Maar betasten of uitschelden is nooit goed te praten, ook niet bij die meid die haar tieten liet zien. Fluiten, joelen, enz, ja. Betasten, nee.
pi_130993818
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:58 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Zo werkt de wereld niet, sorry joh. Mannen zullen altijd naar een mooie vrouw kijken en als ze denken dat ze een kans maken zullen ze een poging wagen. Op dat moment is het jouw goed recht op hem af te wijzen. Maar als je niet benaderd wil worden omdat je sexy kleding aan hebt in het openbaar, trek dan geen sexy kleding aan in het openbaar. Helaas snappen een heleboel vrouwen dat niet. Precies mijn punt.
Kijken mag, 'benaderen' als in een opmerking maken, nou ja vragen staat vrij, maar een afwijzing moet dan wel direct geaccepteerd worden, wat helaas soms niet gebeurd. En een normale manier van benaderen alsjeblieft, mannen die redeneren zoals jij hebben nogal eens de neiging te beginnen met 'Wil je met me neuken?' in plaats van zelfs maar een 'Hallo'.

Je hebt echt een serieus probleem met je zelfbeheersing en social skills, sorry hoor. Gelukkig hebben de meeste mannen hun oer-instincten beter onder controle, het kan dus wel.
pi_130994804
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om de Bronx, niet over door het donker fietsen in je minirokje, maar gewoon over vrouwen die, met mooi weer gaan statten en dan een terrasje pikken, of op zaterdagavond lekker op stap gaan en er graag goed uit willen zien.

Knappe vrouwen zijn vaak heel zelfbewust en lopen graag te kokketteren. Dat wil niet zeggen dat ze loslopend wild zijn.
Je mag je bewondering tonen, een drankje aanbieden, een praatje proberen te maken, kan allemaal.
Maar betasten of uitschelden is nooit goed te praten, ook niet bij die meid die haar tieten liet zien. Fluiten, joelen, enz, ja. Betasten, nee.
Ben ik met je eens. De situaties die ik schetste zijn situaties waarbij een aantal factoren net effe iets negatiever zijn. Ieder weldenkend mens zou dan risicomijdend gedrag horen te vertonen. In plaats van hopen dat de dader die dag niet toe zal slaan.
Maar gewoon overdag in de stad, of op het werk of... hoor je gewoon leuk te kunnen kleden.
pi_130995755
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Kijken mag, 'benaderen' als in een opmerking maken, nou ja vragen staat vrij, maar een afwijzing moet dan wel direct geaccepteerd worden, wat helaas soms niet gebeurd. En een normale manier van benaderen alsjeblieft, mannen die redeneren zoals jij hebben nogal eens de neiging te beginnen met 'Wil je met me neuken?' in plaats van zelfs maar een 'Hallo'.

Je hebt echt een serieus probleem met je zelfbeheersing en social skills, sorry hoor. Gelukkig hebben de meeste mannen hun oer-instincten beter onder controle, het kan dus wel.
Soms zie je ze ook wel gewoon tegen een meisje aan beginnen te rijden zonder het meisje in kwestie überhaupt aangesproken te hebben. Ziet er ook vreemd uit en het levert ook vreemde blikken op.
pi_130996071
Ik vind de hoeveelheid dames hier die denken dat ze in een roze lala-land leven toch wel een beetje schokkend. Die denken dat als ze maar uitspreken dat die grote boze pervers-meneren, die net even wat te ver gaan, een stelletje stommelingen zijn, en dat die op moeten houden met stom doen, dat van de één op de andere dag opeens geen perversiteiten meer zullen gebeuren.

Nou laat ik jullie maar eens wat vertellen, lieve schatten: Zo werkt de wereld niet, paupers zullen paupers blijven, en onopgevoede mensen zullen onopgevoede dingen blijven doen. Het enige waar je wat aan kan veranderen is jezelf, en als je niet wil dat stomme mensen aan je zitten, moet je zorgen dat je niet in dat soort situaties terecht komt:
• Niet als slet kleden, als je niet als slet behandeld wil worden.
• Niet met Jan en alleman gaan lopen flirten voor aandacht, terwijl je geen interesse in 'm hebt, maar 'm wel het verkeerde idee geeft.
• Niet door donkere steegjes gaan lopen, als je geen schimmige figuren tegen het lijf wilt lopen.
• etc.

En als je stug dat soort dingen negeert omdat het in een ideale wereld wel zou moeten kunnen, dan ligt de schuld inderdaad bij de kneus die aan je zit, maar heb je wel je eigen verantwoordelijkheid verkwanseld, en heb ik ook geen medelijden met je.

En hoewel ik het met jullie eens ben dat verkrachters en geweldplegers toch wel hun ding zullen doen ongeacht hoe je eruit ziet, geldt het wel gewoon voor de wat minder erge delicten zoals handtastelijkheden en ongewenste aandacht, waar hier ook genoeg over geklaagd wordt.

Dus, iets minder calimero-gehuil, en iets meer zelfbeschikking.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
  maandag 9 september 2013 @ 21:24:45 #72
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_131002179
Sean-Fer-di, evenveel lettergrepen als Ban-Shee-Boy, en dat is niet zonder reden. De beste man verkondigt louter waarheden. :{

Nice.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_131002407
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:30 schreef SeanFerdi het volgende:
Ik vind de hoeveelheid dames hier die denken dat ze in een roze lala-land leven toch wel een beetje schokkend. Die denken dat als ze maar uitspreken dat die grote boze pervers-meneren, die net even wat te ver gaan, een stelletje stommelingen zijn, en dat die op moeten houden met stom doen, dat van de één op de andere dag opeens geen perversiteiten meer zullen gebeuren.

Nou laat ik jullie maar eens wat vertellen, lieve schatten: Zo werkt de wereld niet, paupers zullen paupers blijven, en onopgevoede mensen zullen onopgevoede dingen blijven doen. Het enige waar je wat aan kan veranderen is jezelf, en als je niet wil dat stomme mensen aan je zitten, moet je zorgen dat je niet in dat soort situaties terecht komt:
• Niet als slet kleden, als je niet als slet behandeld wil worden.
• Niet met Jan en alleman gaan lopen flirten voor aandacht, terwijl je geen interesse in 'm hebt, maar 'm wel het verkeerde idee geeft.
• Niet door donkere steegjes gaan lopen, als je geen schimmige figuren tegen het lijf wilt lopen.
• etc.

En als je stug dat soort dingen negeert omdat het in een ideale wereld wel zou moeten kunnen, dan ligt de schuld inderdaad bij de kneus die aan je zit, maar heb je wel je eigen verantwoordelijkheid verkwanseld, en heb ik ook geen medelijden met je.

En hoewel ik het met jullie eens ben dat verkrachters en geweldplegers toch wel hun ding zullen doen ongeacht hoe je eruit ziet, geldt het wel gewoon voor de wat minder erge delicten zoals handtastelijkheden en ongewenste aandacht, waar hier ook genoeg over geklaagd wordt.

Dus, iets minder calimero-gehuil, en iets meer zelfbeschikking.
Dit. Heb ik ook meerdere keren gezegd, maar in andere woorden.

Maar uiteindelijk zal er weer een vrouw zijn die het punt compleet mist en reageert met "oh, dus het is onze schuld? We moeten zeker in boerkas lopen!?".
pi_131003082
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:30 schreef SeanFerdi het volgende:
Ik vind de hoeveelheid dames hier die denken dat ze in een roze lala-land leven toch wel een beetje schokkend. Die denken dat als ze maar uitspreken dat die grote boze pervers-meneren, die net even wat te ver gaan, een stelletje stommelingen zijn, en dat die op moeten houden met stom doen, dat van de één op de andere dag opeens geen perversiteiten meer zullen gebeuren.

Nou laat ik jullie maar eens wat vertellen, lieve schatten: Zo werkt de wereld niet, paupers zullen paupers blijven, en onopgevoede mensen zullen onopgevoede dingen blijven doen. Het enige waar je wat aan kan veranderen is jezelf, en als je niet wil dat stomme mensen aan je zitten, moet je zorgen dat je niet in dat soort situaties terecht komt:
• Niet als slet kleden, als je niet als slet behandeld wil worden.
• Niet met Jan en alleman gaan lopen flirten voor aandacht, terwijl je geen interesse in 'm hebt, maar 'm wel het verkeerde idee geeft.
• Niet door donkere steegjes gaan lopen, als je geen schimmige figuren tegen het lijf wilt lopen.
• etc.

En als je stug dat soort dingen negeert omdat het in een ideale wereld wel zou moeten kunnen, dan ligt de schuld inderdaad bij de kneus die aan je zit, maar heb je wel je eigen verantwoordelijkheid verkwanseld, en heb ik ook geen medelijden met je.

En hoewel ik het met jullie eens ben dat verkrachters en geweldplegers toch wel hun ding zullen doen ongeacht hoe je eruit ziet, geldt het wel gewoon voor de wat minder erge delicten zoals handtastelijkheden en ongewenste aandacht, waar hier ook genoeg over geklaagd wordt.

Dus, iets minder calimero-gehuil, en iets meer zelfbeschikking.
Eens. Dit is precies wat ik ook bedoelde. Ik keur handtastelijkheden en verkrachting enzo absoluut niet goed. Maar je leeft niet in een perfecte wereld. Er zijn nu éénmaal mannen die een kort rokje als uitnodiging zien om tegen je aan te gaan staan rijden. Of die denken dat een korte plagende glimlach een teken is dat ze met hem naar bed wil. Prima dat je er zo bij wil lopen, maar wees dan op de hoogte van de mogelijke consequenties.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_131003255
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Of die denken dat een korte plagende glimlach een teken is dat ze met hem naar bed wil. Prima dat je er zo bij wil lopen, maar wees dan op de hoogte van de mogelijke consequenties.
Vandaar de gezichtssluier?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')