http://jinek.incontxt.nl/quote:Vanaf zondag 8 september is Eva Jinek te zien bij de KRO-NCRV (17.00 uur, Nederland 2) met haar nieuwe talkshow Jinek. Deze talkshow wordt live uitgezonden vanuit Hotel Arena in Amsterdam. Jinek is een talkshow, gericht op de week die gaat komen. De gasten van de eerste uitzending zijn Arabist Maurits Berger, zwemkampioen Marleen Veldhuis, CDA-fractievoorzitter Sybrand Buma en actrice Anna Drijver.
Maandag 9 september debatteert het Amerikaanse congres over de aanval op Syrië. Arabist Maurits Berger schuift in de eerste live uitzending van Jinek aan om te praten over deze kwestie en geeft zijn kritische mening.
Zwemkampioen Marleen Veldhuis neemt samen met ALS-patiënt Bernard Mueller plaats in de studio. Aanstaande zondag zwemmen zij mee voor het goede doel ALS met de Amsterdam City Swim.
Ook CDA-fractievoorzitter Sybrand Buma is aanwezig en kijkt vooruit op Prinsjesdag. En, Anna Drijver over haar rol in de nieuwe Nederlandse romantische komedie, Smoorverliefd, die aanstaande donderdag in première gaat.
Beter dan die snol in de morgenquote:Op zondag 8 september 2013 18:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb ook gekeken ! Was wel aardig.
Ach haar ochtendshow begon ook matig en liep toch uit naar 572k. Komt wel goed.quote:Op maandag 9 september 2013 09:34 schreef OProg het volgende:
Ik denk toch dat ze wel iets meer verwacht hadden dan 175.000 kijkers.
Wel het voordeel dat zowel het gesprek met Buma als met Drijver een artikeltje op de site van de krant opleverden.
Daarom is het dan voor het programma goed dat er stukjes verschijnen op basis van interviews in de show.quote:Op maandag 9 september 2013 09:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach haar ochtendshow begon ook matig en liep toch uit naar 572k. Komt wel goed.
Ik ga weer kijken.quote:Op zondag 15 september 2013 09:10 schreef borisz het volgende:
De Baarden van Plasterk en Dijkshoorn zijn te gast.
Ook Olga Zuiderhoek schuift aan.
Iets zegt mij dat jij je teveel laat leiden door haar voorkomen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:28 schreef Seam het volgende:
Wat een vrouw die Eva Jinek. Het zal me niks verbazen als zij al tientalle prijzen voor journalistiek gewonnen heeft. Zij kan echt alles!
twitter:JinekLive twitterde op zondag 13-10-2013 om 16:54:28Zometeen na het journaal: #jinek met minister van onderwijs Jet Bussemaker, Duncan Stutterheim, @Mrsvanderlinden en @cornaldm op #nl2 reageer retweet
Om 17.05 begint hetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:58 schreef Iwanius het volgende:
Gek genoeg mis ik elke keer haar uitzendingen. Misschien verkeerd tijdstip van uitzending?
Het blijft baggerquote:Op zondag 26 januari 2014 17:14 schreef borisz het volgende:
Maar weer eens een schopje.
Gasten
Melanie
Kysia
Peter Burger
Ja. Stormlooptopic.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:12 schreef xzaz het volgende:
Is dit het topic van Jinek?
Jip en Janneke zijn Negers, blank maken dus.
dat! En die van Opzij werd bozer en bozer omdat het elke keer op ' vrouwenpraat ' uitkwamquote:Op zondag 11 mei 2014 18:03 schreef OProg het volgende:
Het was stiekem vermakelijk omdat het zo'n kippenhok was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |