is het alweer pre-order?quote:Op zondag 8 september 2013 15:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat zou jou uitkomen? Ik weet niet wanneer de pre-order sluit.
Ehm, ik moet sowieso even afwachten of ik nog stagevergoeding ga krijgen. En dan aan de hand daarvan bepalen hoe ik financieel zit.quote:Op zondag 8 september 2013 15:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat zou jou uitkomen? Ik weet niet wanneer de pre-order sluit.
Oh, ik had niet in de gaten dat het zo overkwam, sorry. Het ging specifiek over mijn ogen jaquote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O dus het gaat specifiek over jou. Het kwam over alsof dit voor iedereen zo is.
Als meerdere mensen het zeggen zal het wel kloppen.. Zei het vooral omdat ik dus bij een gigantische dure opticien zat die zei dat mijn linkeroog onscherp zag, dat dat niet op te lossen was, maar dat m'n rechteroog het toch wel over nam. Nu zit ik bij een andere, die er even een punt bijgooide bij m'n linkeroog en toen bleek ik daar gewoon prima scherp mee te kunnen zien
Ik moest ook ff nadenken wat voor ijzer dat dan weer kon zijn, maar een thermometer leek me daarna wel het meest logischequote:
Ah, okquote:Op zondag 8 september 2013 15:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ehm, ik moet sowieso even afwachten of ik nog stagevergoeding ga krijgen. En dan aan de hand daarvan bepalen hoe ik financieel zit.
Oh, dus er sluit niks meer?quote:Op zondag 8 september 2013 15:11 schreef Mss het volgende:
Pre-orders zijn al verzonden, nu is het regulier bestellen bij ILNP
Oh echt, dat wist ik nietquote:Op zondag 8 september 2013 15:11 schreef Debsterr het volgende:
SQ, hebbie american horror story nou niet meer nodig? Baas was ze opnieuw gaan downloaden voor je..
Fuque, das wel klote jaquote:Op zondag 8 september 2013 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
(ik wilde eigenlijk dodnerdag + vrijdag vrij nemen maar op deze manier zit dat er natuurlijk niet in)
Mja, ik wacht het even af, misschien is vrij pakken wel helemaal niet nodig uiteindelijkquote:Op zondag 8 september 2013 15:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fuque, das wel klote ja![]()
En maandag deels thuiswerken om alsnog een van die dagen vrij te pakken eventueel een optie?
Geeft niet, was een kleine moeite, maar dan zetten we de download weer uit (tenzij je HD + nl ondertitel toch liever hebt)quote:Op zondag 8 september 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh echt, dat wist ik niet![]()
sorry!!
Ik had een website gevonden met allemaal series er op![]()
Birefringencequote:Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Debs! Welke ILNP duochrome is de echte must have volgens jou?
ik denk dat ik me zo wel redquote:Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geeft niet, was een kleine moeite, maar dan zetten we de download weer uit (tenzij je HD + nl ondertitel toch liever hebt)
Briefnogwattus vind ik het mooiste van de swatches afquote:Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Debs! Welke ILNP duochrome is de echte must have volgens jou?
quote:Op zondag 8 september 2013 15:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Briefnogwattus vind ik het mooiste van de swatches af
quote:
Gatverquote:Op zondag 8 september 2013 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat de fuck
http://gewoonwateenstuden(...)i-bolognese-met.html
Nom. Omnom.quote:Op zondag 8 september 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb momenteel zo'n puist waar ik driemaaldaags uit kan oogsten
Okquote:Op zondag 8 september 2013 15:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat dacht ik ook al ja. Als ik dan mee wil bestellen is het alleen die denk ik Trix.
Is goed.quote:Op zondag 8 september 2013 15:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Okzal ik ff kijken wat de porti doen?
Saus uit een pakje met veel vlees en weinig groenten dus super zout, en dan nog teringzoute chips erbijquote:
Instant aidsquote:Op zondag 8 september 2013 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Saus uit een pakje met veel vlees en weinig groenten dus super zout, en dan nog teringzoute chips erbij
Ewww, hoe verzin je het om die chips erbij te pakkenquote:Op zondag 8 september 2013 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat de fuck
http://gewoonwateenstuden(...)i-bolognese-met.html
Gatverquote:Op zondag 8 september 2013 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ewww, hoe verzin je het om die chips erbij te pakken
Verder lijkt het behoorlijk op hoe wij het vroeger thuis kregen, alleen moet je dat groentenpakketje dan nog ff vervangen door 1 ui![]()
Aaah, moeilijijk. Het is een beetje aan de dure kant voor mij, maar soooo pretty.quote:Op zondag 8 september 2013 15:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan kom jij op ongeveer 13,50 voor dat flesje incl verzenden, Bambi.
Ja hier ook hoorquote:Op zondag 8 september 2013 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ewww, hoe verzin je het om die chips erbij te pakken
Verder lijkt het behoorlijk op hoe wij het vroeger thuis kregen, alleen moet je dat groentenpakketje dan nog ff vervangen door 1 ui![]()
Kijk maar ffquote:Op zondag 8 september 2013 15:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaah, moeilijijk. Het is een beetje aan de dure kant voor mij, maar soooo pretty.
Toen wist ik niet anders. Ook werd het gehakt in de pan altijd nog ff gekruid, dus ging er nog een extra lading zout overheen. Zelfde met gekookte aardappels.quote:
Dat vooral.quote:Op zondag 8 september 2013 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toen wist ik niet anders. Ook werd het gehakt in de pan altijd nog ff gekruid, dus ging er nog een extra lading zout overheen. Zelfde met gekookte aardappels.
Het heeft even geduurd voordat ik veel minder zoute dingen ben gaan waarderen
Maar ik kook nog steeds voor een deel met pakjes, want makkelijk. Maar dan ga ik er niet nog eens extra zout aan toevoegen. En al helemaal geen Doritos bij m'n avondeten
Daar zou ik nou nooit opgekomen zijnquote:Op zondag 8 september 2013 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Watermeloen met chocoladevlokken![]()
Het is beter dan pasta met doritosquote:Op zondag 8 september 2013 15:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar zou ik nou nooit opgekomen zijn
Volgens mij is zowat alles beter dan pasta met doritosquote:Op zondag 8 september 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is beter dan pasta met doritos![]()
![]()
Serieus, elke vorm van fruit in combinatie met een beetje chocolade
Ik hou daar echt niet van. Alleen chocolade met banaan vind ik te etenquote:Op zondag 8 september 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is beter dan pasta met doritos![]()
![]()
Serieus, elke vorm van fruit in combinatie met een beetje chocolade
Aardbeien met chocolaquote:Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hou daar echt niet van. Alleen chocolade met banaan vind ik te eten
Chocolade smelten en er dan aardbeien in dopenquote:Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hou daar echt niet van. Alleen chocolade met banaan vind ik te eten
Dat maar dan met banaanquote:Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb ook wel eens een tosti gemaakt met chocopasta en plakjes appel, had ik ergens zien staan en was nieuwsgierig. Het was nog lekker ook
Tosti met banaan en chocoladequote:Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb ook wel eens een tosti gemaakt met chocopasta en plakjes appel, had ik ergens zien staan en was nieuwsgierig. Het was nog lekker ook
quote:Op zondag 8 september 2013 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tosti met banaan en chocolade
Jaaa.quote:Op zondag 8 september 2013 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tosti met banaan en chocolade
quote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Debsterr het volgende:
Banaan over de lengte insnijden en rolo's + pure chocolade in stoppen, dan op de BBQ totdat het gesmolten is.
Dat had B laatst ook als toetje toen hij bij iemand aan het BBQ'en was! Hij was er zeerrrrrrrrr over te sprekenquote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Debsterr het volgende:
Banaan over de lengte insnijden en rolo's + pure chocolade in stoppen, dan op de BBQ totdat het gesmolten is.
Succes! Wij hebben net ongeveer 8 km gewandeldquote:Op zondag 8 september 2013 15:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga er vandoor. Wandelen.![]()
Tot later!
Hebben jullie heel de week al ruzie, of lijkt dat maar zo?quote:Op zondag 8 september 2013 16:02 schreef Molo het volgende:
Skjoehoeeeeee, mag ik die website in DM?
Ik ben wel benieuwd naar die serie, maar Koos is boos op me geloof ik () dus ik ga hem niet vragen te downloaden
Op en af, zal hem wel iets dwars zittenquote:Op zondag 8 september 2013 16:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hebben jullie heel de week al ruzie, of lijkt dat maar zo?
Oh das wel heel beroerde timing dan jaquote:Op zondag 8 september 2013 16:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Op en af, zal hem wel iets dwars zitten
Gisteravond superleuk feest gehad, ik heb 's middags me het schompes gelopen en gereden om zijn kleding en attributen te verzamelen (was verkleedfeest) en vanochtend loopt hij weer sacho te doen tegen me met alles wat ik verkeerd doe, hij stikt er maar even in.
Zal wel weer over gaan hoor, maar we zijn morgen 2 jaar getrouwd maar ik heb echt geen zin om iets te gaan doen met zo'n sacho vent
Die zijn leuk!quote:Op zondag 8 september 2013 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
Schaamteloze crosspost vanuit FB![]()
Een paar van de armbandjes, wat zou een redelijke prijs hiervoor zijn? Ik kijk niet naar de uren die ik erin steek, dan worden ze onbetaalbaar. Maar ze zijn wel vrij bewerkelijk allemaal.
[ afbeelding ]
Het is een bundeltje armbandjes. Dus 1 foto is 1 armband ja. ze gaan met 4 stuks aan 1 sluiting.quote:Op zondag 8 september 2013 16:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die zijn leuk!
Is elke foto 1 armband, of een rijtje verschillende armbanden?
Ja is ook zo, maar goed, dat plan je niet echt hequote:Op zondag 8 september 2013 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh das wel heel beroerde timing dan ja
Maar toch klote zo'n sfeertje in huisquote:Op zondag 8 september 2013 16:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar goed, dat plan je niet echt he
Ik hoop alleen dat hij nou een keer echt vertelt wat er is ipv detail dingen op mij projecteren, maar bij het eruit proberen te trekken in een gesprek wordt hij nu boos op mij dus dat werkt even niet, moet echt even uit hem komen.
Het is een gozer met issues van vroeger en dit is wel een herhalend patroon dus ik maak me verder niet zo'n zorgen en we gaan niet uit elkaar ofzo
Gelukkigquote:Op zondag 8 september 2013 16:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar goed, dat plan je niet echt he
Ik hoop alleen dat hij nou een keer echt vertelt wat er is ipv detail dingen op mij projecteren, maar bij het eruit proberen te trekken in een gesprek wordt hij nu boos op mij dus dat werkt even niet, moet echt even uit hem komen.
Het is een gozer met issues van vroeger en dit is wel een herhalend patroon dus ik maak me verder niet zo'n zorgen en we gaan niet uit elkaar ofzo
Leuk!quote:Op zondag 8 september 2013 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is een bundeltje armbandjes. Dus 1 foto is 1 armband ja. ze gaan met 4 stuks aan 1 sluiting.
Zulke slotjes.
Nou het is wel een tikje meer dan gevlochten stofquote:Op zondag 8 september 2013 16:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb geen idee wat dat soort armbandjes normaal zouden moeten kosten... Als ik ze in een winkel zou zien liggen, zou ik er zelf denk ik niet meer dan 10 euro aan uitgeven. Tenslotte blijft het gevlochten stof, om het even heel oneerbiedig te zeggen![]()
Maar ik vind ze wel super tof om te zien. Wellicht als je het op handgemaakt en one-of-a-kind gooit (wat natuurlijk ook zo is) dat je er nog wat meer voor kan vragen, 15 bv?
Ik zou 1 voor 20 en 2 voor 35 doenquote:Op zondag 8 september 2013 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou het is wel een tikje meer dan gevlochten stofMaar ik begrijp dat niet iedereen in kan schatten hoe bewerkelijk (en moeilijk af en toe) sommige armbandjes zijn.
Ze zijn inderdaad one of a kind.
Online gaan dit soort Ibiza armbandjes tussen de 18 en 30 euro weg. Afhankelijk van de simpelheid.
Ik zat zelf aan ¤17,50 of ¤20,- te denken, want dit zijn dus geen simpele.
Ik heb er ook compleet geen verstand van verder hoor! Ik kan dus ook zeker niet inschatten hoe lastig en bewerkelijk ze zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou het is wel een tikje meer dan gevlochten stofMaar ik begrijp dat niet iedereen in kan schatten hoe bewerkelijk (en moeilijk af en toe) sommige armbandjes zijn.
Ze zijn inderdaad one of a kind.
Online gaan dit soort Ibiza armbandjes tussen de 18 en 30 euro weg. Afhankelijk van de simpelheid.
Ik zat zelf aan ¤17,50 of ¤20,- te denken, want dit zijn dus geen simpele.
niet alleen als iemand dood gaat, dibs roepen op iets is dat jij t krijgt / als eerste magquote:Op zondag 8 september 2013 17:14 schreef Molo het volgende:
Dibsen is als iemand dood gaat alvast iets uit de erfenis reserveren toch?
dibs op je lv tassen en studiolampen en camera en lenzen en macbook en appartement met inboedel. Nee?quote:Op zondag 8 september 2013 17:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet alleen als iemand dood gaat, dibs roepen op iets is dat jij t krijgt / als eerste mag
Oh ik dacht alleen als iemand dood gingquote:Op zondag 8 september 2013 17:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet alleen als iemand dood gaat, dibs roepen op iets is dat jij t krijgt / als eerste mag
Sjaanquote:
Ja das goed hoor, ze nemen mij dinsdag op in t AMC dus als het niet goed gaat daarna zal k deze quote in erfenis zettenquote:Op zondag 8 september 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dibs op je lv tassen en studiolampen en camera en lenzen en macbook en appartement met inboedel. Nee?
Awesomequote:Op zondag 8 september 2013 17:16 schreef Sharana_LV het volgende:
kiek hoe lief
thaise bapau
[ afbeelding ]
Vergeet het andere bericht ook nietquote:Op zondag 8 september 2013 17:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja das goed hoor, ze nemen mij dinsdag op in t AMC dus als het niet goed gaat daarna zal k deze quote in erfenis zetten
Nee joh, dibs moet je minstens 10 keer per week bij dingen roepen gewoon omdat het kan, alles claimenquote:Op zondag 8 september 2013 17:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik dacht alleen als iemand dood ging
OKAYOKAY HEBBERTquote:Op zondag 8 september 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vergeet het andere bericht ook niet
quote:Op zondag 8 september 2013 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee joh, dibs moet je minstens 10 keer per week bij dingen roepen gewoon omdat het kan, alles claimen
Ermagerd briljantquote:Op zondag 8 september 2013 17:16 schreef Sharana_LV het volgende:
kiek hoe lief
thaise bapau
[ afbeelding ]
Phehehe Brum is een baasquote:Op zondag 8 september 2013 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is een kutjanus. ik stond een foto te maken en toen kwam hij opeens met zn hoofd vol in beeld, ik schrok me de tyfus
Was het een goeden foto?quote:Op zondag 8 september 2013 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is een kutjanus. ik stond een foto te maken en toen kwam hij opeens met zn hoofd vol in beeld, ik schrok me de tyfus
SCHAAR ZE HADDEN DAAR VELEN OPBLAASTASSEN NET ALS VROEGAH TOEN MOEST IK GELIJK AAN JOU DENKEN :vquote:Op zondag 8 september 2013 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd briljant![]()
Was het tof?
Als fotograaf moet je elke kans grijpen!quote:Op zondag 8 september 2013 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb niet op het knopje geduwd.
WAT HOE SCHITTEREND IS DIT?quote:
wel hequote:Op zondag 8 september 2013 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAT HOE SCHITTEREND IS DIT?![]()
Opblaastassenquote:Op zondag 8 september 2013 17:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SCHAAR ZE HADDEN DAAR VELEN OPBLAASTASSEN NET ALS VROEGAH TOEN MOEST IK GELIJK AAN JOU DENKEN :v
ik ben oud en loop weer achterquote:Op zondag 8 september 2013 17:37 schreef Incantrix het volgende:
Sjaan!! Wazzup babe?
En nee, dibs is gewoon een soort reserveren
Tuurlijk!quote:Op zondag 8 september 2013 17:09 schreef Incantrix het volgende:
Oeh, puckz, prijs weet i niet zo goed, maar mag ik evt die met die doodshoofdjes dibsen?
Gestart in het tweede leerjaar is goed ding toch? Dan heb je het eerste jaar niet hoeven doen?quote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Mss het volgende:
Ik ben mijn CV aan het updaten voor mijn stage, en nu ben ik dus weer terug naar mijn oude opleiding. Kan ik daar inzetten 'gestart in tweede leerjaar'? Of HOE zouden jullie dat neerzetten?
klinkt primaquote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef Mss het volgende:
Ik ben mijn CV aan het updaten voor mijn stage, en nu ben ik dus weer terug naar mijn oude opleiding. Kan ik daar inzetten 'gestart in tweede leerjaar'? Of HOE zouden jullie dat neerzetten?
zo das snel! Feli!quote:Op zondag 8 september 2013 18:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd de eerste is al verkocht
[..]
Gestart in het tweede leerjaar is goed ding toch? Dan heb je het eerste jaar niet hoeven doen?
Jep, anders heb je zo'n gat in je CV ook. Maar ik ben in principe al aangenomen geloof ik, dit is meer een formaliteit.quote:Op zondag 8 september 2013 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
klinkt prima
Heb je dan ook je vorige poging van deze opleiding op je CV staan?
Daar krijg je gegarandeerd vragen over in een gesprek, is geen punt, als je er maar op voorbereid bent
Ja zeker, das ook slim om te doenquote:Op zondag 8 september 2013 18:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep, anders heb je zo'n gat in je CV ook. Maar ik ben in principe al aangenomen geloof ik, dit is meer een formaliteit.
Leuk! Wat voor stage is het?quote:Op zondag 8 september 2013 18:43 schreef Mss het volgende:
Nee, voor stage. Ik moet nu een dag in de week stage lopen, had al gebeld en ik moet woensdag gewoon met de rest mee komen kennismaken. Maar moet wel motivatie en CV opsturen
Zegt ze tegen het fossiel van de afdelingquote:Op zondag 8 september 2013 17:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben oud en loop weer achter
Gisteren kreeg ik ook complimenten voor mijn bij mijn outfit (soort Grieks/Romeins achtig standbeeld) passende schoenen, maar dat waren gewoon mijn vakantiesandalen
De hont zit hier alweer te kijken met een hoofd van "Hoor je dan niet dat de wereld vergaat?quote:Op zondag 8 september 2013 19:22 schreef Incantrix het volgende:
Net op tijd de barbeque onder een afdakje gezet
ik wilde net het konijnenhok gaan verschonenquote:Op zondag 8 september 2013 19:22 schreef Incantrix het volgende:
Net op tijd de barbeque onder een afdakje gezet
quote:Op zondag 8 september 2013 19:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd, hoe zal ik dat online eens op gaan zetten met die armbandjes?
Ik zat te denken om een pagina op die blogsite aan te maken. Maar ik ben de naam helemaal kwijt van die site. iets met een P...
Of gewoon een pagina met Simpleviewer ofzo?
Is Pinterest ook om te verkopen dan?quote:
Mwah, er zitten soms best nare afleveringen in vind ikquote:Op zondag 8 september 2013 19:40 schreef Molo het volgende:
American Horror Story is tof trouwens
Net episode 1 van seizoen 1 gezien, lekkere klassieke horror, niet eng, wel voorspelbaar, freaky en grappig
http://www.deviantart.com/quote:Op zondag 8 september 2013 19:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is Pinterest ook om te verkopen dan?
ik ben benieuwdquote:Op zondag 8 september 2013 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwah, er zitten soms best nare afleveringen in vind ik!
Alle previews voor seizoen 3 ook weerheerlijk
![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=10201746469692291
Begin dan met de Scary Movie reeks ofzoquote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Okay ik ga het toch maar herunterladen. Ik moet van dat schijterige gedoe af met films en series
Scary movie kan ik wel handelen. Alleen dingen als evil dead nietquote:Op zondag 8 september 2013 19:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Begin dan met de Scary Movie reeks ofzo
En dan opbouwen
of the grudge ofzo, maar daar zit gewoon geen humor in. Horror zonder humor of voorspelbaarheid is lamequote:Op zondag 8 september 2013 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Scary movie kan ik wel handelen. Alleen dingen als evil dead niet
Ik durf nog geen Sesamstraat te kijken in het donker en ik kon dit ook handelenquote:Op zondag 8 september 2013 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Okay ik ga het toch maar herunterladen. Ik moet van dat schijterige gedoe af met films en series
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Nee dat heb ik dus ook, maar die momenten vallen dan in AHS weer mee. Vooral omdat de tijd om suspense op te bouwen korter is want tv serie.quote:Op zondag 8 september 2013 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja schrikken om te schrikken dingenDan zit ik mezelf helemaal op te vreten en druk te maken wanneer 'het' nou komt, ik kan er echt niet tegen
Ik heb ook de schijt aan schrikmomenten.quote:Op zondag 8 september 2013 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja schrikken om te schrikken dingenDan zit ik mezelf helemaal op te vreten en druk te maken wanneer 'het' nou komt, ik kan er echt niet tegen
Morgenquote:Op zondag 8 september 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer zal ik eens bellen om te vragen hoe het met mn tas is?Het zou een week duren en woensdag is ie al 2 weken weg
Ja? Ben ik dan niet een zeikerd? Want ik weet dat het 5 weken kan duren als ze hem naar longchamp hebben gestuurd (ik had al contact gehad met de webwinkel reparatiedienst) maar daar heeft het vrouwtje in de winkel het er ook niet over gehad. 5 weken is ook langer dan dat ik die tas in mijn bezit hadquote:
Heel simpel: geen van beidequote:Op zondag 8 september 2013 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huuu, hoe moet ik nou kiezen tussen SYTYCD en Boer Zoekt Vrouw kijken?
Nee, als je gewoon belt van goh ik kan me voorstellen dat het wat langer duurt maar de indicatie is 1 week, is er nieuwe info beschikbaar? Ipv AAAHHH WAAR IS MN TAS GEEF M NU NU NUquote:Op zondag 8 september 2013 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja? Ben ik dan niet een zeikerd? Want ik weet dat het 5 weken kan duren als ze hem naar longchamp hebben gestuurd (ik had al contact gehad met de webwinkel reparatiedienst) maar daar heeft het vrouwtje in de winkel het er ook niet over gehad. 5 weken is ook langer dan dat ik die tas in mijn bezit had
Je koopt een tas voor velen geld en hij is in een maand kapot. Ik vind dat je al heul lief bent als je niet elke dag beltquote:Op zondag 8 september 2013 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja? Ben ik dan niet een zeikerd? Want ik weet dat het 5 weken kan duren als ze hem naar longchamp hebben gestuurd (ik had al contact gehad met de webwinkel reparatiedienst) maar daar heeft het vrouwtje in de winkel het er ook niet over gehad. 5 weken is ook langer dan dat ik die tas in mijn bezit had
Evil Dead niet en scary movie wel??quote:Op zondag 8 september 2013 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Scary movie kan ik wel handelen. Alleen dingen als evil dead niet
ja maar die is ook heel heftig.quote:Op zondag 8 september 2013 19:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kan heel slecht tegen pijnmomenten. Zat bij Pan's Labyrinth ook al tussen m'n vingers door te kijken af en toe.
voorspelbare horror moet jij hebbenquote:Op zondag 8 september 2013 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik word al nerveus van scary movie
Is NCIS zoiets als CSI? Want daar zit ik alleen maar NEEEE ZO GAAT DAT HEUL NIETquote:Op zondag 8 september 2013 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
voorspelbare horror moet jij hebben
Net als NCIS, elke aflevering zelfde structuur en afloop
quote:Op zondag 8 september 2013 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar die is ook heel heftig.
Lekkere horror is zo ontzettend niet invoelbaar (voor mij dan), daar voel ik die pijn ofzo niet bij.
Ik zit meer zo van "DOMME HOER, JE WEET TOCH DAT DIE MAN IN DAT PAK NIET JE EIGEN VENT IS, LET TPCH EENS OP MET WIE JE NEUKT!" en "JA ZIE JE WEL DAT HET DOMME BLONDJE MET HAAR HOOFD IN DE SCHOORSTEEN GAAT KIJKEN WAT ER TOCH STEEDS NAAR BENEDEN VALT.......... *WAP* ENNNNN JA HOORRRRRRRRRRRRRRRRR"
Zoiets
Brrrrrquote:Op zondag 8 september 2013 20:09 schreef Incantrix het volgende:
En in dat kader: ik ben me net zó vreselijk de tering geschrokken, echt niet normaalStef lag al te slapen dacht ik, draai ik me om, zie ik ineens een (door lichtval) spierwit gezicht achter me zweven,in de gang, dat me met van die hele grote donkere ogen aankijkt
![]()
de laatste keer dat ik zó schrok was toen m'n stalker ineens achter me in m'n huis stond terwijl ik al alleen woonde
Toen die vent zichzelf ging hechten.quote:Op zondag 8 september 2013 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar die is ook heel heftig.
Lekkere horror is zo ontzettend niet invoelbaar (voor mij dan), daar voel ik die pijn ofzo niet bij.
Ik zit meer zo van "DOMME HOER, JE WEET TOCH DAT DIE MAN IN DAT PAK NIET JE EIGEN VENT IS, LET TPCH EENS OP MET WIE JE NEUKT!" en "JA ZIE JE WEL DAT HET DOMME BLONDJE MET HAAR HOOFD IN DE SCHOORSTEEN GAAT KIJKEN WAT ER TOCH STEEDS NAAR BENEDEN VALT.......... *WAP* ENNNNN JA HOORRRRRRRRRRRRRRRRR"
Zoiets
Pan's Labyrinth vond ik echt een enorm deprimerende film, ik trek de 'gore' wel, maar dat einde..quote:Op zondag 8 september 2013 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Toen die vent zichzelf ging hechten.En het moment daarvoor toen die mond uitgescheurd werd.
![]()
Mja ik weet niet, ik heb altijd geroepen dat ik dat pas ga kijken als ik een vent heb om me achter te verstoppen. Blijft tot nu toe een geldig excuus.
Dat ook. Wat een roteinde.quote:Op zondag 8 september 2013 20:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Pan's Labyrinth vond ik echt een enorm deprimerende film, ik trek de 'gore' wel, maar dat einde..
Net als American History X. Súpermooie film, maar na het kijken moet je meteen gaan slapen, want wat gezelligheid zit er niet meer in dan.quote:
en wat was het uiteindelijk? Stef of licht?quote:Op zondag 8 september 2013 20:09 schreef Incantrix het volgende:
En in dat kader: ik ben me net zó vreselijk de tering geschrokken, echt niet normaalStef lag al te slapen dacht ik, draai ik me om, zie ik ineens een (door lichtval) spierwit gezicht achter me zweven,in de gang, dat me met van die hele grote donkere ogen aankijkt
![]()
de laatste keer dat ik zó schrok was toen m'n stalker ineens achter me in m'n huis stond terwijl ik al alleen woonde
Waarom heb ik al een vermoeden dat ik dat niet wil zien?quote:Op zondag 8 september 2013 20:14 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind schrikmomenten echt zó goedkoop, echt iets om te verhullen dat je eigenlijk geen enge shit kunt bedenken/maken. Check bijvoorbeeld de spiderwalk uit the Exorcist, dát is freaky shit. Daar kan een schrikmoment echt niet aan tippen..
Ken ik niet. Maar na Pan's Labyrinth was het gelukkig ook gewoon bedtijd ja. Daar word ik echt niet vrolijk van.quote:Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Net als American History X. Súpermooie film, maar na het kijken moet je meteen gaan slapen, want wat gezelligheid zit er niet meer in dan.
Dat is echt een toffe film!quote:Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Net als American History X. Súpermooie film, maar na het kijken moet je meteen gaan slapen, want wat gezelligheid zit er niet meer in dan.
Stef, maar met een vage lichtval op zijn gezicht, dus hij zag eruit als het jongetje uit Ju-On. En ik had hem daar gewoon niet verwacht. Normaal als hij naar beneden komt horen we dat wel, maar nu was hij klaarblijkelijk in stealth mode de trap afgesneakedquote:Op zondag 8 september 2013 20:16 schreef Molo het volgende:
[..]
en wat was het uiteindelijk? Stef of licht?
das niet geil voor mannen hoor, moet je gewoon samen met (niet meisje meisje) wijven doen, das veel leukerquote:Op zondag 8 september 2013 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Toen die vent zichzelf ging hechten.En het moment daarvoor toen die mond uitgescheurd werd.
![]()
Mja ik weet niet, ik heb altijd geroepen dat ik dat pas ga kijken als ik een vent heb om me achter te verstoppen. Blijft tot nu toe een geldig excuus.
Jij gaat al kriebelen van scary movie he? Doe maar niet danquote:Op zondag 8 september 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom heb ik al een vermoeden dat ik dat niet wil zien?
die heb ik nog nooit afgekekenquote:Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ga dat doen! NU!quote:
das deze, die ken je welquote:Op zondag 8 september 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom heb ik al een vermoeden dat ik dat niet wil zien?
Heeft Stef nieuwe vloek-woorden geleerd?quote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef, maar met een vage lichtval op zijn gezicht, dus hij zag eruit als het jongetje uit Ju-On. En ik had hem daar gewoon niet verwacht. Normaal als hij naar beneden komt horen we dat wel, maar nu was hij klaarblijkelijk in stealth mode de trap afgesneaked![]()
Ik ben er gewoon nog steeds naar van
Is Koos nog boos? In dat geval: nú gaan doen idd, voor de gezelligheid hoef je het toch al niet e latenquote:
das ook geen vrolijke film, gaat over regime van Franco en dat was ook een teringtijdquote:Op zondag 8 september 2013 20:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ken ik niet. Maar na Pan's Labyrinth was het gelukkig ook gewoon bedtijd ja. Daar word ik echt niet vrolijk van.
Ik heb die hele film nog nooit gezienquote:
Ik kan Bones met lijken enzo prima hebben. Maar als het nog leeft/beweegt trek ik het minder. Die slechte horror film bij SQ vond ik ook al niet zo'n succes.quote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
das niet geil voor mannen hoor, moet je gewoon samen met (niet meisje meisje) wijven doen, das veel leuker
Fles wijn erbij, zak chips, M&M's en gaaaaaaaaaaaaaaaaan
ik ben redelijk afgestompt voor bloed en hechten en zulks, puur door werk, al vond ik die uitscheurende mond ook iets minder
dat lijkt me ook wel creepy aan kinderen, o.a. daarom hebben we ook geen huisdieren los in huis zoals katten, dat lijkt me doodeng als die opeens op je springenquote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef, maar met een vage lichtval op zijn gezicht, dus hij zag eruit als het jongetje uit Ju-On. En ik had hem daar gewoon niet verwacht. Normaal als hij naar beneden komt horen we dat wel, maar nu was hij klaarblijkelijk in stealth mode de trap afgesneaked![]()
Ik ben er gewoon nog steeds naar van
Nee, niet eensquote:Op zondag 8 september 2013 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft Stef nieuwe vloek-woorden geleerd?
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb die hele film nog nooit gezien.
En ik durf nu niet meer te klikken
hij zet as we speak net True Grid op met het verzoek of ik mijn dingen met koptelefoon op wil kijken, dus dat wordt 'm niet geloof ikquote:Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is Koos nog boos? In dat geval: nú gaan doen idd, voor de gezelligheid hoef je het toch al niet e latenen het is echt een hele mooie film, met een heel passend einde.
Ik vind lijken juist enger, want die kunnen in films nog wel eens ineens toch gaan bewegenquote:Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kan Bones met lijken enzo prima hebben. Maar als het nog leeft/beweegt trek ik het minder. Die slechte horror film bij SQ vond ik ook al niet zo'n succes.
Nou,ik ben aardig wat gewend met 3 van die eikels in huis, en nu al bijna 4 jaar nog zo'n geval. Maar déze was even totaal onverwachts jaquote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel creepy aan kinderen, o.a. daarom hebben we ook geen huisdieren los in huis zoals katten, dat lijkt me doodeng als die opeens op je springen
Ik moet al nog steeds wennen aan de geluiden die die konijnen buiten in hun hok soms maken
In Bones niet.quote:Op zondag 8 september 2013 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind lijken juist enger, want die kunnen in films nog wel eens ineens toch gaan bewegen
quote:Op zondag 8 september 2013 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
hij zet as we speak net True Grid op met het verzoek of ik mijn dingen met koptelefoon op wil kijken, dus dat wordt 'm niet geloof ik
joh, gewoon klikken, heb je écht al weleens gezien johquote:Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb die hele film nog nooit gezien.
En ik durf nu niet meer te klikken
quote:Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kan Bones met lijken enzo prima hebben. Maar als het nog leeft/beweegt trek ik het minder. Die slechte horror film bij SQ vond ik ook al niet zo'n succes.
Geen schrikmomenten/spinnen?quote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
joh, gewoon klikken, heb je écht al weleens gezien joh
Nepvrouw die de trap af wandelt maar dan andersom
nope, geen optie geloof ikquote:Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hem een koptelefoon in zijn handen duwen? Nee?
nope, behalve dat ze loopt als een spin. Maar is vet nepquote:Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen schrikmomenten/spinnen?
Dat was heul niet engquote:Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
nope, behalve dat ze loopt als een spin. Maar is vet nep
Ik zag 'm in de bios toen ze de directors cut uitbrachten en het origineelhad ik al duizend keer gezien. Ik was aangenaam verrast, ik kreeg er echt de chills vanquote:Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
nope, behalve dat ze loopt als een spin. Maar is vet nep
quote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk hieraan:
[ afbeelding ]
Die is wel leuk.quote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk hieraan:
[ afbeelding ]
Maar hij is toch niet eng?quote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zag 'm in de bios toen ze de directors cut uitbrachten en het origineelhad ik al duizend keer gezien. Ik was aangenaam verrast, ik kreeg er echt de chills vande halve zaal liep ook leeg van die scene, er zaten allemaal van die costa-types die dachten leuk naar een ouderwetse horror te gaan
Creepy bloederige minischapen man.quote:
dat had ik bij de Halloween 2 uit 2009quote:Op zondag 8 september 2013 20:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zag 'm in de bios toen ze de directors cut uitbrachten en het origineelhad ik al duizend keer gezien. Ik was aangenaam verrast, ik kreeg er echt de chills vande halve zaal liep ook leeg van die scene, er zaten allemaal van die costa-types die dachten leuk naar een ouderwetse horror te gaan
Neuh, maar met de sfeer van de film eromheen en als het tamelijk onverwachts komt is 'ie best naarquote:Op zondag 8 september 2013 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar hij is toch niet eng?![]()
Misschien mis ik de context, ik heb die film dus nog nooit gezien
HOE kun je die nou niet leuk vinden?quote:
Oh, ik dacht dat je monty python bedoeldequote:Op zondag 8 september 2013 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Creepy bloederige minischapen man.
Ik vertik het ook lammetjes te noemen, want die zijn lief en schattig.
Oh nee, die vind ik briljant.quote:Op zondag 8 september 2013 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je monty python bedoelde
beide zijn onbegrijpelijk!quote:Op zondag 8 september 2013 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je monty python bedoelde
quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Creepy bloederige minischapen man.
Ik vertik het ook lammetjes te noemen, want die zijn lief en schattig.
mensen die gebeten worden en dan in halve schpen veranderen, fucking briljant toch!quote:
Ja dat idd, dat het zo'n beetje prikkelt zeg maarquote:Op zondag 8 september 2013 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
dat had ik bij de Halloween 2 uit 2009
zoooo hard gelachen in de bios
En was best scary, maar leuk scary
Nooit gezienquote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
mensen die gebeten worden en dan in halve schpen veranderen, fucking briljant toch!
yepquote:Op zondag 8 september 2013 20:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja dat idd, dat het zo'n beetje prikkelt zeg maar
quote:Op zondag 8 september 2013 20:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee want dat is anders. Waarom weet ik ook niet zo goed. Nog duidelijker nep ofzo?
Oh heerlijkquote:Op zondag 8 september 2013 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
yep
en volop sexistische stukjes ertussen waar de hele zaal op reageerde, zo komisch
daar moet je echt wat aan doen hoor, beetje taaier worden, damn!quote:
Nee!!!quote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh heerlijk![]()
Heb je die film al gezien met die nazi-zombies?
quote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
daar moet je echt wat aan doen hoor, beetje taaier worden, damn!
quote:
* Molo opslaat in appje wat ze speciaal ervoor heeft gedownlooidquote:
Wat voor app?quote:Op zondag 8 september 2013 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo opslaat in appje wat ze speciaal ervoor heeft gedownlooid
whuttt?????quote:Op zondag 8 september 2013 20:39 schreef Mirjam het volgende:
spees jat al m'n peaurneau
teamviewer is echt zo handig soms![]()
dat soort onderwerpen hoef ik niet te lezen, gewoon beetje bezopen en met patat in mijn bakkes die film erdoor jassen, primaquote:Op zondag 8 september 2013 20:44 schreef Incantrix het volgende:
Ik moet wwz ook nog idd, maar Paul had het boek al gelezen en die vond het saai na de eerste helft, dus ik ben een beetje biased.
ze zat ff mee te kijken op mn laptop naar wat foto's, soms is het handig daar teamviewer voor te gebruiken, maar dan heeft de ander dus wel de controle over je pcquote:Op zondag 8 september 2013 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
whuttt?????
en World War Z, moet ik ook nog kijekn
quote:Op zondag 8 september 2013 20:39 schreef Mirjam het volgende:
spees jat al m'n peaurneau
teamviewer is echt zo handig soms![]()
en toen zag je dat ze jouw porno zat te bekijken? Hahahaha, lol!quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze zat ff mee te kijken op mn laptop naar wat foto's, soms is het handig daar teamviewer voor te gebruiken, maar dan heeft de ander dus wel de controle over je pc![]()
Ik heb een boek, geschreven door een echte phd, over de anatomie en de achterliggende 'science' van zombies, dus alsof ze echt bestaan. Die is echt wel coolquote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
dat soort onderwerpen hoef ik niet te lezen, gewoon beetje bezopen en met patat in mijn bakkes die film erdoor jassen, prima
nee hoor ik lul maar wat in de ruimtequote:Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
en toen zag je dat ze jouw porno zat te bekijken? Hahahaha, lol!
zelfgemaakte of gedownlooide?
Nee, dat was de grapquote:Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
en toen zag je dat ze jouw porno zat te bekijken? Hahahaha, lol!
zelfgemaakte of gedownlooide?
Ermagerd Spees controle geven over je pcquote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze zat ff mee te kijken op mn laptop naar wat foto's, soms is het handig daar teamviewer voor te gebruiken, maar dan heeft de ander dus wel de controle over je pc![]()
living on the edgequote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd Spees controle geven over je pc![]()
gimme nowquote:Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb een boek, geschreven door een echte phd, over de anatomie en de acerliggende 'science' van zombies, dus alsof ze echt bestaan. Die is echt wel cool
quote:Op zondag 8 september 2013 20:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee hoor ik lul maar wat in de ruimte
maar ze zei wel bedankt voor de porno, ik hoop dat het niet mn zelfgemaakte was
meheheheheh ja dat wordt niks meerquote:Op zondag 8 september 2013 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde nog wat voor school lezen vandaag: missie gefaald
* Molo opschrijftquote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
The zombie autopsies heet het geloof ik. Geïllustreerd boek ook
Coolquote:Op zondag 8 september 2013 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo opschrijft
Ik heb ook het zombie survival guide boek gelezen, ook briljant
die eekhoorntjesquote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Patroon uitprinten voor dit
[ afbeelding ]
is ze paardenhart aan het eten?quote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil zo naar bed, maar Paul is nog een dingetje aan het maken voor me zodat ik het zo kan posten. Peach is in training om een Khaleesi te worden
quote:Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Patroon uitprinten voor dit
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2013 20:54 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik wil een horrormarathon met jullie houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |